#1
JBAVBPA zei:Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet.Of waar zit ik fout?
Bij het dikgedrukte stuk
