Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Joy is inderdaad relaxed indica is ook aan te bevelen vind ik of de muis, die zitten allebij ook erg vlakbij de joy dus"
"Rook inhoude werk theoretisch wel wat beter, hoe langer de rook nml in je longen zit hoe meer er wordt opgenomen. Maar zoveel verschil is het niet omdat het meeste al gewoon meteen wordt opgenomen. Hoe dieper je inhaleerd hoe meer oppervlakte van je longen bezig is met opnemen.. Maar naar mijn idee ook niet zo'n geweldig verschil :P"
"ja k heb ook weleens zoiets gehad maar dan midden in de shop xD was net op weg naar de wc, werd alles zwart en had k opeens een botsing met een stoel was wel droog want toen het over was kon k gewoon chill verder blowe"
"Ja relaxde combi hor als het in je trip past tenminste mn eerste keer paddo's (columbian) kon ik echt niet blowe, maakte ook niet uit want t was toch wel leuk. De andere 2 keer (blue meanies) heb ik wel lekker bij geblowed, enja is gewoon relaxed en lekker:P normaal kan ik wel redelijk doorblowe maar met 1 blow al behoorlijk knetter, nu kon ik gewoon doorgaan idd"
"Oi dat ken ik wel :P k had het namelijk het eerste half jaar dat k blowde, tot het moment dat een vriend naar me toe kwam met purple haze. Lekker klein beetje sigaret erbij en k spacede m hard! Tja tips, nose shot's werke behoorlijk goed, of wat je ook kan doen is van je rechterhand een vuist maken, je stopt de blow tussen je middel en ringvinger, van je linkerhand je pink aan de onderkant van de vuist (het kleine gaatje bij je pink van je vuist dichtstoppen :P ). Aan de bovenkant van je vuist heb je nog een opening; hijsen maar hmz... volg je m nog ? verder als je goeie wiet hebt zou t goed moeten kome succes! psychomanie zei: het kunnen messchien 3 dingen zijn of die wiet en hasj is slecht of je hebt adhd of je bent manisch Klik om te vergroten... zou thc niet werken als je adhd hebt? k ken er genoeg die zeker wel stoned worde :P manisch heb k geen idee van en het eerste dacht k ook aan"