Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace cake uit shop of niet?

Space cake uit shop of niet?

36 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#1
...
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
is het niet verboden om als coffeeshop spacecake te verkopen?
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe weet je dan hoeveel er in die spacecake zit? dat weet je dus niet. je kan makkelijk teveel binnen krijgen en dat is gevaarlijk.als het nog niet verboden is zouden coffeeshops het niet mogen verkopen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Riel zei:
is het niet verboden om als coffeeshop spacecake te verkopen?
Klik om te vergroten...

Fabeltjeskrantlariekoek!
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals reeds gezegt is; in de suppermarkt kant en klare cake-mix kopen, paar gram fijngehakte wiet erin en in de oven kegelen. Kan je zelf kiezen hoeveel je erin doet.
Veel kookplezier! :stoned:

Ahja: check ff bakken met baard! :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee, ik merk er vrij weinig van, zelf maken is veel lekkerder en leuker
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoeveel kost zo een stuk ongeveer dan in de shop om lekker high te zijn?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
2,50,-
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
2,50,-
Klik om te vergroten...

lekker cheap!! :openmouth: koop ik beter gwn een hele cake ipv een baggie weed :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik veel wiet rook op een avond ben ik de dag erna zeker niet 100%. Duf, moe, lusteloos.. maar lang niet iedereen heeft dat.
Bij hasj heb ik dat niet.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan je niet gewoon een pijpje kopen en daar een boel goede brokjes hasj in douwen voor makkelijker effect? Speeskeek van de shops in a'foort weet ik niet want ik kom er nooi :P
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#12
of gewoon zelf cake maken!! is toch leuk ^^ zeker als je het samen doet :)
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#13
...
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zelf maken is natuurlijk altijd beter vind ik persoonlijk :stoned:

Mjah als je space cake in shop koopt zal het ook wel goed zijn hoor! :grin:
Gewoon eens testen, en laat het hier weten hoe het was :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je overleeft het sowieso wel en in het ergste geval ben je 2 à 3 euro kwijt... Gewoon halen in de shop :)
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafd:wink: Maar bedankt voor de reacties.
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
AFCA_Ermelo zei:
Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafd:wink: Maar bedankt voor de reacties.
Klik om te vergroten...

Veel plezier! :wave: :stoned:
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flitskikker zei:
AFCA_Ermelo zei:
Ga het zoiezo binnenkort testen maar vanavond maar pure joint zodat ik geen tabak hoef te roken want dan ben ik zo weer verslaafd:wink: Maar bedankt voor de reacties.
Klik om te vergroten...

Veel plezier! :wave: :stoned:
Klik om te vergroten...
Dankje gaat zeker lukken:wink:
Ga vanavond gewoon pure maken rook ik ook geen tabak en wordt ik wel zo lijp als een garnaal waar ik erg zin in heb:) Ik post morgen of vanavond wel een reportje van vanavond...

Edit: Is het trouwens als je teveel wiet neemt dat je een soort van kater oid krijgt want heb morgen weer iets belangrijks???

AFCA_Ermelo
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heey naamgenoot:wink: majah ik doe het beetje rustig aan als ik maar lekker stoned ben niet dat ik helemaal van de kaart ben moet ook nog pokeren:P
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is wiet je doet net of je aan de xtc gaat ofzo komop wiet is nix en idd de dag erna ben je hooguit beetje duf en gaar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."