Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer

eerste keer

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
san&silLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,, wij zijn twee meiden die joints willen geven voor een vriendin''s verjaardag..
Wat kunnen we het beste doen? Een joint of een spacecake?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een joint kopen bij de shop. Gewoon lekker een joint, of ga met zijn alle een spacecake maken!
Leuk!
Btw, hoezo voor haar verjaardag? Wel een origineel kado, hoor je niet zo vaak. :rock:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik raad het af
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt ervan af.
Roken jullie sigaretten? Zo ja, kan je een joint doen, minder gekloot en alles.
Houden jullie niet van roken? Zo ja, kan je een aantal grammen wiet kopen en er fijn een cakeje van bakken:)
s
san&silLid
01-01-2024, 00:00
#5
greenpower zei:
Ik raad het af
Klik om te vergroten...
waarom??
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe oud word ze?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind dat iemand er zelf voor moet kiezen om te beginnen met blowen. Niet het opgedrongen krijgen door middel van zo'n cadeau.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
pinheadlarry zei:
hoe oud word ze?
Klik om te vergroten...

inderdaad. Als ze nou 14 wordt.. lijkt me niet een gepast cadeau
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
san&sil zei:
greenpower zei:
Ik raad het af
Klik om te vergroten...
waarom??
Klik om te vergroten...

san&sil zei:
Hoi,, wij zijn twee meiden die joints willen geven voor een vriendin''s verjaardag..
Wat kunnen we het beste doen? Een joint of een spacecake?
Klik om te vergroten...

Daarom
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Melanie1 zei:
pinheadlarry zei:
hoe oud word ze?
Klik om te vergroten...

inderdaad. Als ze nou 14 wordt.. lijkt me niet een gepast cadeau
Klik om te vergroten...

dat bedoel ik maar
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
bij je eerste wietervaring is de kans best groot dat je een negatieve ervaring krijgt, en geloof me, je wilt geen negatieve ervaring van spacecake, want een joint is binnen anderhalf uur uitgewerkt, een spacecake binnen 6 a 8 uur, dus mocht je wiet kado geven, geef dan een joint

als je hem buiten rookt op een haar verjaardagsfeestje dan zou ik rekening houden met de ``stank``, vooral als jullie nog wat jonger zijn, en als voor jullie allemaal de eerste ervaring word, zou ik een joint met 4 a 5 man delen, en NIET combineren met alcohol, en neem een pepermuntje voor je naar binnen gaat, en was je handen als je binnen komt.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
door dat soort berichten kan het dus alleen maar nog meer fout gaan uiteindelijk.

de kans dat het niet zo leuk wordt is in principe best klein. zeker als je met een gezellig melig groepje bent. ik zou gewoon een voorgedraait jointje bij de shop kopen en die met zijn allen delen.

zorg ervoor dat er genoeg zoetigheid en fruit in huis is. ook drinken is heel belangrijk omdat je een droge mond krijgt.

mocht het nou zijn dat iemand een minder prettige ervaring krijgt...blijf rustig, ga niet stressen. probeer diegene op zijn of haar gemak te stellen door in de flow mee te gaan. blijf met elkaar praten en doe vooral veel leuke gezellige dingen, dan blijft het namelijk ook voor iedereen leuk en gezellig.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
nicolai zei:
door dat soort berichten kan het dus alleen maar nog meer fout gaan uiteindelijk.

de kans dat het niet zo leuk wordt is in principe best klein. zeker als je met een gezellig melig groepje bent. ik zou gewoon een voorgedraait jointje bij de shop kopen en die met zijn allen delen.

zorg ervoor dat er genoeg zoetigheid en fruit in huis is. ook drinken is heel belangrijk omdat je een droge mond krijgt.

mocht het nou zijn dat iemand een minder prettige ervaring krijgt...blijf rustig, ga niet stressen. probeer diegene op zijn of haar gemak te stellen door in de flow mee te gaan. blijf met elkaar praten en doe vooral veel leuke gezellige dingen, dan blijft het namelijk ook voor iedereen leuk en gezellig.
Klik om te vergroten...

als je bijna out gaat is het laatste wat je moet doen toegeven aan je gevoel, hoe meer je je in jezelf keert hoe slechter het gaat, je moet zorgen dat je met je benen stevig op de grond staat en lekker mee blijft lullen met iedereen, dan ga je veel minder snel out, hoe moeilijk dat ook is
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je bijna out gaat is het laatste wat je moet doen toegeven aan je gevoel, hoe meer je je in jezelf keert hoe slechter het gaat, je moet zorgen dat je met je benen stevig op de grond staat en lekker mee blijft lullen met iedereen, dan ga je veel minder snel out, hoe moeilijk dat ook is[/quote]
mocht het nou zijn dat iemand een minder prettige ervaring krijgt...blijf rustig, ga niet stressen. probeer diegene op zijn of haar gemak te stellen door in de flow mee te gaan. blijf met elkaar praten en doe vooral veel leuke gezellige dingen, dan blijft het namelijk ook voor iedereen leuk en gezellig.

echt heel wijs inderdaad...chapeau

met in de flow meegaan bedoel ik dat je vooral niet moet proberen nuchter te worden, dat maakt het namelijk erger. laat het over je heen komen en haal het positieve eruit. dat gaat een stuk makkelijker als de mensen om je heen op dezelfde frequentie zitten en je daar doorheen kunnen slepen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inderdaad, laat niet iemand de rest van de avond op een stoel zitten wachten totdat alles eruit komt.

Zorg inderdaad dat er genoeg snoep en fruit in huis is. (suiker en vitamine) En wat fris, als je zo graag alcohol er bij wilt doen omdat dat op een of andere manier gebruikelijk is of whatever.

Doe het dan tussendoor en niet na een avondje lekker gezopen te hebben. :wink:

enJoi't
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zazuu. zei:
Zorg inderdaad dat er genoeg snoep en fruit in huis is. (suiker en vitamine) En wat fris, als je zo graag alcohol er bij wilt doen omdat dat op een of andere manier gebruikelijk is of whatever.
Klik om te vergroten...

sap, snoep en fruit is een goed idee, wat chips doet ook wonderen, maar ik zou mij mijn eerste joint geen alcohol nemen, echt niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."