Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsamerikaanse <-> europese joints

amerikaanse <-> europese joints

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#1
In amerika worden joints percies anders gerookt dan hier in Belgie/Nederland

van lange vloei hebben ze percies nog niet gehoord en ze roken steeds puur heb ik ondervondenhttp://www.waytoomany.com/video/thendercats-montage
weet iemand hoe dit komt ?
zijn lange blaadjes ginder niet verkrijgbaar of is het gewoon een bewuste keuze om kleine pure jointjes te roken ?

lang leve europa :hearteyes: :stoned:
w
wowmeLid
01-01-2024, 00:00
#2
well i am from america but now living here for a while in Holland. I can say that longer joints mixed with tobacco and tips are better. The main reason that in america we smoked pure joints is because the laws are so strick there if you get caught with just seeds in your car's ashtray you will spend about 6 months in jail and automatically loose you driver lisence for 1 year. If you smoke pure you can smoke all of the eveidence up. Hope this helps
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is omdat de wiet in amerika crap is, en ze veel nodig hebben om stoned te worden.
en bluntjes zijn daar gewoon de normale manier van draaien..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
underworld zei:
dat is omdat de wiet in amerika crap is, en ze veel nodig hebben om stoned te worden.
en bluntjes zijn daar gewoon de normale manier van draaien..
Klik om te vergroten...

ik heb in polen iemand zien blowen in printpapier
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
underworld zei:
dat is omdat de wiet in amerika crap is, en ze veel nodig hebben om stoned te worden.
en bluntjes zijn daar gewoon de normale manier van draaien..
Klik om te vergroten...

ik heb in polen iemand zien blowen in printpapier
Klik om te vergroten...

je hebt het nu wel over polen he :P die drinken ook ethanol
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het enige buitenland waar ik heb geblowed is engeland, daar roken ze precies zoals hier, lange vloei, tip en shag, al wordt tip daar van de meest willekeurige dingen gemaakt zoals bijvoorbeeld treinkaartjes omdat tip boekjes daar niet zo makkelijk te kopen zijn als hier.

In frankrijk heb ik wel eens joints op de grond zien liggen in steden (opgerookt natuurlijk) en daar roken ze ook met tip van wat ik kan zien. Dus europeanen blowen meestal wel normaal, en amerika, dat is eigenlijk qua drugs toch wel een andere wereld.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
in Spanje heb ik ook een aantal keer geblowd. Ook gewoon longvloei en tipje.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb deze vraag ook ooit eens gesteld aan een amerikaanse jongen in de checkpoint in Terneuzen en die zei dat hij enkel pure wiet rookte omdat tabak veel te schadelijk is voor zen longen. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Omdat in amerika de standaard wiet ten eerste geen goede kwaliteit is. Er is wel eens kwaliteit te vinden waar we in Nederland ook lekker stoned van zouden worden, maar daar betaal je heeel veel dollartjes voor. Echt belachelijk veel. Dus kopen ze Amerikanen die iets minder goeie wiet en draaien ze er dikke blunts van, roken het in pijpjes/bongs/waterpijpen etc. Als je niks anders gewend bent wordt je daar wel relaxt high/stoned van hoor.

Ken een Engels iemand die een keer wat 5jes amnesia haze tussen je billen mee naar Engeland gesmokkeld heeft naar vrienden van toen die daar nog woonde. Hun rookte die amnesia en lagen helemaal k.o te spacen hoorde ik later :tearsofjoy:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toevallig kwam ik vandaag op een site:
http://www.smokingwithstyle.com/intro.htm

Het is een soort van handleiding over de amerikaanse gewoontes rond blowen.
Er staan best wel een paar grappige dingen tussen:

Eating the Peanut

What do you do with a "roach" (the butt of a joint) when it has become too small to hit? Well, in some circles, the person left holding the roach eats it. This is called "eating the peanut." (Note: Never eat the peanut when it is still lit, or when it contains a filter or wire.)
Klik om te vergroten...

:kots:

En zo gaat het nog een tijdje voort.
Als je mijn mening vraagt: ik had niets anders verwacht van inwoners van zo'n kankerland. :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
wowme zei:
well i am from america but now living here for a while in Holland. I can say that longer joints mixed with tobacco and tips are better. The main reason that in america we smoked pure joints is because the laws are so strick there if you get caught with just seeds in your car's ashtray you will spend about 6 months in jail and automatically loose you driver lisence for 1 year. If you smoke pure you can smoke all of the eveidence up. Hope this helps
Klik om te vergroten...
Ja, en jij komt dat hier effe speciaal zeggen :P lol
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Omdat in amerika de standaard wiet ten eerste geen goede kwaliteit is. Er is wel eens kwaliteit te vinden waar we in Nederland ook lekker stoned van zouden worden, maar daar betaal je heeel veel dollartjes voor. Echt belachelijk veel. Dus kopen ze Amerikanen die iets minder goeie wiet en draaien ze er dikke blunts van, roken het in pijpjes/bongs/waterpijpen etc. Als je niks anders gewend bent wordt je daar wel relaxt high/stoned van hoor.

Ken een Engels iemand die een keer wat 5jes amnesia haze tussen je billen mee naar Engeland gesmokkeld heeft naar vrienden van toen die daar nog woonde. Hun rookte die amnesia en lagen helemaal k.o te spacen hoorde ik later :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

inderdaad , ik ben benieuwd hoe een amerikaan dan reageert op een wat sterkere wietsoort van de shop.. moet wel lachen zijn als ze na 1 jointje niet meer kunnen lopen :tongueout:
L
LiberLid
01-01-2024, 00:00
#13
:tearsofjoy: Wat een leuke generalisaties. Vooral omdat Nederland zo'n 230 keer in de VS past en de bevolkingsgrootte ongeveer het twintigvoudige is. Ik kan u allen uit betrouwbare bron meedelen dat er ook tevreden Amerikanen zijn met een Volcano Vaporizer die ze kunnen vullen met prima wiet. En die lachen er weer keihard om als ze horen dat het in Nederland het gebruik is om joints te roken.

Laten we niet te snel oordelen en generaliseren over andere culturen, volken en mensen. We willen toch allemaal lekker genieten :stoned:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liber zei:
:tearsofjoy: Wat een leuke generalisaties. Vooral omdat Nederland zo'n 230 keer in de VS past en de bevolkingsgrootte ongeveer het twintigvoudige is. Ik kan u allen uit betrouwbare bron meedelen dat er ook tevreden Amerikanen zijn met een Volcano Vaporizer die ze kunnen vullen met prima wiet. En die lachen er weer keihard om als ze horen dat het in Nederland het gebruik is om joints te roken.

Laten we niet te snel oordelen en generaliseren over andere culturen, volken en mensen. We willen toch allemaal lekker genieten :stoned:
Klik om te vergroten...

+1 Goeie uitspraak :wave:
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liber zei:
:tearsofjoy: Wat een leuke generalisaties. Vooral omdat Nederland zo'n 230 keer in de VS past en de bevolkingsgrootte ongeveer het twintigvoudige is. Ik kan u allen uit betrouwbare bron meedelen dat er ook tevreden Amerikanen zijn met een Volcano Vaporizer die ze kunnen vullen met prima wiet. En die lachen er weer keihard om als ze horen dat het in Nederland het gebruik is om joints te roken.

Laten we niet te snel oordelen en generaliseren over andere culturen, volken en mensen. We willen toch allemaal lekker genieten :stoned:
Klik om te vergroten...

precies genieten is het belangrijkst :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."