#1
Ik voel me weer eens keihard genaaid, alweer

sorry dat ik niet antwoorde debris ik zij al dat het wiet was mjah ik ben 16Debris zei:Waarschijnlijk zul je sterven van longkanker.
Wat gaat ge roken?
Hoe oud ben jij?
[SF] Safiertje zei:Bij mijn Unity training heb ik geleerd dat het absoluut geen nut heeft om de rook lang vast te houden. Alle THC wordt via je longen in je bloed opgenomen in enkele seconden. Als je het langer binnen houdt word je absoluut niet higher, je longen worden alleen maar langer bloot gesteld aan schadelijke stoffen.

[SF] Safiertje zei:Bij mijn Unity training heb ik geleerd dat het absoluut geen nut heeft om de rook lang vast te houden. Alle THC wordt via je longen in je bloed opgenomen in enkele seconden. Als je het langer binnen houdt word je absoluut niet higher, je longen worden alleen maar langer bloot gesteld aan schadelijke stoffen.
Atropa zei:[SF] Safiertje zei:Bij mijn Unity training heb ik geleerd dat het absoluut geen nut heeft om de rook lang vast te houden. Alle THC wordt via je longen in je bloed opgenomen in enkele seconden. Als je het langer binnen houdt word je absoluut niet higher, je longen worden alleen maar langer bloot gesteld aan schadelijke stoffen.
Niet mee eens. Een flinke teug lang inhouden voor een minuut en je blaast niets meer uit, rook wordt je interieur ingetrokken.
Dat van die THC kan wel kloppen, maar het zuurstof gebrek direct na opname speelt ook een rol alsmede meer opnname v/d plant zelf die de high ook kracht bij zet.
Als voorbeeld. Hasj is gewoon minder plant dan wiet, maar wiet werkt gewoon sterker. Ookal is het een evenwaardig THC gehalte.
Zo is 't met alle drugs.Mayan zei:Ik rook mijn joint gewoon op hoor.
Rustig op het gemakje, inhaleren en uitblazen.
Het is pas als je jezelf gaat focussen op besparing/stoned gevoel/... dat er niets meer aan is.
Believe me, I know...
Gewoon blowen wanneer het kan,.. niet teveel nadenken erover.
.zoiets heb ik al eens geprobeerd maar dan moet je eerst high worden en daarna nokkie gaan! trip festijn gegarandeerd! je raad het al ik ben met me bek op een baksteen gevallenSarz zei:Je kan je ook kk hard met een baksteen op je kop laten staan.. Als je niet al dood bent zul je je wel high voelen (of stoned in dit geval)
[SF] Safiertje zei:Bij mijn Unity training heb ik geleerd dat het absoluut geen nut heeft om de rook lang vast te houden. Alle THC wordt via je longen in je bloed opgenomen in enkele seconden. Als je het langer binnen houdt word je absoluut niet higher, je longen worden alleen maar langer bloot gesteld aan schadelijke stoffen.
goedkoper als bij de hoeren :PWelhallodaar zei:Ik voel me weer eens keihard genaaid, alweer
Marinus zei:THC word heel snel opgenomen. Langer dan een paar seconden de rook binnenhouden is redelijk zinloos. Men moet duizeligheid door zuurstofgebrek trouwens ook niet verwarren met een high.

GVD acidboy, je neemt me de letters uit de vingersacidboy zei:[SF] Safiertje zei:Bij mijn Unity training heb ik geleerd dat het absoluut geen nut heeft om de rook lang vast te houden. Alle THC wordt via je longen in je bloed opgenomen in enkele seconden. Als je het langer binnen houdt word je absoluut niet higher, je longen worden alleen maar langer bloot gesteld aan schadelijke stoffen.
Zo, dat is toch gewoon duidelijk zat lijkt me? Net als funkmaus en een aantal anderen al zeiden, het heeft geen nut... so don't do it.
Hetgeen wat je eventueel voelt van het langer inhouden is ofwel een placebo achtig effect, ofwel gewoon het gebrek aan zuurstof.
bedankt dat je me wilt helpen maar je hebt dit topic niet gelezen en het is chill om de rook niet in te houden vriendpsywell_3 zei:10 seconden,ik heb het gelezen ergens over een onderzoek daarover en het is 10 seconden,meer zal alleen maar je longen beschadigen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."