#1
Ik denk niet dat dat van het blowen komt, zo te horen ben je nog erg jong en zou die ontwikkeling vanzelf moeten komen en niet door toedoen van thc.Amaranth zei:Ik heb eigenlijk geen één van die dingen die jij opnoemt, ik ontwikkel meer in positieve zin, ik word volwassener, begrijp dingen beter enzovoort.
THC is wel degelijk schadelijk! Niet alleen tast het je kortetermijn geheugen aan, maar als je wiet of hasj rookt is het heel slecht voor je longen. THC moet zowiezo afgebroken worden door de lever en daar is het ook niet zo heel gezond voor.
Persoonlijk als ik teveel blow dan word ik heel erg vergeet achtig, en dom als een rund.
Als ik wat minder blow dan valt dit nog wel mee, en je merkt het verschil pas helemaal als je stopt na dagelijks gebruik. Binnen 3 weken ben je dan weer een stuk helderder en kun je ook weer beter bij je verstand.
Het afgelopen half jaar blowde ik eigenlijk alleen in het weekend, en dan paar jointjes dus niet buitensporig veel. En hier voelde ik me prima bij, alleen sinds ik ben gestopt met tabak en nu dus puur rook blow ik weer veel meer. Op een of andere manier kan ik dat beter hebben dat puur roken, omdat je dan meer high word dan stoned.
