#1
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
Valentijntje zei:is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
De smaak proef je vooral aan je lippen en wat minder aan de rook zelf, alhoewel de smaak wel op de punt van je tong blijft..Stoneboot zei:Valentijntje zei:is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
Okee bedanktEn welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?


Laatste hijs is vaak erg heet en als je met tabak draait zit dat vaak onderinStoneboot zei:Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijkIk vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.


Afghaan-Gek zei:een blunt is vaak wat slapjes gevuld
er gaat zo'n 4 a 5 gram in als je em goed draait
een echte party toeter dus
die smook je niet bij een bakje koffie alleen op

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."