#1
Jongens, er is nu een dubbel topic, dat werkt toch niet? ._. Volgens mij is die ander beter geplaatst..

DrippTone zei:Zo gek vind ik het niet, eigenlijk moet belgië zijn eigen shops gaan openen. En zoniet dan kun je Nederland moeilijk kwalijk nemen dat ze de overlast zat zijn.
Aan de andere kant pleit ik er liever voor om te legalizeren als oplossing. Zodra wiet hier legaal is kunnen ze er accijns op vragen, drijf die prijzen maar lekker omhoog. Dan halen belgen wel liever illegaal voor minder geld.
Of zet gewoon een mega shop op de grens.![]()
![]()
![]()

frankiekrak zei:wij belgen hebbe ook het recht om weed te smoke![]()
Bron? Lul geen onzin zonder onderbouwing of bronnen..smoker41 zei:vergeet ook niet dat veel coffeeshops ook hun wiet halen van belgische
weed kwekers
en voor de mensen die gaan zegen dat dat bullshit is
wel geloof dan maar je eigen leugens of denk wat je wilt denken
feit is feit
hou toch uwe apesmoelDeranged zei:Wat is dat toch met die mensen en hun totaal onzinnige besluiten. Die Belgen zitten straks gewoon allemaal in mijn geliefde thuisstad Breda, en dan straks hier ook alle shops weg vanwege een stel Belgen, dat zou echt ziekelijk ver gaan.
Ik ben voorgoed klaar met Belgen en zou er erg veel moeite mee hebben ook nog eens te moeten verkroppen dat ze hier even alle shops zouden komen sluiten.
Amaranth zei:Bron? Lul geen onzin zonder onderbouwing of bronnen..smoker41 zei:vergeet ook niet dat veel coffeeshops ook hun wiet halen van belgische
weed kwekers
en voor de mensen die gaan zegen dat dat bullshit is
wel geloof dan maar je eigen leugens of denk wat je wilt denken
feit is feit
Amaranth zei:Links, argumenten? Het is pas een fout met onderbouwing of bronnen.
Mirrorball zei:DrippTone zei:Zo gek vind ik het niet, eigenlijk moet belgië zijn eigen shops gaan openen. En zoniet dan kun je Nederland moeilijk kwalijk nemen dat ze de overlast zat zijn.
Aan de andere kant pleit ik er liever voor om te legalizeren als oplossing. Zodra wiet hier legaal is kunnen ze er accijns op vragen, drijf die prijzen maar lekker omhoog. Dan halen belgen wel liever illegaal voor minder geld.
Of zet gewoon een mega shop op de grens.![]()
![]()
![]()
Als de prijzen omhoog gaan zullen Nederlanders ook illegaal gaan kopen.. Geen briljant idee dus..
Ik ben hier overigens een beetje dubbel over. Nederlandse Coffeeshops zijn bedoelt voor nederlanders, niet voor Belgen, maar aan de andere kant gaat het sluiten van de Coffeeshops voor alleen maar meer problemen zorgen..
Wietje zei:Hollanders zullen mss iets hebben: Eindelijk
maar als belg, heb ik zo iets van. DEBIELEN.
wat nu? Zelf kweken? op een illigalere manier eraan komen?
Ja, het zijn intelligente mensen daarboven!
Smoker41 zei:vergeet ook niet dat veel coffeeshops ook hun wiet halen van belgische
weed kwekers
en voor de mensen die gaan zegen dat dat bullshit is
wel geloof dan maar je eigen leugens of denk wat je wilt denken
feit is feit
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."