Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNo more weed buddies

No more weed buddies

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
off-topic, speciaal voor de Kut

jcutter zei:
Ik ben een overlever.
Ik heb teveel arrogantie, om verslaafd te worden aan zoiets :wink:
Het lijkt mij heerlijk, om zo dom te zijn; dat je er toch aan begint.
Op ten duur ben je verslaafd en sta je voor een keuze: of je leven gaat kapot of je kapt met die rommel. Dan word je de ring in getrokken, om tegen de duivel in jezelf te moeten boksen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Geloof me, jij hebt net zoveel tegenstrijdige gevoelens als ieder ander op dit vlak. Het ligt niet aan intelligentie, anders zou jij nu de naald uit je arm halen, lekker onderuit zakken in je favoriete lederen fortuil :wink:

Je bent op de goede weg; bewustwording is de eerste stap voor een gebalanseerd leven. Maar om die weg te blijven volgen, dat is heel andere koek. Jij bent nog jong, het pad is dus nog lang en zal vele zijwegen te bieden hebben.

Maar voor de tijd zijnde; klasse kerel.

groet,

Eend
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
speeseend, wanneer help jij jcuttah nou es aan een grammetje hero? hij wil zo graag.. :tearsofjoy:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maak jullie maar niet meer druk om jcutter.
Stay on topic.
J
JazzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thx voor de reacties, inmiddels een week gestopt, helllll. Maar heb er zo genoeg van en zie idd de voordelen niet meer van.

Huidige status:
+ slaap beter en creeer meer orde metname in mijn hoofd. Zou wel een week kunnen slapen :openmouth:
- aggressief, moe en zwaarmoedig :smilingimp:

Maar zoals de tips al aangeven moet dit over gaan, nog een weekje buffelen op mijn werk en dan lekker een weekje helemaal niks, bijslapen denk ik. Theoretisch moet ik die week het diepste punt ervaren en daarna up! :grin:
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
kleineendje zei:
Wat een lozer, 35 en nog steeds Junk.
Bah !

De Eend.
Klik om te vergroten...

Waar slaat dit nou weer op? Blowen is niet alleen voor kinderen van 14 die denken stoer te zijn hoor. Mensen van alle tijden roken, 18, 35, 55... Als hij nou een drang heeft om toch wiet te blijven roken dan mag dat toch, dat zijn de keuzes die hij zelf maakt. Om gelijk iemand te defineren als 'junk' vind ik ook wel een beetje ver gaan.
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Mijn topics"? Ik maak alleen een topic aan, als ik een dringende vraag heb waarvan ik het antwoord niet goed kan vinden op google/andere zoekmachines, dan vraag ik het aan de experts hier :wink:

"Wiet is niet voor 35 jarigen" ... Wat?
Waar is het dan wel voor? Pubertjes die nog niet zeker zijn en daarom maar meeblowen omdat anderen dat ook doen? Ik ken genoeg oudere mensen (40+) die er dagelijks/wekelijks eentje opsteken, gewoon voor het ontspannende effect. Wiet roken is tijdloos. :stoned:
J
JazzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, thx eendje! Op jouw kunnen mensen bouwen!

Ik weet niet hoe oud jij bent en in wat voor omgevingen je zoal verkeerd, maar kan je uit ervaring vertellen dat ik zeer veel (verborgen) drugsgebruik tegen kom op zeer hoog management niveau. En dan ben ik gelukkig nog maar een blower!

Nogmaals dank!
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Even serieeus kleineendje, je hebt je geregistreerd om 6 uur, nu al 114 posts, in bijna elk subforum van het drugsforum? Heb je al deze middelen weleens gebruikt dan? Ben ik toch wel benieuwd naar :wink:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#9
wiet is een veelzijdig middel
je lijkt me het middel eenzijdig te benaderen- eenzijdig resultaat als gevolg.

ik ben ietwat gezet, en blow al zo'n 19 jaar.
ik ben net zo depressief als ik vrolijk ben = vrij normaal dus
ik ben redelijk sterk- en doe daar graag het nodige voor.

kortom - niet zo sloom jongen - wat meer pit!
gewoon de beuk erin gooien bij tijd en wijle
smorgens een stuk lopen- met positief gezicht - geen grafsmoel

dat je blowen fijn vindt , hoeft niet te betekenen dat je niets doet om je problemen op te lossen.
doe constructief iets nuttigs ( gebruik je gezonde boerenverstand- je weet best wat je verplichtingen zijn), en om tien uur savonds ga je lekker in je zithoek zitten- mellow muziekje aan,gedimd licht , en een pot thee+ zak wiet.

somrgens een stevig ontbijt ( fruit/ broodje kaas/gebakken ei/thee/vit c pil)
geen suiker vreten
geen glucose stroop bullshit
biobrood
fruit
noten

slaap met raam open
koud afdouchen


schuw de prikkels niet
them make u feel alive
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
njah, je geeft wel weer een extreem, maar als je stopt, het heeft alsnog zn charme om eens in de zoveel tijd (bv op vrijdagavond) wel lekker eens een jointje te pakken, werkt veel fijner dan dagelijks gebruik tevens.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Merijn zei:
njah, je geeft wel weer een extreem, maar als je stopt, het heeft alsnog zn charme om eens in de zoveel tijd (bv op vrijdagavond) wel lekker eens een jointje te pakken, werkt veel fijner dan dagelijks gebruik tevens.
Klik om te vergroten...

Precies.. Ikzelf doe het nu ook (om eerlijk te zijn móet ik wel financieel gezien) en bij een keer in de week blijft het nog iets speciaals, want de laatste tijd rookte ik joints bijna als sigaretten en wordt het gewoon een gewoonte. Je bent onrustig als je niets te roken hebt, dus tóch dagenlijks weer even langs de shop.

Helaas is het daar vaak ook zo gezellig dat ik lang(er) hangen blijf, dan zeg ik tegen mezelf "Ach, of ik nu thuis of hier blow.." en vervolgens heb je rustig een gram opgerookt, of 2.

(Mijn) probleem lijkt ook wel; ik word wel stoned, maar na 2-3 joints kan je eigenlijk de hele avond doorgaan, heel veel gaarder/stonder word je niet :grin:
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Das het ergste he?
dat je heel de avond maar een drang blijft hebben om te smoken, maar je eigenlijk als je erover na denkt toch al lang ver genoeg van de kaart bent.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, inderdaad, het is een soort drang van "Ik moet..."

En ja, als ik dan ook nog wiet thuis liggen heb móet het meestal ook nog op... Momenteel zit ik dus thuis, normaal om deze tijd in de shop, best lastig, maar tis nog best te doen :grin:

Afleiding vinden met muziek & films dan maar..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."