Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEmotieloos uit je doppen kijken...

Emotieloos uit je doppen kijken...

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb ik ook ik kan vooral als ik stonend.
kijk ik dwars door iedereen
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker herkenbaar.

Mijn ouders vonden het na een tijdje ook eng worden dat ik zo emotieloos/onverschillig uit mijn ogen kijk. Maar toen ik nog heel veel blowde was ik ook echt heel erg onverschillig... Heb jij dit ook ?

Denk idd dat het wel wat te maken heeft met blowen. Kan het niet verklaren maar je ziet voortdurend bij mensen die veel blowen dat ze toch iets meer van een zombie hebben dan mensen die niet ( veel ) blowen.
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dit ook heel vaak, maar meestal ben ik dan gewoon zo diep in men gedachten verzonken dat ik ook echt niets meer van mijn omgeving waarneem. Daarom kijk ik dan ook zo raar (zelfs eng volgens sommigen) uit mijn ogen waarschijnlijk.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kijk ook meestal emotieloos uit me ogen wanneer ik stoned ben, vooral omdat ik mijn omgeving dan ga opmerken en iedereens denk patroon wil analyseren en hun lichaamstaal wil vertalen,
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gister kreeg ik van een vriend te horen, dat ik enorm emotieloos uit mijn ogen kan kijken. Hij zei: het is dat ik je ken, want ik kan het wel begrijpen; dat mensen je een rare snuiter vinden:tongueout:
Maar ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben ??
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben je vanuit binnen ook emotioneel?
Het kan inderdaad kloppen dat je aan iemands blik kan zien hoe hij of zij in haar vel zit (hoeft lang niet altijd overigens).
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik heb geblowt ben heb ik het ook, gewoon leeg van binnen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
hannus zei:
als ik heb geblowt ben heb ik het ook, gewoon leeg van binnen.
Klik om te vergroten...

Jaa, maar ik heb het daarna heel erg. Als ik dagen lang geen joint heb gerookt en dat er weer emoties binnen schieten. Volgens mij, probeer ik dat proces te onderdrukken of zo.

OF: ik ben continue over gefocused en denk veel na, waardoor ik zo'n emotieloze blik in mijn ogen krijg. Dat kan namelijk wel kloppen, want als ik me begeef in een sociale omgeving, dan analyseer ik veel. Dat zou dit fenomeen perfect kunnen verklaren.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik heb dat ook wel, maar is wisselvallig, soms heb je het erg naar je zin in de shop (of waar dan ook) en lach je erop los, soms heb je dat ook niet...

Als we gaar zijn word al snel gezegt "Wat heb je een vuile blik" of "Boh je ziet eruit..." dus ik zou me daar niet zo druk over maken wat ze zeggen :wink:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#10
mss was je vriend ook stoned en dat het daarom zo een beetje leek voor hem
of hij wou je mss een beetje para maken :beer:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Suntablet zei:
mss was je vriend ook stoned en dat het daarom zo een beetje leek voor hem
of hij wou je mss een beetje para maken :beer:
Klik om te vergroten...
We waren niet stoned, maar dit had prima gekund inderdaad.

Volgens mij komt het: omdat ik heel erg gedreven kan zijn en over gefocust kan zijn.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Ben je vanuit binnen ook emotioneel?
Het kan inderdaad kloppen dat je aan iemands blik kan zien hoe hij of zij in haar vel zit (hoeft lang niet altijd overigens).
Klik om te vergroten...
Nee, dat heb ik aardig ver weg geschoffeld :stoned:
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb tijdens mijn laatste paddotrip voor het eerst echte emoties gevoeld, en nu vraag ik me af of anderend dit continue hebben...meestal kan ik mijn emoties eenvoudig rationaliseren, of komen ze puur voort uit mijn lichaam (bijv. wanneer ik zenuwachtig ben, dan is mijn geest dat niet alleen mijn lichaam begint te stotteren en te trillen).
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is het effect van marihuana :grin:

Als je er echt niet tegen kan raad ik je aan puur te roken, wordt je minder loom van!

grtz,
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet zeker heb ik ook uit gelezen dat je last van psychische klachten (was het nu ADHD ofzoiets??? :confused: )
Ik zit dus met hetzelfde probleem alleen als er THC actief is zijn mijn emoties (en daarmee mijn gezicht) in de hemel-glimlach...
Het emotieloos kijken wijst bij mij op een autistische wortel, ik ben dan ook een stil type/onverschillig. Zo ziet de wereld mij toch... In mijn ogen heeft iedereen ergens psychische onvolmaakheden. Misschien moet je eens kijken wanneer je je wel goed in je vel voelt en wanneer niet... onlangs zo een test gedaan en ik merkte dat ik wat emotielozer was als ik minder goed in mijn vel zat...
Het medisch gebruik van weed is nogal raar... onderdrukken van emoties
Het is misschien handig om je geest eens te ontleden
Soms kan je die emotieloosheid ook gebruiken in bepaalde situaties :wink:
Ga puur met een ellesdeetje opzoek naar het binnenste vanjezelf

ps: autistische wortel is echt overdreven hoor, ooit zij een psycho-therapeut eens dat er wat kenmerken overeenstemden...
:wave:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#16
of je bent gewoon emotieloos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."