#1
(edit: volgens mij pas dit bericht hier niet meer in dit topic. maar om zo'n text dan maar eventjes te laten verdwijnen? )
Ik was ooit eens Enorm onder druk gezet, door vrienden. Om maar meteen te stoppen met blowen, anders zouden ze me mijn eigen huis uit schoppen, de sleutel afpakken. (leuke vrienden heb je dan)
Ik heb die vrienden MIJN huis uitgezet, en ben meer gaan blowen.
Een vreemd gevalletje, ze zaten zonder werk. en kregen geen uitkering, omdat ik genoeg geld zou verdienen. Ik vroeg ze vriendelijk om binnen een maand bij de sociale dienst langs te gaan omdat ik ze niet kon onderhouden. (waarom heeft die lulhannes dat dan ook doorgegeven... had ie in elk geval 400 euri kunnen vangen)
Toen elke dag ruzie over, dat Ik wel blowde, maar geen biefstukken op tafel zette.
Tja sorrie, Mijn huis, en Mijn regels. Dat iemand blijft pitten, geen probleem. Maar eisen dat ik stop met blowen, omdat ze luxe hap op tafel willen?
Ik heb ze er dan toch maar uitgezet, Als ik niet een hele gram had weggesmoord, had ik t niet gedaan. En had ik nog steeds met twee uitvreters op de bank gezeten.
( Ja wel chips vreten, en tv kijken, maar niet eventjes opstaan om even aan mij te vragen of ik misscien Ook een glaasje cola wil...).
Soms komt dan de druppel. Ze gluurden in een potje in mijn kamer, of ik niet stiekem extra geld aan het verstoppen was. En ze maakte een keer, mijn bankafschrift open, om te controleren of ik misschien Toch geld overhield.
Bij deze, ga ik nooit weer samen met twee of 1 andere vriend, een huisje huren. Als er 1 zonder werk komt, draai je ervoor op. (ik was de enige die de huur betaalde de laatste 6 maand, dus was t mijn huis... of heb ik daar ongelijk? )
Ik was ooit eens Enorm onder druk gezet, door vrienden. Om maar meteen te stoppen met blowen, anders zouden ze me mijn eigen huis uit schoppen, de sleutel afpakken. (leuke vrienden heb je dan)
Ik heb die vrienden MIJN huis uitgezet, en ben meer gaan blowen.
Een vreemd gevalletje, ze zaten zonder werk. en kregen geen uitkering, omdat ik genoeg geld zou verdienen. Ik vroeg ze vriendelijk om binnen een maand bij de sociale dienst langs te gaan omdat ik ze niet kon onderhouden. (waarom heeft die lulhannes dat dan ook doorgegeven... had ie in elk geval 400 euri kunnen vangen)
Toen elke dag ruzie over, dat Ik wel blowde, maar geen biefstukken op tafel zette.
Tja sorrie, Mijn huis, en Mijn regels. Dat iemand blijft pitten, geen probleem. Maar eisen dat ik stop met blowen, omdat ze luxe hap op tafel willen?
Ik heb ze er dan toch maar uitgezet, Als ik niet een hele gram had weggesmoord, had ik t niet gedaan. En had ik nog steeds met twee uitvreters op de bank gezeten.
( Ja wel chips vreten, en tv kijken, maar niet eventjes opstaan om even aan mij te vragen of ik misscien Ook een glaasje cola wil...).
Soms komt dan de druppel. Ze gluurden in een potje in mijn kamer, of ik niet stiekem extra geld aan het verstoppen was. En ze maakte een keer, mijn bankafschrift open, om te controleren of ik misschien Toch geld overhield.
Bij deze, ga ik nooit weer samen met twee of 1 andere vriend, een huisje huren. Als er 1 zonder werk komt, draai je ervoor op. (ik was de enige die de huur betaalde de laatste 6 maand, dus was t mijn huis... of heb ik daar ongelijk? )