Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrook je teveel? of niet...?

rook je teveel? of niet...?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GroningenBlowtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rook jij veel? of normaal?

Voordat ik fulltime aan het werk ging blowde ik vrij regelmatig,
Vrienden vonden dat ik teveel rookte.. ik zelf vond het toen wel meevallen,
als ik nu trug denk , weet ik dat ik teveel blowde, ik rookte de klok rond als ik al niet in slaap gevallen was onder het kijken van een toffe dvd (Fear & loading in lasvegas ofso).

Nou vereist mijn werk wel enige aandacht, maar toch blow ik nu nogsteeds.
ben wel gestopt met het roken van peuken, Maar zit nu gemiddeld op zoon 5Jointjes per dag,

Michien nog iets teveel, Ik weet het niet


en jij? :wave:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het teveel van het goeie. Ik rook zelf nauwlijks, ongeveer 2 a 3 keer per maand. Soms ook gewoon een tijd niet en soms een tijdje wat meer. Ik zou wat gaan minderen maar dat bepaal je natuurlijk zelf. Wel heel goed dat je gestopt bent met roken. Daar zijn je longen vast blij mee :wink:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
mischien eens proberen om enkel te blowe als je gaat slapen of na je werk ? :) je concentratie zal iets beter zijn op het werk + je jointje na je werk zal dubbel zo goed smaken ! :) :stoned: :smoke:
R
Roper207Lid
01-01-2024, 00:00
#4
zelf rook ik aleen in het weekend

ik heb voor mezelf een duidelijke regel opgestelt: als ik de volgende dag voor 12:00 moet opstaan rook ik de dag vantevoren niet

-Rope
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rookTE teveel, nu heb ik die kans niet meer. Ik amuseer me minder, dat durf ik eerlijk zeggen, maar ik ben wel met m'n toekomst bezig
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kom ook wel aan een jointje of 4-5 per dag hoor. In het weekend soms zelfs nog meer.
Teveel? Waarschijnlijk wel.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanaf 1januari vorig jaar blow ik weinig nog. Alleen weekend nog maar, tegenwoordig niet eens elk weekend meer. Ben 2x flink paranoia geworden van wiet. 1x zelfs van 2hijsen. Zag beelden flitsen van dingen die me bekend voorkwamen maar wist niet wat het was. Raar en para denken, gevoel hebben alsof de wereld heeeel groot is en je er alleen op loopt. Allemaal gekke dingen. Heb besloten dat ik misschien maar helemaal stop met blowen. Als ik elke keer een kans heb om zo para te worden, vind ik het niet leuk meer. Bij paddo's of dergelijke heb ik dit weer totaal niet. Aan de ene kant niet te vergelijken, aan de andere kant is wiet toch ook een psychedelisch middel en ben je van paddo's toch wat verder weg. Achja, zie het wel denk dat ik stop...

Lol merk dat ik beetje afdwaald :P Ik rook tegenwoordig zeker niet teveel meer. Wel lange tijd gedaan. 2á3 joints per dag. Elke dag vind ik uberhaupt al te veel eigenlijk.
G
GroningenBlowtLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tof al die reacties,
ik vraag me echt af waneer het teveel is.. De 1 kan toch wat beter tegen de werking van een jointje dan de ander, ik heb ook wel vrienden die bijna nooit blowen, die worden netzo stoned als ik in het begin, Maar dat effect ben ik al lang voorbij, die lachkicks en vreetkicks zijn al weg, natuurlijk houd ik nog van zoetigheid naar het blowen, maar zo als in het begin word het niet meer, ik word er rustig van, niet dat sloome maar gewoon relax. ik heb adhd niet dat ik er erg veel last van heb maar ik wil me nu toch wel fokusen op men werk aangezien dit erg goed gaat en ik wil doorgroeien,
Groetjes iedereen,
patje :smoke:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
enkele jointjes per dag, 2 - 4 denk ik.

In het weekend, tsja, das een ander verhaal :stoned:

Geen problemen mee verder, heerlijk:)
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#10
In het weekend bijna altijd elke dag, doordeweeks niet. Ik denk er wel veel aan als ik geen afleiding heb moet ik zeggen, maar ik houd het goed vol. :)
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rookte ook veel doordeweeks (elke dag al 6 jaar lang) en daarom ben ik gestopt met doordeweeks blowen.
Voel me wel een stuk nuchterder nu en onthoud veel meer dingen nu :)

Heel af en toe rook ik nog wel eens een jointje doordeweeks, maar zonder vind ik het veel beter :grin:
W
WaanzinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach ja wat voor de een veel is, is voor een ander normaal.....Ik blow ook veel maar ik heb er geen problemen. Ik blow wel door de week maar niet voor of onder schooltijd,
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."