Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlunts

Blunts

38 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Valentijntje zei:
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
Klik om te vergroten...

Okee bedankt:grin: En welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoneboot zei:
Valentijntje zei:
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
Klik om te vergroten...

Okee bedankt:grin: En welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?
Klik om te vergroten...
De smaak proef je vooral aan je lippen en wat minder aan de rook zelf, alhoewel de smaak wel op de punt van je tong blijft..

Over smaak valt natuurlijk te twisten maar ik vindt zelf de fruitsmaken het lekkerst :wink:

(als het maar zoet is, honing is ook heerlijk)

Suc6 en smoke-ze :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://shop.bushplanet.tv/royal-blunts- ... 7_179.html
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijk :) Ik vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smerige blunt man, draai gewoon in een vloei of gebruik een pijp :stoned:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stoneboot zei:
Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijk :) Ik vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.
Klik om te vergroten...
Laatste hijs is vaak erg heet en als je met tabak draait zit dat vaak onderin

draai er lekker een zelf met je eigen wiet van jou keuze... kies de smaak en genieten maar..

laat maar horen hoe het was als je het een x hebt gedaan

:wave:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#8
een blunt is een echte vuurbol op het einde, niet lekker :) mijn favo blunt is apple martini of blueberry, endan lekker aan de lippen lekken :grin:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Okee, volgende keer koop ik mijn eigen of ik hijs in ieder geval vanaf het begin mee, want hij was inderdaad heel heet maar dat is eigenlijk bij elke blow wel zo bij het laatste stukje, altijd zo heet in je keel :(

En ik zal het je laten weten Valentijn:wink:
R
RaiceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb 2 keer een Blunt gerookt. Vond het echt geen succes. Misschien kan ik er niet zo goed tegen, aangezien ik niet rook en weinig blow. Maar werd er misselijk van en vond het TE heet.
K
KamiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind een blunt sowiezo de lekkerste manier om je thc's binnen te krijgen, maar ze moeten wel puur vind ik, tabak in een blunt,..? beter niet xD
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#12
je kan ook van die panter sigaartjes halen zonder filter, hoef je ook geen 18 voor te zijn :wink:

je moet ze alleen even stevig door je vingers rollen ( met belijd ) zo dat de tabak er uit valt,,net zo lang totdat je een leeg omhulsel hebt.
rol dan een een tippie van ongeveer de zelfde diameter, die druk je er in.
werk dan met belijd je wiet naar binnen,,aan stampen zou je desnoods met een inkt patroon van een balpen kunnen doen.

je hebt dan wel een dun iets,,maar naar mijn mening vond ik ze altijd wel prettig :)

met wat geduld moet het je wel lukken, en is dit je niet goed genoeg zou je nog even moeten wachten totdat je 18 bent,,of je moet aan een vriend vragen of die even een vloeitje wil halen.

zo maakte ik eerder mijn bluntjes,,,vond ze zeer goed smaken :)

:wave:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nu een blunt gehaald en ik ben 14? En ik lijk niet echt ouder, al zeker geen 18
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik houw het maar bij vloeitjes
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja tog.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Afghaan-Gek zei:
een blunt is vaak wat slapjes gevuld
er gaat zo'n 4 a 5 gram in als je em goed draait
een echte party toeter dus

die smook je niet bij een bakje koffie alleen op
Klik om te vergroten...

Dat is het begin van mijn dag juist. Even de wietkamer in met de schep, hoopa, drie scheppen wiet in mijn bluntvloeitje. Ik krijg er met gemak 80 gram in.
Heerlijk bij de koffie juist.
Bij de thee is het minder, tenzij het brandnetel tee is. (even met de schep de brandnetel kamer in en 80 gram brandnetels in mijn kopje water gooien, past makkelijk)


:rock:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#17
En maar graven die ZI09 :wink:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
nog meer graven dan een kerkhof jwt
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja man, je weet toch.. :wink:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je weet het natuurlijk zelluf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."