#1
Inderdaad een belachelijke regel, maar het heeft zo ook zn voordelen; ik blijf niet meer lang in de shop hangen of rook zelfs nog liever thuis! Maar als je met een groepje bent is het niet zo erg, in de shops hier (Limburg -> Heerlen) zijn wel aparte rookruimtes ![:)]()


op het rookverbod