Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops grensgebied gaan sluiten

Coffeeshops grensgebied gaan sluiten

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
jeezus. ik maak dus een toppic om even allemaal gezellig samen te zeggen hoe rot het wel niet is voor de 'gedupeerden' ..

Gaan ze hier effe allemaal elkaar ligge afzeiken.. goe bezig mannen.
Wie geeft er nu een reet of ge nu belg of nederlander zijt?
Ipv een beetje realistisch naar een oplossing te zoeken.. !?

Overlast, ok ik snap dat, goed, maar vind dan een oplossing voor dat probleem.
En ik zeg niet dat nederlanders debielen zijn, maar wel degenen die dit beslissen.

En stop nu maar met elkaar af te liggen snauwen, ik dacht dat de meeste mensen hier
toch wel verstandiger waren dan dit.
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wietje zei:
jeezus. ik maak dus een toppic om even allemaal gezellig samen te zeggen hoe rot het wel niet is voor de 'gedupeerden' ..

Gaan ze hier effe allemaal elkaar ligge afzeiken.. goe bezig mannen.
Wie geeft er nu een reet of ge nu belg of nederlander zijt?
Ipv een beetje realistisch naar een oplossing te zoeken.. !?

Overlast, ok ik snap dat, goed, maar vind dan een oplossing voor dat probleem.
En ik zeg niet dat nederlanders debielen zijn, maar wel degenen die dit beslissen.

En stop nu maar met elkaar af te liggen snauwen, ik dacht dat de meeste mensen hier
toch wel verstandiger waren dan dit.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat je nu zo pissig reageert door mijn laatste topic,

Ik snap nu eigenlijk niet waarom je begint over Belg en Nederlander zijn, want ik heb daar niks over gezegd? Ik ben ook niemand aan het afsnauwe, gewoon een discussie houden, wat je volgens mij ook wou anders had je de topic niet aangemaakt :wink:?

Om verder op je reactie in te gaan, ik zou niet weten wat van oplossing er zou moeten komen behalve dan dat er shops moeten sluiten. :cry:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik woon zelf in venlo,, Dicht bij duitsland. :( hopen dat ze hier niet gaan sluiten. was altijd wel gezellig met die duitsers
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eury zei:
Wietje zei:
jeezus. ik maak dus een toppic om even allemaal gezellig samen te zeggen hoe rot het wel niet is voor de 'gedupeerden' ..

Gaan ze hier effe allemaal elkaar ligge afzeiken.. goe bezig mannen.
Wie geeft er nu een reet of ge nu belg of nederlander zijt?
Ipv een beetje realistisch naar een oplossing te zoeken.. !?

Overlast, ok ik snap dat, goed, maar vind dan een oplossing voor dat probleem.
En ik zeg niet dat nederlanders debielen zijn, maar wel degenen die dit beslissen.

En stop nu maar met elkaar af te liggen snauwen, ik dacht dat de meeste mensen hier
toch wel verstandiger waren dan dit.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat je nu zo pissig reageert door mijn laatste topic,

Ik snap nu eigenlijk niet waarom je begint over Belg en Nederlander zijn, want ik heb daar niks over gezegd? Ik ben ook niemand aan het afsnauwe, gewoon een discussie houden, wat je volgens mij ook wou anders had je de topic niet aangemaakt :wink:?

Om verder op je reactie in te gaan, ik zou niet weten wat van oplossing er zou moeten komen behalve dan dat er shops moeten sluiten. :cry:
Klik om te vergroten...
niet specifiek over jouw post, gewoon in het algemeen wordt er hier meteen met verwijten geslingerd enzo..
dat is toch niet de bedoeling :confused: ..

En tussen belg & nederlanders, wanneer zullen we die strijdbijl nu eens begraven..
het moet ergens beginnen, waarom hier niet :stoned:
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Wietje
Coffeeshop midden op de grens zetten en de enige voorwaarden om na binnen te komen is dat je een buddy uit het andere land mee moet nemen en bij binnenkomst een vredespijp moet roken :stoned: ?


tsjosh, sorry als je het vaag vind :hearteyes: ik ben effe in mezelf bezig :stoned:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eury zei:
@Wietje
Coffeeshop midden op de grens zetten en de enige voorwaarden om na binnen te komen is dat je een buddy uit het andere land mee moet nemen en bij binnenkomst een vredespijp moet roken :stoned: ?


tsjosh, sorry als je het vaag vind :hearteyes: ik ben effe in mezelf bezig :stoned:
Klik om te vergroten...

haha nee man, schitterend, dat zou nogal een progressie zijn! haha :mrgreen:
:stoned: peace!
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals hier al eerder vermeld heb ik zelf nog nooit overlast gezien in Terneuzen noch Roosendaal of B-o-Z maar ja, de gemiddelde Nederlander zal daar wel een andere visie op hebben. Zijn er hier mensen uit binnenstad Terneuzen? Zou graag eens horen welke overlast zij ervaren, kan echt niks bedenken hoor

Proces om naar een grensshop te gaan (zoek de overlast)
- grens oversteken
- parkeren
- shop binnengaan
- wiet kopen, 1 joint of een paar joints roken
- misschien iets gaan drinken of iets gaan eten
- terug naar ons Belgenland vertrekken

maar ja nu is het toch #care, de wiet hier is al een hele tijd beter (prijs-kwaliteit) dan die van in de Nederlandse grensshops en met zo'n hypocriet beleid kon het vanzelfsprekend niet lang meer duren tot er shops gesloten zouden worden

misschien wel een domper voor de Nederlandse belastinginkomsten, ken de btw op wiet in Nederland niet maar lijkt mij toch een serieus pakje inkomsten die jullie mislopen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."