Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar nog paddo's

waar nog paddo's

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
truffels ,
-14 a 15 euro voor een bakje , met een half bakje kom je toe als het je eerste trip-ervaring is.
- thee van maken of gewoon opkauwen (opkauwen is best te doen)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehehe, niet zo snel laten fokken he :P
dat kan ik trouwens ook op www.fok.nl doen maar hier is het misschien wat minder voorspelbaar, ietsjes dan :beer:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#3
damn het gaat hier wel veel te fur offtopic

en ja om op de TS zijn vraag te antwoorden, Highlife Goes heeft truffels (ik veronderstel dit toch, ze hebben bijna alles..)
En aangezien je Goes zegt denk ik dat je Belg bent? Dan kan je wrs ook wel terecht in Locomotief Terneuzen, dichtbij Checkpoint en Miami
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amaranth zei:
drain bamage zei:
dat jij dom bent?
Klik om te vergroten...
God, kinderachtig zeg.. Ik stop wel met reageren.
Klik om te vergroten...
nou vooruit dan maar omdat jij het bent:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
heerlijk als mensen zich zo snel op de kast laten kijgen :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
:tearsofjoy: als junks dom zijn .. ben ik lekker toch lekker dom ?
eerst doen, dan denken :rock:

Ontopic: Hier zijn ze vrij snel te vinden maar dan als choco-paddo's . Maar ik denk dat je ze nogsteeds makkelijk zal blijven vinden.. ondanks de opium-wet...
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
drain bamage zei:
Amaranth zei:
drain bamage zei:
dat jij dom bent?
Klik om te vergroten...
God, kinderachtig zeg.. Ik stop wel met reageren.
Klik om te vergroten...
nou vooruit dan maar omdat jij het bent:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
heerlijk als mensen zich zo snel op de kast laten kijgen :)
Klik om te vergroten...
You made my day <3
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
:tearsofjoy: als junks dom zijn .. ben ik lekker toch lekker dom ?
eerst doen, dan denken :rock:
Klik om te vergroten...

Dus jij noemt jezelf een junk?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
SchilDpadDo zei:
:tearsofjoy: als junks dom zijn .. ben ik lekker toch lekker dom ?
eerst doen, dan denken :rock:
Klik om te vergroten...

Dus jij noemt jezelf een junk?
Klik om te vergroten...
dat slaat nergens op. Dom dus!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Truffels. Zijn wel grappig..
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#10
waar nog paddo's

:wink:

my bad :openmouth:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
hint hint

je mag hier niet vragen naar drugs

hint hint :rolleyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geachte Geox.

N.a.v een bericht op internet wil ik u mededelen dat uw bericht in het verkeerde forum staat.
Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk om uw bericht te wijzigen.
Mocht u problemen ondervinden dan horen wij dat graag.

mvg,

Er staat dus dat dit forum over wiet gaat. En niet over paddo's. :)
Ik snap je vraag helemaal, ik wil ook weer aan de paddo's komen... maar helaas..
Als je je ooit verveeld zoek dan een bos en zoek en gij zult vinden!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is smokernummertjes, niet geox die dit topic heeft geopend :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Whahahahahhahahahahahahha. Hoe vind je die? :P Omgosh. Dat is écht te ernstig :P
Verkeerde naam genoemd. Muwhahahah.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
We waren gisteren percies allemaal beetje waus :openmouth:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nou sry jongens :( :openmouth:

was gisteren efjes van de kaart en had er gwn zo een zin in

my bad :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, ik ook. Ik noem de verkeerde naam. :rock:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#18
nou ik voelde me raar man
had slapengaan jointje gerookt licht uitgedaan en met me mp3 speler in mijn oren
met mijn gezicht volledig onder het laken
na 5 mnuutjs ofzo zat ik net in de ruimte :rock: het univerum :rock:
echt spacen toen ik me laken terug weg trok zat ik weer in mijn kamer
en als ik mijn deken terug over me hoofd legde zat ik weer in :rock: het universum :rock:
echt mega mooie roes :hearteyes: en toen ben ik lekker in slaap gevallen :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
in de smartshop, alleen pak je dan truffels
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
En truffels zijn fijn ! AMEN

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."