Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisschien een domme vraag :') + did that :)

Misschien een domme vraag :') + did that :)

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt aan je maaginhoud.

Kan 30 minuten tot 2 uur duren gemiddeld.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok zo kan je toch je hasj roken:
-Pak een glas en een pinaise
-Druk een blokje hasj op de punaise en steek hem aan.
-Zet het glas over de punaise met hasj heen en laat het lekker blauw worden in het glas
-Pak een rietje en til het glas een klein stukje op en zuig alle rook eruit


Dit las ik op Internet.
Heeft iemand dit wel is geprobeerd? Zoja, ruik je dat heel erg?
Ik heb wel zin om zo iets te gaan doen zo, ik zit namelijk met straf op mijn kamer, maar wel als het werkt natuurlijk he.
En ik wil niet dat het hele huis ruikt naar hasj. Dus eeuh, iemand ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Misschien een domme vraag :')

:tearsofjoy:

edit:
Sorry maar ik vond dat gedeelte van "met straf op mijn kamer" hilarisch, dat ouders nog denken dat het zou helpen en dat jongeren dat nog accepteren.

Maar ik denk dat het niet goed zal werken, hasj brand niet goed.
Als ik hasj puur rookte in m'n pijpje moest ik m'n vuurtje erbij houden en zuigen, zodra het vuurtje weg was kwam er al geen rook meer vanaf.
Dus uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het niet zal werken,
maar je kan het altijd proberen uiteraard.

Over de reuk kan ik ook niet veel zeggen,
behalve dat wanneer je de rook uitblaast het alsnog zal stinken.

Als je toch wilt blowen, waarom ga je dan niet uit je raam hangen met een puurpijpje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."