Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsconstant stoned

constant stoned

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat kan niet dat is gewoon zo spast
T
TstrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ook zoiets meegemaakt. Eerst smiddags veel gedronken toen gedouched toen werd ik gebeld en gevraagt om even een te roken. Dus een dikke gedraait met amnesia haze en pp dus mixje zat vlink wat in meer skaf dan shag. ik was nog een beetje aangeschoten hebi kde hele tijd dat ding bij me gehad elke keer hijzen hijzen hijzen ik kon niet stoppen en toen voelde ik met vet chill maar toen ging ik fietsen. ik voelde me benen niet en het leek alsof ik in een luchtbel of een tunnel zat. alles was vaag en zwart/wit leek het wel. thuis werd ik helemaal gek me broertje ging wat vertellen en ik snapte er niets van. Toen heb ik een glas water gepakt heb daar een half uur over gedaan om op te drinken. Wat bob marley enzo geluisterd toen was het na een uurtje over.

Heb me daarna 3 dagen ''vaag'' gevoeld.. niet voor herhaling vatbaar .. voortaan alleen smoke of alleen drinken
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Suck it up and take it like a man. Relativeren werkt ook goed.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja precies zei:
Hmmm..het lijkt er sterk op dat je erin bent blijven hangen..wat dacht je van een antipsychoticum? Serieus, heeft mij ook geholpen toen het ooit nodig was.
Klik om te vergroten...
Wat was het en waar kreeg je het vandaan?
K
KiraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken dat als een 'weed-kater' en heb het ook al enkele keren gehad na eens deftig door te smoren. Ik kreeg dat vooral door een combinatie van 's avonds laat nog 1 of 2 joints op te steken en daarna te gaan slapen om een uur of 4 - 5 op te staan om te gaan werken oid.

Je gaat dat vooral krijgen door een combinatie van vermoeidheid en een eventuele stress of iets dat je niet lekker zit.

Dat je 2 maand erna nog steeds dat gevoel hebt is wel zeer raar. 2 dingen dat ik je kan aanraden:

- Neem een ontspannend bad, probeer in de dag niet te stressen en hou je kalmpjes. Probeer je gedachten zo vrolijk mogelijk te houden en ga eens vroeg slapen en slaap lekker lang uit.

- Vertel je dokter hierover.


Alvast veel sterkte toegewenst :wink: !
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Door veel teveel speed-en wietgebruik heb ik 2 keer een psychose gehad en daar toen een antipsychoticum voor gekregen. Hierdoor verdwenen alle vage gedachten en hallucinaties. Dit bedoel ik met het schoonmaken van je geest. Je krijgt zo'n medicijn uiteraard alleen op doktersrecept. Ik zou iedereen die er zelf niet meer uit komt in zijn hoofd willen adviseren om er niet te lang mee rond te blijven lopen, want het kan van kwaad tot erger gaan. Zelf had ik voordat ik daadwerkelijk een psychose kreeg, maanden vantevoren al het vermoeden dat er iets niet klopte. Ik ging verward denken, werd super para en ging zelfs stemmen horen. Deze verschijnselen kunnen wel vanzelf overgaan na een tijdje, maar dan moet je wel stoppen met gebruiken. Als je dan toch blijft gebruiken, is de kans op een psychose wel erg groot en voor je het weet lig je dan op een isoleercel van de paaz afdeling. Dat is mij in ieder geval overkomen, en kan de beste overkomen. Loop er niet te lang mee rond, als je jezelf niet meer vertrouwt of bang wordt van je eigen gedachten, ga er dan mee naar de huisarts. Maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. Succes allemaal.
K
KiraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja precies zei:
Door veel teveel speed-en wietgebruik heb ik 2 keer een psychose gehad en daar toen een antipsychoticum voor gekregen. Hierdoor verdwenen alle vage gedachten en hallucinaties. Dit bedoel ik met het schoonmaken van je geest. Je krijgt zo'n medicijn uiteraard alleen op doktersrecept. Ik zou iedereen die er zelf niet meer uit komt in zijn hoofd willen adviseren om er niet te lang mee rond te blijven lopen, want het kan van kwaad tot erger gaan. Zelf had ik voordat ik daadwerkelijk een psychose kreeg, maanden vantevoren al het vermoeden dat er iets niet klopte. Ik ging verward denken, werd super para en ging zelfs stemmen horen. Deze verschijnselen kunnen wel vanzelf overgaan na een tijdje, maar dan moet je wel stoppen met gebruiken. Als je dan toch blijft gebruiken, is de kans op een psychose wel erg groot en voor je het weet lig je dan op een isoleercel van de paaz afdeling. Dat is mij in ieder geval overkomen, en kan de beste overkomen. Loop er niet te lang mee rond, als je jezelf niet meer vertrouwt of bang wordt van je eigen gedachten, ga er dan mee naar de huisarts. Maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. Succes allemaal.
Klik om te vergroten...


Je zegt in je bericht dat ze je al in een isoleercel hebben gestoken.

DIt is nu uit pure nieuwsgierigheid, maar wat doen ze dan precies met je? Lig je daar nu echt de hele dag in een kamer waarvan de muren 1 kussen zijn? Hoe behandelen ze je en wat had je dan? En hoe ben je er uiteindelijk uitgekomen + gebruik je de dag van vandaag nog steeds 1 of meerdere drugs?
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je wordt dan in een cel geplaatst waar geen enkele prikkel van buitenaf komt. Het is gewoon de hel. Er staat alleen een bed en een waardeloos rubberen matrasje, that's it. Je mag niet naar buiten en niemand zien. Bij mij versterkte het juist de psychose, want je wordt er super bang van als je zo opgesloten zit. In die tijd gebruikte ik super veel, ging elk weekend een paar nachten door en feestte heel veel. Daar ben ik sindsdien mee gestopt. Ik gebruik nu nog wel wat, maar heel minimaal, en het gaat nu al 2 jaar super goed, heb geen psychotische gedachten meer gehad.
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Ja, dat lijkt me eigenlijk ergens ook wel wat.
Gewoon nonstop het gevoel dat je stoned bent, alleen zonder de rode ogen :)
Briljant, briljant. Ik ga daar is iets op uitvinden, ik kom er nog op terug.
Klik om te vergroten...
Ik wil het wel komen testen :)
j
julius_dLid
01-01-2024, 00:00
#10
snoopdok zei:
wow ik dacht nooit dat wiet een psychose kon veroorzaken :P
Klik om te vergroten...
Get educated.

Civix, je vertoont symptomen van een psychose. Het is érg verstandig om een huisarts te raadplegen. Wacht hier niet te lang mee.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dat kan knul
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Even een afspraakje maken met de huisarts kan vast geen kwaad nee... wiet kan inderdaad psychoses of schizofrenie triggeren.

Sterkte! :mrgreen:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#13
In ieder geval niet zonder gesprek met huisarts Zyprexa gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."