#1
jeezus. ik maak dus een toppic om even allemaal gezellig samen te zeggen hoe rot het wel niet is voor de 'gedupeerden' ..
Gaan ze hier effe allemaal elkaar ligge afzeiken.. goe bezig mannen.
Wie geeft er nu een reet of ge nu belg of nederlander zijt?
Ipv een beetje realistisch naar een oplossing te zoeken.. !?
Overlast, ok ik snap dat, goed, maar vind dan een oplossing voor dat probleem.
En ik zeg niet dat nederlanders debielen zijn, maar wel degenen die dit beslissen.
En stop nu maar met elkaar af te liggen snauwen, ik dacht dat de meeste mensen hier
toch wel verstandiger waren dan dit.
Gaan ze hier effe allemaal elkaar ligge afzeiken.. goe bezig mannen.
Wie geeft er nu een reet of ge nu belg of nederlander zijt?
Ipv een beetje realistisch naar een oplossing te zoeken.. !?
Overlast, ok ik snap dat, goed, maar vind dan een oplossing voor dat probleem.
En ik zeg niet dat nederlanders debielen zijn, maar wel degenen die dit beslissen.
En stop nu maar met elkaar af te liggen snauwen, ik dacht dat de meeste mensen hier
toch wel verstandiger waren dan dit.
