#1
Okee.. ik vind sowiesoo beetje moeilijk uit te leggen.. maar ik heb 2 maanden terug, 3 x in 2 weken "bad" gehad.. daarna heb ik niet meer gesmoked. nu 2 maanden later ben ik zegmaar nog steeds stoned enzoo, en je moet het echt niet als iets kleins zien.. Ik begin helemaal gek te worden, omdat ik alles heel onrealistisch vind enzoo.. Ik kan niet zoo helder nadenken, en ik zou echt het liefst weer normaal worden. en dan ook echt NORMAAL.
wie kan me helpen?
wie kan me helpen?
