Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[ HELP ] Voorgedraaide Joints

[ HELP ] Voorgedraaide Joints

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tolerantie, trut.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
In voorgedraaide joints zit naar mijn weten ook niet veel, dus daar zal het niet aan liggen.
Het zal inderdaad komen door je tolerantie denk ik. Het is net zoals met alcohol drinken. Eerst word je van 3 glazen bier aangeschoten, een paar jaar later heb je er 30 nodig voor hetzelfde effect. Bij een joint is dat net zo geregeld
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
In voorgedraaide joints zit naar mijn weten ook niet veel, dus daar zal het niet aan liggen.
Het zal inderdaad komen door je tolerantie denk ik. Het is net zoals met alcohol drinken. Eerst word je van 3 glazen bier aangeschoten, een paar jaar later heb je er 30 nodig voor hetzelfde effect. Bij een joint is dat net zo geregeld
Klik om te vergroten...

maar ookal zou ik nu een voorgedraaide opsteken, ik word echt zó heftig stoned.. maar als ik nu 10 zelfgedraaide rook heb ik wss het zelfde effect :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
@#$% JAAP %$#@ zei:
maar ookal zou ik nu een voorgedraaide opsteken, ik word echt zó heftig stoned.. maar als ik nu 10 zelfgedraaide rook heb ik wss het zelfde effect :confused:
Klik om te vergroten...
Dan koop je kutwiet.
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
@#$% JAAP %$#@ zei:
maar ookal zou ik nu een voorgedraaide opsteken, ik word echt zó heftig stoned.. maar als ik nu 10 zelfgedraaide rook heb ik wss het zelfde effect :confused:
Klik om te vergroten...
Dan koop je kutwiet.
Klik om te vergroten...

meestal silver hase :smoke:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
en welke voorgedraaide koop je dan jaap?
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
en welke voorgedraaide koop je dan jaap?
Klik om te vergroten...

van ''Bazar The Zoo'' of de ''Waterpijp'' in apeldoorn
maar dat zegt jou waarschijnlijk niks :rolleyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat zit gewoon tussen je oren. Zelfs toen ik 2jaar blowde werd ik nog relaxt stoned van minder dan een halve gram in een jointje. Je bent niet pas stoned als je alleen maar stom zit te lachen enzo he. Helemaal als je elke dag rookt en zoveel dan wordt je op het laatst gewoon relaxt van blowen. Tuurlijk zijn er ook lachkicks enzo maar niet zoals vroeger. Pas als je 30jaar rookt kan ik me voorstellen dat je er een gram in moet gooien om relaxt stoned te worden. Na 1 jaartje hoor je van een halve gram in je joint nog gewoon stoned te worden. Dat zit gewoon tussen je oren. Mijn mening..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja 14 jaar...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha wat een jaapie.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
@#$% JAAP %$#@ zei:
Ik leg jullie even mijn situatie uit:

Ik ben Jaap, 14 jaar oud en zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn.
Ik blow nu ongeveer een jaar lang, en sinds 2/3 maanden dagelijks.
Vroeger rookte ik altijd voorgedraaide joints en werd ook altijd,
altijd KÁNKÉR stoned. Maar nu ik zelf ben begonnen met me jointjes
te draaien word ik van 1 jointje gewoon niet meer stoned. Pas als
ik er een gram wiet inflikker word ik een klein beetje stoned.
Ik rook nu op een normale schooldag, ( van 8:00 tot 16:00 ) 3 joint.
1tje rook ik op de fiets onderweg naar school, in de morgen dus.
Als ik thuis kom kan er wel een Jointje bij en voordat ik ga slapen
is het ook heerlijk om nog een lekkere hasj joint door de kop te
trekken. Ikzelf gooi nooit zo heel veel wiet in me joint, maar ik
versprijd het gewoon goed en m'n jointjes roken altijd wel lekker
weg. Ik gooi in 1 jointje waarschijnlijk 0.2 gram, niet al te sterke
wiet van de Smartshop.

Nou heb ik 2 vragen aan jullie:

1 - Hoe kan het dat ik van voorgedraaide kanker stoned word
en van zelf gedraaide niet ?

2 - Hoeveel wiet/hasj gooien jullie in je jointje? Bijv. 1 gram,
0,5 gram enz..

