Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls jullie dagelijks blowen...

Als jullie dagelijks blowen...

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik 1 joint rook, heb ik de volgende ochtend geen besef van dromen, terwijl ik normaal altijd wel het 1 en ander mee krijg.
Ik ben heeel gevoelig voor THC heb ik in de gaten..
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik droom wel, of ik nou wel of niet blow. Maar ik blow dagelijks.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
soms heb ik dat ik gewoon mijn ogen dicht doe en 11 uur later ze gewoon weer open doe
ik lig echt in coma dan..
dit heb ik ook met alcohol maar minder erg
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#4
100% zeker dat het er invloed op heeft.

Als ik een avond niet stoned ga slapen, herrinner ik me de dag erna zowieso men droom/dromen.

Sinds ik dagelijks blow (nu zo'n jaar of 5) droom ik inderdaad veel minder.
En als ik dan eens droom heb ik de indruk dat hij een heeeele diepe indruk nalaat.
Een indruk die zelfs nog boven men bewuste geest gaat, die op een manier me laat weten dat er iets niet goed zit/zat maar dan op een veel dieper niveau dan alle bewuste zaken waar ik overdag over nadenk.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Begin eens met je dromen op te schrijven, op de duur worden ze veel intenser (weet niet hoe, maar t werkt). op den duur zijn ze zo helder alsof je in een andere wereld stapt. T maakt dan niet uit of je wel of niet hebt gerookt
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
Begin eens met je dromen op te schrijven, op de duur worden ze veel intenser (weet niet hoe, maar t werkt). op den duur zijn ze zo helder alsof je in een andere wereld stapt. T maakt dan niet uit of je wel of niet hebt gerookt
Klik om te vergroten...

Was het niet zo dat als je elke keer je dromen opschrijft je op een gegeven moment bewuster van je droom wordt waardoor je het kan besturen. Anyway ik ben te lui om het op te schrijven aan de andere kant wel lache..Dan wist ik in ieder geval wat ik ging dromen :stoned:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Normaal schrijf ik m'n dromen op en analiseer ik ze (' t is een hobby als een ander..).
Maar als ik 's avonds blow weet ik ze niet meer.
Daarom ben ik aan het stoppen met blowen door de week :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey, interessant topic, ik heb inderdaad vaker gehoord dat van blowen je dromen uitblijven...

Ik rook echter al 7 jaar wiet, waarvan denk ik 6 jaar iedere dag en 5 jaar minimaal 2 gr per dag. En toch droom ik iedere nacht ! Kan me ook iedere nacht herinneren wat het was, vaak zo bizar dat ik er ontdaan van wakker word. Ook door het gebruik van benzo's nemen mijn dromen niet af ! Iets wat ik in tegenstelling tot veel anderen wel graag zou willen. Mijn dromen zijn vaak vervelend en vermoeiend. Het zijn geen nachtmerries maar ik heb ze liever niet.
T
TerzoowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spor zei:
Hey, interessant topic, ik heb inderdaad vaker gehoord dat van blowen je dromen uitblijven...

Ik rook echter al 7 jaar wiet, waarvan denk ik 6 jaar iedere dag en 5 jaar minimaal 2 gr per dag. En toch droom ik iedere nacht ! Kan me ook iedere nacht herinneren wat het was, vaak zo bizar dat ik er ontdaan van wakker word. Ook door het gebruik van benzo's nemen mijn dromen niet af ! Iets wat ik in tegenstelling tot veel anderen wel graag zou willen. Mijn dromen zijn vaak vervelend en vermoeiend. Het zijn geen nachtmerries maar ik heb ze liever niet.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik dus aan de hand als ik een avondje niet stoned in men bed kruip, geen nachtmerries maar heel onaangenaam!
b
beekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik gerookt heb slaap k gelijk ene blok en droom nix denk k

ma..

als ik op een luie namiddag fzo in slaap val zonder iets gerookt te hbb dan droom k de gekskte dinge :mrgreen: :mrgreen:

1e post :mrgreen: :stoned: :mrgreen: :smoke: :rockband:
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik droom nooit als ik geblowt heb. Het is wel verklaarbaar aangezien THC je REM slaap verminderd.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat heb ik trouwens niet alleen met cannabis, ook met ghb, benzo's, alcohol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."