Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet. Of waar zit ik fout?"
"Willempjuh zei: JBAVBPA zei: Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet.Of waar zit ik fout? Klik om te vergroten... Bij het dikgedrukte stuk Klik om te vergroten... dus als ik spacecake zou maken door gewoon wat wiet in de cake te kappen en de oven niet boven de 150 laten komen, zou ik niets voelen? Nuja, dat kan ik toch weten tegenspreken"