Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar nog paddo's

waar nog paddo's

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#1
waar nog paddo's

:wink:

my bad :openmouth:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
hint hint

je mag hier niet vragen naar drugs

hint hint :rolleyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geachte Geox.

N.a.v een bericht op internet wil ik u mededelen dat uw bericht in het verkeerde forum staat.
Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk om uw bericht te wijzigen.
Mocht u problemen ondervinden dan horen wij dat graag.

mvg,

Er staat dus dat dit forum over wiet gaat. En niet over paddo's. :)
Ik snap je vraag helemaal, ik wil ook weer aan de paddo's komen... maar helaas..
Als je je ooit verveeld zoek dan een bos en zoek en gij zult vinden!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is smokernummertjes, niet geox die dit topic heeft geopend :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Whahahahahhahahahahahahha. Hoe vind je die? :P Omgosh. Dat is écht te ernstig :P
Verkeerde naam genoemd. Muwhahahah.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
We waren gisteren percies allemaal beetje waus :openmouth:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nou sry jongens :( :openmouth:

was gisteren efjes van de kaart en had er gwn zo een zin in

my bad :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik ook. Ik noem de verkeerde naam. :rock:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nou ik voelde me raar man
had slapengaan jointje gerookt licht uitgedaan en met me mp3 speler in mijn oren
met mijn gezicht volledig onder het laken
na 5 mnuutjs ofzo zat ik net in de ruimte :rock: het univerum :rock:
echt spacen toen ik me laken terug weg trok zat ik weer in mijn kamer
en als ik mijn deken terug over me hoofd legde zat ik weer in :rock: het universum :rock:
echt mega mooie roes :hearteyes: en toen ben ik lekker in slaap gevallen :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
in de smartshop, alleen pak je dan truffels
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
En truffels zijn fijn ! AMEN
2
2se2wLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
in de smartshop, alleen pak je dan truffels
Klik om te vergroten...

Dit heb ik ook al eens gehoord idd.

Heb je ook inzicht in hoe je die doseert en op welke manieren je ze kan gebruiken?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Truffels. Zijn wel grappig..
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
truffels ,
-14 a 15 euro voor een bakje , met een half bakje kom je toe als het je eerste trip-ervaring is.
- thee van maken of gewoon opkauwen (opkauwen is best te doen)
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#15
stevenkeuh zei:
truffels ,
-14 a 15 euro voor een bakje , met een half bakje kom je toe als het je eerste trip-ervaring is.
- thee van maken of gewoon opkauwen (opkauwen is best te doen)
Klik om te vergroten...

dus gwn effe een high life (goes)ofzo binnen stappen en een bakje truffels vragen?

en heb je verschillende soorten of?
nog mss iets waar ik op moet letten dan
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
High life doet me denken aan een coffeeshop IPV een smartshop ?

maar als het een smartshop is kan je vragen naar truffeltjes, tripknollen of sclerotia , als je specifieker wil gaan vraag je even of de Philosopher stones hebben (of dolphin delights).

Wat je nog moet weten ? enkele tips:
- zorg voor een rustige omgeving waar je bv niet opgebeld of bezocht kan worden door ouders of dergelijke
- Neem een sitter (iemand die op je let) mee zoals bij de echte paddo's
- Het is fijn om dit met een vriend of vriendin te doen en dus de portie met hem/haar te delen
- neem de op nuchtere maag omdat je even het gevoel van misselijk heid zal voelen (5-10min ofzo)

en voor de rest ...
laat je gaan !
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#17
junks zijn dom :wink:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
drain bamage zei:
junks zijn dom :wink:
Klik om te vergroten...
:confused:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#19
jij ook?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben benieuwd waar die opmerking betrekking op heeft, op slaat?

Plus, waarom zijn junks dom? Dat slaat toch ook nergens op? Iemand die 3 universitaire opleidingen heeft gevolgd zal vast een wandelende kennisbron zijn, maar kan daarom nog wel een junk worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."