Re: Misschien een domme vraag :')
edit:
Sorry maar ik vond dat gedeelte van "met straf op mijn kamer" hilarisch, dat ouders nog denken dat het zou helpen en dat jongeren dat nog accepteren.
Maar ik denk dat het niet goed zal werken, hasj brand niet goed.
Als ik hasj puur rookte in m'n pijpje moest ik m'n vuurtje erbij houden en zuigen, zodra het vuurtje weg was kwam er al geen rook meer vanaf.
Dus uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het niet zal werken,
maar je kan het altijd proberen uiteraard.
Over de reuk kan ik ook niet veel zeggen,
behalve dat wanneer je de rook uitblaast het alsnog zal stinken.
Als je toch wilt blowen, waarom ga je dan niet uit je raam hangen met een puurpijpje?