:stoned:
Klik om te vergroten...

Je doet er 0,2 gram in?
doe er eens 0,5 gram in.
In een voorgedraaide zit ongeveer 0,3 gram.
ga minder blowen dan word je sneller stoned.
Volgens mij ben jij niet al te slim.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
@#$% JAAP %$#@ zei:
ExceptionalInsight zei:
@#$% JAAP %$#@ zei:
maar ookal zou ik nu een voorgedraaide opsteken, ik word echt zó heftig stoned.. maar als ik nu 10 zelfgedraaide rook heb ik wss het zelfde effect :confused:
Klik om te vergroten...
Dan koop je kutwiet.
Klik om te vergroten...

meestal silver hase :smoke:
Klik om te vergroten...

Silver hase is een van de betere wietsoorten dus ik snap niet dat je in je eerste verhaal verteld dat je meestal niet zulke sterke wiet haalt.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
0.3 in voorgedraaide meestal
P
PretkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
stoere jongen, jij hoort erbij!

Is niet goed voor je school... Stop ermee.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pretkikker zei:
stoere jongen, jij hoort erbij!

Is niet goed voor je school... Stop ermee.
Klik om te vergroten...

ik kan het alleen beamen dat het niet goed is voor je schoolresultaten , heb zelf door het blowen 2 jaar verneukt en mogen opnieuw doen :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien omdat je het nu meer doet ?

Tolerantie...

En als het daar niet aan ligt is er 1 simpele oplossing:

Als je niet stoned word van zelfgedraaide jointen, maar wel van voorgedraaide joints (wat ik overigens niet begrijp): KOOP ER DAN VOORGEDRAAIDE :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe krijg je mee dan? Je bent 14 toch?
Laat je een vriend voor je halen, vraag dan is wat voor soort hij haalt. Want dat weet je niet als je zelf niet gaat.
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel apart hoor. Ik word juist amper stoned van voorgedraaide jonko's. Als ik ze soms bij een grote zak krijg, haal ik ze gewoon open om de inhoud als tabak te gebruiken voor mijn eigen jonko. En als ik dan zie wat er in zit.. :( Niet echt hoeveelheden om knetter van te worden..
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, dat klopt SarZ. Maar het ligt ook écht aan de weed hoor. De ene keer haal ik het bij de ene coffeeshop, en dan word ik niet stoned. Inderdaad.
De andere keer haalde ik een voorgedraaide bij een andere shop, en dan werd ik knetterstoned, terwijl ik voor beide 3 euro neertelde. Want zo duur zijn hier de voorgedraaide.
Dus dat is een beetje raar... maar ik ben het ook wel met je eens hoor..je kan beter gewoon zelf draaien, weet je precies wat er in zit.
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik leg jullie even mijn situatie uit:

Ik ben Jaap, 14 jaar oud en zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn.
Ik blow nu ongeveer een jaar lang, en sinds 2/3 maanden dagelijks.
Vroeger rookte ik altijd voorgedraaide joints en werd ook altijd,
altijd KÁNKÉR stoned. Maar nu ik zelf ben begonnen met me jointjes
te draaien word ik van 1 jointje gewoon niet meer stoned. Pas als
ik er een gram wiet inflikker word ik een klein beetje stoned.
Ik rook nu op een normale schooldag, ( van 8:00 tot 16:00 ) 3 joint.
1tje rook ik op de fiets onderweg naar school, in de morgen dus.
Als ik thuis kom kan er wel een Jointje bij en voordat ik ga slapen
is het ook heerlijk om nog een lekkere hasj joint door de kop te
trekken. Ikzelf gooi nooit zo heel veel wiet in me joint, maar ik
versprijd het gewoon goed en m'n jointjes roken altijd wel lekker
weg. Ik gooi in 1 jointje waarschijnlijk 0.2 gram, niet al te sterke
wiet van de Smartshop.

Nou heb ik 2 vragen aan jullie:

1 - Hoe kan het dat ik van voorgedraaide kanker stoned word
en van zelf gedraaide niet ?

2 - Hoeveel wiet/hasj gooien jullie in je jointje? Bijv. 1 gram,
0,5 gram enz..

:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."