Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij maximum voor een gram wiet / hasj ?

Wat betaal jij maximum voor een gram wiet / hasj ?

19 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat betaal jij maximum voor een gram wiet / hasj ?

Het hoogste dat ik betaald heb was geloof ik 13.50 EUR per gram amnesia en 21 EUR voor Isolator (hasj)..
Ik vraag dit om zo wat te zien als de prijzen op verschillende plaatsen fel verschillen.

DUS: Antwoorden maar !
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij 15 euro voor een gram amnesia en 11 euro voor een hasj waar ik de naam van ben vergeten :flushed:

Maar normaal gesproken haal ik gewoon wietjes van 6-8 euro de gram, en hasj van 4-5 euro de gram.
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amnesia haze 13 euro per gram :stoned:
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verschilt per shop maar tussen de 10-15 euro voor Amnesia.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
amnesia is precies een populair wietje :grin: , verbaast me wel dat de prijzen dan zo hard verschillen
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amnesia van sarasani voor 10euro de gram.
En cristal mountain ice hasj voor 10euro 0.4 gram. Geen gram dus, maar reken maar uit :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Amnesia van sarasani voor 10euro de gram.
En cristal mountain ice hasj voor 10euro 0.4 gram. Geen gram dus, maar reken maar uit :P
Klik om te vergroten...
Damn, waar heb je die gekocht ?
Is die dan zoveel sterker ? :openmouth:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meeste wat ik ooit heb betaald was 20 euro voor een grammetje Icehasj.
M
Made-in-MarocLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een tientje tot 12 euro voor een lekker grammetje hasj, hetzelfde geld voor wiet. Werkt prima!
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
€12.5 per gram Amnesia Haze deze namiddag.
Daarvoor gewoon €5 per gram bij de dealer (zit in België)
Kwaliteit verschilde wel vaak, van echt top homegrown tot zwaar kut spul.
Eerste keer dat ik wiet van de coffeeshop heb nu, en nu afwachten hoe de kwaliteit gaat zijn.
Verwachtingen zijn best hooggespannen :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
buzzrider zei:
TrippyShit zei:
Amnesia van sarasani voor 10euro de gram.
En cristal mountain ice hasj voor 10euro 0.4 gram. Geen gram dus, maar reken maar uit :P
Klik om te vergroten...
Damn, waar heb je die gekocht ?
Is die dan zoveel sterker ? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Good old Sarasani :( Gesloten. De eigenaar is betrapt op een deal van flink wat kilo's naar Duitsland toe..
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#12
afghani#1 9 euro
haze 10euro

als je het mij vraagt : totaal kunstmatig die prijzen.

als je in een kas met daglicht een paar lampen hangt , heb je de beste kwaliteit ;dat kostte vroeger 50 gulden per vuilniszak.
zelf thuis de bladeren ruit knippen , dat wel.

die indoor troep is tegenwoordig vaak ook niet te pruimen, dus prijzen vind ik geschift....

(lieve kwekertjes, als ik canna coco bloei in mijn vloei wilde proeven had ik mijn shag daar wel rechtstreeks in gegooid, SPOELEN SVP !)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
buzzrider zei:
amnesia is precies een populair wietje :grin: , verbaast me wel dat de prijzen dan zo hard verschillen
Klik om te vergroten...

Je moet het eens smoken , dan snap je waarom hij populair is :tongueout: de (voor mij) typische en unieke smaak van amnesia is vreemd en lekker + hij maakt je knetter! :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was door de hele hype nooit zo'n fan van amnesia. Rookte altijd Silverhaze van Koffiedik, utrecht. Zelfs Supersilverhaze uit amsterdam kon niet tippen aan die high. My favourite of all time. Ooh en de cristal mountain en mexican haze van de sarasani natuurlijk :openmouth: :stoned:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
stevenkeuh zei:
buzzrider zei:
amnesia is precies een populair wietje :grin: , verbaast me wel dat de prijzen dan zo hard verschillen
Klik om te vergroten...

Je moet het eens smoken , dan snap je waarom hij populair is :tongueout: de (voor mij) typische en unieke smaak van amnesia is vreemd en lekker + hij maakt je knetter! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb em al een paar keer gekocht hoor :) Zo stoned ben ik nog niet veel geweest :stoned: Het viel me gewoon op dat bijna iedereen al amnesia gekocht heeft
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#16
10 euro voor 0.5nogwat gram Super Silver Haze, was het waard :)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#17
baaight zei:
10 euro voor 0.5nogwat gram Super Silver Haze, was het waard :)
Klik om te vergroten...

Dat is wel heel erg veel he :openmouth: :openmouth:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Super silver haze een aantal keer gekocht voor 10 euro per gram.

Meestal koop ik gewoon iets van White Widow voor 7.50. Af en toe dan Shabab Power (van de Shabab) voor 8 euro. Al vind ik het de 50 cent niet echt waard.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb nooit zo'n hele dure gekocht. Wel eens ooit een dure haze voor €12/gr. ofzo. Meestal is dat dan Amnesia of Super silver haze, ook bij the Wall, Eindhoven. Die prijs verschilt ook per jaar lijkt wel. Die Amnesia kost nu geloof ik nog maar €10/gr. Meestal neem ik wiet tussen de 6 en 8 euro per gram.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
hier 11,50 voor amnesia en 8 euro voor superpolm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."