Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom werkt spacecake bij mij niet?

Waarom werkt spacecake bij mij niet?

31 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Riel zei:
niks je doet iets fout. hasj en wiet zijn niet goed verdeeld over de hele cake. en jij hebt elke keer een stuk zonder wiet of hasj. verdeel het de volgende keer goed en eet het op een lege maag.
Klik om te vergroten...

Niet goed verdeeld? Hoe kan dat dan weer als je wietboter gebruikt? De hasj die ik er doorheen deed heb ik ook eens in de blender gedaan. Een keer zag ik zelfs nog een stukje in het koekje.
Klik om te vergroten...

oke, gefeliciteerd je lichaam is uniek en weigert de wiet/hasj te verteren!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee even serieus, als ik wat fout doe wil ik graag weten wat.. De kans dat elke keer ik persé de stukken kreeg waar totaal geen THC in zit lijkt me miniem. Kan het aan wat anders liggen? Blokeren bepaalde voedingsmiddelen van te voren mischien het effect? Tolerantie tegen opname in maagwand na heel veel blowen? (Ik roep ook maar wat, ik heb geen idee wat het is).

:( Help!
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zorg er iig voor dat je een lege maag hebt..
Verder zou ik het ook niet weten, je zou kunnen proberen eens voor jezelf Hasjomel of Hasjchocomel te maken.
(0,5 gram laten versmelten in een pan met een beetje boter en melk/ chocomelk)
Zo klaar en dan kan je het nogmaals weer even testen :).

In principe is het gewoon niet mogelijk dat het bij jou niet werkt... keep tryin
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het eten van spacecake is in mijn ogen sowieso heel sterk af te raden. Vooral als je niks voelt niet de dosis gaan opvoeren, want je kan er goed fout op gaan.

Het kan te maken hebben met je eetpatroon en wellicht je maag-functie. Tolerantie is bij cannabis sowieso niet aan de orde. Wat mensen ook beweren.

De eerste tien keer dat ik het had gegeten merkte ik er ook niks van, totdat ik het een keer zelf maakte en toen ben ik toch wel zo hard gegaan (dat ik het alsnog een paar keer moest doen om het af te leren). Methode was simpel, gewoon muffins maken en 5 gram goeie hasj door het beslag heen voordat ze in de oven gaan. Het resultaat verdeeld over 3 personen. Kapotlijp.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf ook wel eens dat een spacecake totaal niet werkt. Maar als ik hasjmelk maakt werkt het standaart.

1. Doe zo'n 300ml volle melk in een pan.
2. Gooi wat roomboter in de pan.
3. verkruimel 0,5 gram hasj (ik gebruik altijd super pollen) en doe het in de pan.
4. zet het op een laag pitje, beetje roeren et voila je hebt je hasjmelk :)

Als dit niet werkt dan weet ik het ook niet meer.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga die 5-gram muffins proberen! Wens me success :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Ik ga die 5-gram muffins proberen! Wens me success :)
Klik om te vergroten...

Niet die 5 gram in je eentje opeten, dat is zelfmoord.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
RosettA_StoneD zei:
5 gram hasj over 3 personen?
What the hell..
dan moet je echt fokking hard zijn gegaan :P

Op een half gram ben je al aardig van de wereld.
Klik om te vergroten...

Veel, veel en veeeeeel te hard inderdaad.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spacecake heeft bij mij altijd al gewerkt, vind het veel leuker dan blowen ook, veel fijner effect. Ik kocht vroeger altijd stukken cake in Terneuzen en die deden het goed bij mij.
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#10
veel plezier man :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe was t?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
'k ga het pas volgend weekend doen :P
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 gram is veels te veel per persoon. dan kun je goed ziek worden. ik zou 0,5 gram doen per persoon. dat het de vorige keer niet heeft gewerkt komt niet door de hoeveelheid maar omdat je iets fout hebt gedaan.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
'k ga het pas volgend weekend doen :P
Klik om te vergroten...

