Na 30 dagen niet eten ga je pas dood. Dus je kunt wel wat hebben hoor. Maak je niet dik zou ik zeggen!
#2
hoi allemaal.
Ik ben onlangs gestopt met blowen, maar ik merk nu dat mijn eetlust verkracht is. Hoe kan ik dit weer fixen?
#3
begin weer met blowen , of wacht gewoon even , misschien heeft het tijd nodig
#4
ongelukkige woordkeuze ouwe.
#5
Wachten.. je krijgt vanzelf wel weer honger.. en zoniet, dan ga je dood.. maar niet van de honger :P, of inderdaad middelen gebruiken die eetlust opwekken.
#6
neem eens een eiwitreep te koop in een sportzaak.
grapefruitsap drinken.
Hierdoor stimuleer je je stofwisseling, en komt het gevoel van honger vanzelf wel terug.
Of ga ook stoppen met roken, voor een maandje
Dan blijf je snoepen, enzo. De eetlust komt dan snel weer terug.
#7
-
#8
Neem wat GHB. Daar krijg je pas vreetkicks van.
Verruil je misschienn de ene verslaving voor de andere, maar eten dat je doet.
Of ff serieus.
Stoppen met roken helpt idd ja.
#9
In de reformzaak, groene thee met ginseng...
Warme anijsmelk gaan drinken vlak voor slapen, dit stimuleert je serotonine gehalte ook een beetje, en van je dieper in slaap.
#10
Gewoon wachten, ik heb het ook gehad, het komt wel weer terug.
#11
Die eetlust komt wel terug hoor, kijk maar over 2/3 weken hoeveel je gaat eten als je zin hebt in een joint :P
#12
ik kan moeilijk stoppen met roken, als ik nooit ben begonnen met roken :P
haalde altijd me peukies bij de shop of van een maat.
Maarja de enige oplossing is blijkbaar wachten, ik had gisteren bijna niks gegeten en vanochtend ook niet, maar nu heb ik wel aardig honger. Dus het gaat allemaal wel de goeie kant op.
PS. loadrunner ik zal ff kijken met de dingen die je hebt voorgesteld
#13
Niet druk maken, komt vanzelf wel weer goed. Na een week is je eetlust weer helemaal terug.
#14
Ik vond, toen ik net gestopt was, het niet kunnen slapen vervelender.
#15
Inderdaad..
Ik kan nu redelijk slapen... na twee weken.
Godsamme, ik heb echt nachten wakker gelegen om die kutjointjes.