#1
Angramar Temenos zei:Riel zei:niks je doet iets fout. hasj en wiet zijn niet goed verdeeld over de hele cake. en jij hebt elke keer een stuk zonder wiet of hasj. verdeel het de volgende keer goed en eet het op een lege maag.
Niet goed verdeeld? Hoe kan dat dan weer als je wietboter gebruikt? De hasj die ik er doorheen deed heb ik ook eens in de blender gedaan. Een keer zag ik zelfs nog een stukje in het koekje.
oke, gefeliciteerd je lichaam is uniek en weigert de wiet/hasj te verteren!