Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Okee.. ik vind sowiesoo beetje moeilijk uit te leggen.. maar ik heb 2 maanden terug, 3 x in 2 weken "bad" gehad.. daarna heb ik niet meer gesmoked. nu 2 maanden later ben ik zegmaar nog steeds stoned enzoo, en je moet het echt niet als iets kleins zien.. Ik begin helemaal gek te worden, omdat ik alles heel onrealistisch vind enzoo.. Ik kan niet zoo helder nadenken, en ik zou echt het liefst weer normaal worden. en dan ook echt NORMAAL. wie kan me helpen?"
"Gedite sorry dat ik niet poste. vergeten"
"thanks jongens voor jullie snelle reacties. Voor dat antipsychoticum heb je daar doktorsrecept voor nodig? Dus eigenlijk moet ik nu naar de huisarts gaan die geeft mij of antipsychoticum of Zyprexa?"