maak er alsjeblieft een report van! :grin:
ben erg benieuwd wat 2 gram hasj per persoon doet oraal. Volgens mij ben je dan alleen nog maar in staat om een aantal uur op je rug te liggen en adem te halen
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moker zei:
Angramar Temenos zei:
'k ga het pas volgend weekend doen :P
Klik om te vergroten...

maak er alsjeblieft een report van! :grin:
ben erg benieuwd wat 2 gram hasj per persoon doet oraal. Volgens mij ben je dan alleen nog maar in staat om een aantal uur op je rug te liggen en adem te halen
Klik om te vergroten...

Ik ga echt niet alles opeten hoor, alleen 4 gram maken :P. We beginnen met 750 mg - 1 gram (voor een zware high/trip), maar als ik na 2 uur weer iets heb van "dit werkt niet", bijnemen. Niet als een sjappie na 10 minuten bijnemen en knetterziek worden, geen zorgen.

P.S: Ik ga ze ook maken met wietboter.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
oke, heb zelf ook ooit eens een halve gram gebruikt voor hasj melk maar had verder niet veel effect. Ben nog steeds wel benieuwd maar ja tijd zat :grin:

Maar wel lastig om er achter te komen hoeveel je nu nodig bent ik heb veel verhalen gehoord dat je aan 0,5 gram al meer dan voldoende hebt, maar ja niet elke hasj is ook precies het zelfde natuurlijk
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kijk, ik ga niet zeggen dat spacecake niet werkt.
Maar een cake wordt toch gauw op 180 graden gebakken niet waar?
En verdampt THC niet bij zo'n temperaturen?
Misschien lag het daaraan?
Van cake weet ik weinig, maar ik weet wel dat THC verdampt, nietwaar?

Hoe hou je alle THC in een cake?
Het kan dus zijn dat je THC verdampt was?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
twee vrienden van mij (een stel) hebben eens samen 5 gram opgegeten en hebben een hele dag voor pampus gelegen op een grasveldje...konden niets anders dan liggen, en voelden zich verre van goed. dus als je zo een soort effect wilt moet je het gewoon doen, mij lijkt het niet leuk.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
THC verdampt niet zo snel uit een cake, het midden wordt geen 180 graden, alleen de buitenkant.

probeer eens hasjmelk, of hasj-chocolademelk. volgensmij vele recepten te vinden, maar denk er wel aan

bij eten wordt meer dan 90% opgenomen,
bij roken ongeveer 40%

dus. niet overdoseren, ookal denk je er niets van te merken... het moment dat ie een keertje inslaat komt eraan
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
bij mijn doet spacecake ook niks
ik blow al 10 jaar lang
waarvan de laatste jaren dagelijks, dus vandaar dat ik niks voel van spacecake
vroeger toen ik nog weinig blowde werd ik echt high van blowen
nu heeft het zijn magische werking verloren.
nu is het puur stoned zijn om emoties te onderdrukken
normaal ben ik hooggevoelig maare dat is een andere lang verhaal.
ik blow trouwens altijd puur, en vroeger ging ik dan bijna trippen
en toen heb ik ook vroeger is een keer spacecake gegeten
en dat was helemaal trippen, me benen daar kon ik moeilijk op staan
ik ging leggen en deed me ogen dicht, ik zag mezelf in een kerk zweven.
zou die magische werking van blowen en spacecake ooit terugkomen ???
ik heb ooit ergens gelezen dat je van hasj harder kan trippen als met een lsdtrip
ja een nuchtere kerkganger die tript 3 dagen lang op een paar plakken cake.
jij als blower roker en gebruiker van psychedelica en entheogenen ben niet (meer) vatbaar voor de magische werking van wiet.
stoppe met alles en als een nuchtere leven maanden lang mischien wel een jaar
eet dan een paar goede bereide plakken en kijk dan of je iets voeld
hasj in gebakke ei moet toch ook goed werken, thc lost toch goed op in dierlijke vetten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."