#1
off-topic, speciaal voor de Kut
Geloof me, jij hebt net zoveel tegenstrijdige gevoelens als ieder ander op dit vlak. Het ligt niet aan intelligentie, anders zou jij nu de naald uit je arm halen, lekker onderuit zakken in je favoriete lederen fortuil![:wink:]()
Je bent op de goede weg; bewustwording is de eerste stap voor een gebalanseerd leven. Maar om die weg te blijven volgen, dat is heel andere koek. Jij bent nog jong, het pad is dus nog lang en zal vele zijwegen te bieden hebben.
Maar voor de tijd zijnde; klasse kerel.
groet,
Eend
jcutter zei:Ik ben een overlever.
Ik heb teveel arrogantie, om verslaafd te worden aan zoiets![]()
Het lijkt mij heerlijk, om zo dom te zijn; dat je er toch aan begint.
Op ten duur ben je verslaafd en sta je voor een keuze: of je leven gaat kapot of je kapt met die rommel. Dan word je de ring in getrokken, om tegen de duivel in jezelf te moeten boksen![]()
Geloof me, jij hebt net zoveel tegenstrijdige gevoelens als ieder ander op dit vlak. Het ligt niet aan intelligentie, anders zou jij nu de naald uit je arm halen, lekker onderuit zakken in je favoriete lederen fortuil
Je bent op de goede weg; bewustwording is de eerste stap voor een gebalanseerd leven. Maar om die weg te blijven volgen, dat is heel andere koek. Jij bent nog jong, het pad is dus nog lang en zal vele zijwegen te bieden hebben.
Maar voor de tijd zijnde; klasse kerel.
groet,
Eend
