Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeruchten over de checkpoint

Geruchten over de checkpoint

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongens waar the fuck gaat dit over? ._. Iets meer informatie zou ik persoonlijk wel fijn vinden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
checkpoint??

checkpoint charly?
B
BBBLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zijn geruchten dat de checkpoint weer zou open gaan...

Eerst was het maandag ( was nog niet open)

Nu heb ik gehoord dat het dinsdag was?

Kan iemand dat bevestigen? en hoe verloopt het daar nu?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou ook dicht gaan als ik zoveel last had van Belgen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bel ze op. Dan weet je het. Ik heb geeen idee
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk het niet, café is al van naam veranderd en denk niet dat ze nog toelating hebben om de shop te openen (zeker niet onder naam CHECKPOINT). Eigenaar heeft het al lang afgebold naar het buitenland als ie niet meer in een cel zit

checkpoint suckt toch hard balls, koop wiet in belgië, mss iets minder goed maar tenminste geen 8-9 eur/gr. Wel spijtig dat we onze laatste wietoptie kwijt zijn (Miami durf ik zelf niet meer uitspreken)
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#7
geekos zei:
Denk het niet, café is al van naam veranderd en denk niet dat ze nog toelating hebben om de shop te openen (zeker niet onder naam CHECKPOINT). Eigenaar heeft het al lang afgebold naar het buitenland als ie niet meer in een cel zit

checkpoint suckt toch hard balls, koop wiet in belgië, mss iets minder goed maar tenminste geen 8-9 eur/gr. Wel spijtig dat we onze laatste wietoptie kwijt zijn (Miami durf ik zelf niet meer uitspreken)
Klik om te vergroten...

de baas van de checkpoint stopt ermee
dat nieuw skie complex (snowbase) is nu van hem
checkpoint zal ook niet meer open gaan

bron
de baas zelf
vriend van mij kent hem
en we stonden er mee te praten en hij zat lekker in zijn rolstoel :stoned:

groeten van die domme belgen :wave: :hearteyes:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#8
op een papier aan hun deur stond er dinsdag open, ga straks eens kijken en smaken
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
smoker41 zei:
geekos zei:
Denk het niet, café is al van naam veranderd en denk niet dat ze nog toelating hebben om de shop te openen (zeker niet onder naam CHECKPOINT). Eigenaar heeft het al lang afgebold naar het buitenland als ie niet meer in een cel zit

checkpoint suckt toch hard balls, koop wiet in belgië, mss iets minder goed maar tenminste geen 8-9 eur/gr. Wel spijtig dat we onze laatste wietoptie kwijt zijn (Miami durf ik zelf niet meer uitspreken)
Klik om te vergroten...

de baas van de checkpoint stopt ermee
dat nieuw skie complex (snowbase) is nu van hem
checkpoint zal ook niet meer open gaan

bron
de baas zelf
vriend van mij kent hem
en we stonden er mee te praten en hij zat lekker in zijn rolstoel :stoned:

groeten van die domme belgen :wave: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En ook snowbase is hem niet gegunt blijkbaar
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... d=072595HS
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ik zou ook dicht gaan als ik zoveel last had van Belgen.
Klik om te vergroten...

Wa veur zever is me da
Naar mijn weten hebben ze daar geen probs met Belgen.
De Belgen zijn verdorie een grote inkomst van poen geweest voor veelal shops tegen de grens, wss de grootste inkomst. Vraag jij maar eens wat checkpoint per dag verkocht aan Belgen. Daar gaat ie heus zijn deuren niet voor toedoen hoor!
En ik denk niet dat één shopeigenaar/medewerker daar problemen met had, on the contrary.

Ik snap niet waar mensen dat fabeltje halen van drugtoerisme overlast.
Ik heb het al honderd maal gevraagd, in shops, op fora, aan Nederlanders die ik ken vanop fora irl, ... Zeg mij eens, welke overlast was er?

Terneuzen hheeft verdorie een parkeerplaats voor coffeeshop bezoekers, dus parkeerplaats pakte we al niet in.
De baan van Terneuzen naar BE heeft hier altijd heel vlotjes verlopen, dus opstroppingen van verkeer kan je ook niet zeggen.
Wat is overlast? Zegt iemand me dat nu eens eindelijk
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amaranth zei:
Jongens waar the fuck gaat dit over? ._. Iets meer informatie zou ik persoonlijk wel fijn vinden.
Klik om te vergroten...
Shop die in een grensgebied lag is dichtgegaan, nu wil men weten of die weer open gaat of niet.
Maar dat had je eigenlijk ook uit de reacties kunnen halen.
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#12
En ook snowbase is hem niet gegunt blijkbaar
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... d=072595HS[/quote]

ach dat wist ik nog niet
vind wel grappig eigenlijk :tearsofjoy:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#13
ben op vakantie in frankrijk eerste klas buitenwiet tegengekomen ( beter dan de meeste binnen wiet) voor 4 euro p gram!!!

mooi stevige toppen , erg stoned, fruitig geurtje, met mintige nasmaak.
hier en daar een zaadje , en een blaadje ..maar wel even 10 keer zo stoned van een stickie ipv die neder-wazigheid.

frankrijk haalt ons in met prijs/kwaliteit verhouding...
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#14
zal toch wel zeldzaam zijn, in Frankrijk betaalden ze 6 maand geleden nog veel voor slechte buitenkweek, waarom zouden ze anders van heel Frankrijk naar Terneuzen komen (kan je je echt niet voorstellen maar dan hebben ze nog hun identiteitskaart niet mee ook :confused: ) om 10gr wiet/hasj van 8-9eur/gr te halen die zelfs nog niet zo goed is (grensshops eh)

ik bedoel voor ons is het even ver als eens naar Brussel of Antwerpen gaan maar zijn er al duizenden geweest van over gans Frankrijk (benzinekosten??) ... De bouncer van de miami (2e coffeeshop v Terneuzen recht tegenover checkpoint) heeft me dat eens verteld, ook dat ie Frans geleerd had met behulp van woordenboeken om simpele dingen te kunnen uitleggen maar Nederlanders hebben een aangeboren afwijking voor Frans :tearsofjoy: Hij verstond toch al redelijk wat Frans, spreken was lastiger maar hij deed zijn best
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#15
gehoord dat hij terug open is maar ook dat iedereen een pasje moet laten aanmaken met bepaalde persoonlijke gegevens voor je kan kopen

zeg wel gehoord, nog niet bevestigd en heb zelf ook niet de minste neiging om het te gaan controleren
B
BBBLid
01-01-2024, 00:00
#16
tja das niet echt over de toppic he

heeft iemand info?? Checkpoint in terneuzen open of niet??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."