#1
Rook jij veel? of normaal?
Voordat ik fulltime aan het werk ging blowde ik vrij regelmatig,
Vrienden vonden dat ik teveel rookte.. ik zelf vond het toen wel meevallen,
als ik nu trug denk , weet ik dat ik teveel blowde, ik rookte de klok rond als ik al niet in slaap gevallen was onder het kijken van een toffe dvd (Fear & loading in lasvegas ofso).
Nou vereist mijn werk wel enige aandacht, maar toch blow ik nu nogsteeds.
ben wel gestopt met het roken van peuken, Maar zit nu gemiddeld op zoon 5Jointjes per dag,
Michien nog iets teveel, Ik weet het niet
en jij?
Voordat ik fulltime aan het werk ging blowde ik vrij regelmatig,
Vrienden vonden dat ik teveel rookte.. ik zelf vond het toen wel meevallen,
als ik nu trug denk , weet ik dat ik teveel blowde, ik rookte de klok rond als ik al niet in slaap gevallen was onder het kijken van een toffe dvd (Fear & loading in lasvegas ofso).
Nou vereist mijn werk wel enige aandacht, maar toch blow ik nu nogsteeds.
ben wel gestopt met het roken van peuken, Maar zit nu gemiddeld op zoon 5Jointjes per dag,
Michien nog iets teveel, Ik weet het niet
en jij?

