Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisschien een domme vraag :') + did that :)

Misschien een domme vraag :') + did that :)

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt aan je maaginhoud.

Kan 30 minuten tot 2 uur duren gemiddeld.
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hij had de hasj niet moeten laten ''bubbelen'' het is namelijk voor de thc noodzakelijk, de hasj niet te warm te laten worden (+- het kookpunt)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hertz zei:
hij had de hasj niet moeten laten ''bubbelen'' het is namelijk voor de thc noodzakelijk, de hasj niet te warm te laten worden (+- het kookpunt)
Klik om te vergroten...


Dat is denk ik onzin, als je het in een jointje doet word het wel een stuk warmer.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Extisi zei:
Hallo mensen.

Nee er gebeurde vrij weinig. Dus ik ging maar naar mijn vriend om een gewone J te roken.
Klik om te vergroten...

Dacht dat je 'straf' had omdat je 'bij justitie liep' ? En dan mag je wel naar je vriend? :wave:
Wel chille ouders dan kerel :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Straf ja. Een zaterdagavondje.
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is zeker goed te doen ik deed dit vroeger altijd, beetje deo spuiten erna niemand die iets ruikt.
Je kan het beste een groot glas en een groot blokje hash nemen die je helemaal op laat branden, het is kut als je met een aansteker moet gaan kloten. succes :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok zo kan je toch je hasj roken:
-Pak een glas en een pinaise
-Druk een blokje hasj op de punaise en steek hem aan.
-Zet het glas over de punaise met hasj heen en laat het lekker blauw worden in het glas
-Pak een rietje en til het glas een klein stukje op en zuig alle rook eruit


Dit las ik op Internet.
Heeft iemand dit wel is geprobeerd? Zoja, ruik je dat heel erg?
Ik heb wel zin om zo iets te gaan doen zo, ik zit namelijk met straf op mijn kamer, maar wel als het werkt natuurlijk he.
En ik wil niet dat het hele huis ruikt naar hasj. Dus eeuh, iemand ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Misschien een domme vraag :')

:tearsofjoy:

edit:
Sorry maar ik vond dat gedeelte van "met straf op mijn kamer" hilarisch, dat ouders nog denken dat het zou helpen en dat jongeren dat nog accepteren.

Maar ik denk dat het niet goed zal werken, hasj brand niet goed.
Als ik hasj puur rookte in m'n pijpje moest ik m'n vuurtje erbij houden en zuigen, zodra het vuurtje weg was kwam er al geen rook meer vanaf.
Dus uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het niet zal werken,
maar je kan het altijd proberen uiteraard.

Over de reuk kan ik ook niet veel zeggen,
behalve dat wanneer je de rook uitblaast het alsnog zal stinken.

Als je toch wilt blowen, waarom ga je dan niet uit je raam hangen met een puurpijpje?
B
BonoboeiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Misschien een domme vraag :')

Dit werkt bij mij prima, je kamer gaat wel naar hasj ruiken, maar ik vind dat hasj niet zo'n herkenbare en doordringende lucht heeft als wiet. Als je ouders binnenkomen en je bent er mee bezig ruiken ze het wel, maar als je de ramen openzet en het laat tochten, dan ruik je het snel niet meer (Ik denk dat je na 15 minuten nog maar weinig ruikt). Bij mij blijft de hasj wel goed smeulen. Wel zorgen dat je niet het blokje hasj door het rietje opzuigt, dit had ik een keer toen ik gulzig was, maar het is geen aanrader.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Misschien een domme vraag :')

Nou, dan ga ik het is proberen denk ik.

:) bedankt.

Oom Klaas: Ja, ik heb straf inderdaad. Ik loop bij justitie.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Misschien een domme vraag :')

Bonoboei zei:
Dit werkt bij mij prima, je kamer gaat wel naar hasj ruiken, maar ik vind dat hasj niet zo'n herkenbare en doordringende lucht heeft als wiet. Als je ouders binnenkomen en je bent er mee bezig ruiken ze het wel, maar als je de ramen openzet en het laat tochten, dan ruik je het snel niet meer (Ik denk dat je na 15 minuten nog maar weinig ruikt). Bij mij blijft de hasj wel goed smeulen. Wel zorgen dat je niet het blokje hasj door het rietje opzuigt, dit had ik een keer toen ik gulzig was, maar het is geen aanrader.
Klik om te vergroten...

Trouwens, was je high? :smoke:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Misschien een domme vraag :')

Ik ken een andere methode. Een glas, een bierfiltje en een naald. Je steekt de naald door het bier filtje, prikt het brokje hash aan de naald. Dan steek je die aan en laat je hem opbranden in het glas, met het bierfiltje zorg je dat je dus geen rook verspilt. Je kunt makkelijk het bier filtje een klein stukje opzij schuiven en zo de rook uit het glas hijsen. Dit werkt trouwens niet met alle hash, de een brand wel zelf en de ander niet. Licht puur aan de hash, ik rook zelf graag super polm of hia of nepal. Iets in die geest, maar die branden allemaal zeer goed.

Ik heb deze methode trouwens van mijn oude gitaar leraar, toffe vent en handige tips. :grin:
Maargoed ik rook tegenwoordig eigenlijk gewoon in een puurpijpje, dit is een mooie oplossing als je geen pijp hebt.

Over de geur, als je niks laat ontsnappen. En je blaast gewoon wat je hebt geïnhaleerd uit het raam, dan zal je weinig tot geen geur overlast hebben.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Misschien een domme vraag :')

Trouwens, in een ander topic stond iets over hasj in een vloeitje en dan gewoon doorslikken met water ofz.
Maar je moet hasj toch verwarmen ? Of niet ?

(edit) Kan je ook chocolademelk in de magnetron doen, even verwarmen, beetje boter er bij en je hasj er bij.
Werkt dat ? Ik las op google, (jaja) dat dat wel mogelijk was, maar hier zitten de échte kenners he? :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke, wat ik dus heb gedaan. 11 uur.

Chocolademelk in de magnetron gedaan. Met boter er in. Toen ging het koken (er kwamen bubbeltjes af ) en later heb ik die hasj in het kokend hete water gedaan.
Die hasj is helemaal opgelost, en de smaak was écht terrible. Nu maar wachten he.
Ik proefde trouwens heel erg veel hasj, terwijl er zo'n 0,3 gram in zat volgens mij. :stoned:


trouwens, hoe lang duurt het ong. voor het inslaat ?
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#14
En hoe is het bevallen?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die ligt waarschijnlijk trippend/kotsend op bed :P
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
lol
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo mensen.

Nee er gebeurde vrij weinig. Dus ik ging maar naar mijn vriend om een gewone J te roken.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Extisi zei:
Hallo mensen.

Nee er gebeurde vrij weinig. Dus ik ging maar naar mijn vriend om een gewone J te roken.
Klik om te vergroten...
waarom al die moeite dan xD :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ooit gehoord van proberen?
B
BonoboeiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Misschien een domme vraag :')

Extisi zei:
Bonoboei zei:
[]
Klik om te vergroten...

Trouwens, was je high? :smoke:
Klik om te vergroten...

Ja, redelijk high. Ik vind dat het iets langer duurt als bij een joint, maar na een paar minuten merk je dat het toch wel werkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."