#1
Je zou het ook in een plastic zak in het bagage rek kunnen leggen, weten ze in ieder geval niet dat het van jou is...
Van die dichtstbijzijnde shop zou ik niet weten.
Van die dichtstbijzijnde shop zou ik niet weten.
loadrunner zei:Ik plakte het wel eens op de bus met duktape.
SuperLative zei:en 3 gram mag niet meer in belgie, dat is afgeschaft naar het schijnt
cropp zei:loadrunner zei:Ik plakte het wel eens op de bus met duktape.
op de bus of onder de bus?
Heel kort, nee.SuperLative zei:Is het niet zo dat zilverpapier de geur neutraliseert, en de honden dit niet meer zullen ruiken dan?
Dit vind ik opzich een goeie.. of het werkt weet ik niet maar zo wel, kan je beter een 5je kwijt zijn dan een 20euro zak ofzo natuurlijk.. Het zal wel heel toevallig zijn als het zou gebeuren maarja, zekere voor het onzekere nemen..PepTalk zei:Ik zou voor de zekerheid gewoon 1 zakje in je zak douwe ( als ze met honden komen ruiken ze het toch al zit ut ergens waar ik het persoonlijk niet hoef) Dan verstop je bijv je grote zak ergens anders.. Komen ze bij jou, geef je het kleine zakje af en grote kans dat ze dan stoppen met zoeken bij jou..
DailySmoker zei:Ik zou zoals eerder gezegd een tas met je wiet erin boven in de bagagerekken leggen. Als ze dan toch de bus controleren, weten ze niet dat het van jou is. (Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat mede passagiers niet weten dat die tas van jou is)
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."