Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBustrip

Bustrip

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zou het ook in een plastic zak in het bagage rek kunnen leggen, weten ze in ieder geval niet dat het van jou is...

Van die dichtstbijzijnde shop zou ik niet weten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
loadrunner zei:
Ik plakte het wel eens op de bus met duktape.
Klik om te vergroten...

op de bus of onder de bus?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
SuperLative zei:
en 3 gram mag niet meer in belgie, dat is afgeschaft naar het schijnt
Klik om te vergroten...

Vorige week nog politie in de klas gehad (ja, zelfs in het laatste jaar krijg je "preventie") en 3 gram is zeker nog gedoogd :)...voor persoonlijk gebruik... in je eigen privesfeer...zonder dat iemand het ziet...of ruikt... (ja ok, dat werd verteld, maar zelfs over straat zolang er geen minderjarigen of veel volk in de buurt is zit je redelijk veilig, als je wat subtiel bent)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
loadrunner zei:
Ik plakte het wel eens op de bus met duktape.
Klik om te vergroten...

op de bus of onder de bus?
Klik om te vergroten...


op de bus, het vluchtluik een stukje open, en dan met duktape vastplakken... zorg wel voor je vingerafdrukken.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan ook altijd informeren bij de shops aan de grens hoe controles in hun werk gaan en of er de dag waarop je wilt gaan een controle is. Je moet het wel op de dag zelf vragen. Dit lijkt soms te lukken, en zeker met grotere hoeveelheden. Dan helpen ze je soms wel echt goed.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je haalt 2 blikken met drop waarvan je er eentje openmaakt om op te eten in de bus:wink:
Bij het 2e blik moet je het etiket eraf schuiven dan een gat in de zijkant maken waar je de wiet doorheen kan duwen. Vervolgens schuif je het etiket erweer overheen en niemand kan zien dat er wiet in jou dropblik zit en doordat ze je het ene blik zien eten gaan ze jou blik met "drop" echt niet openmaken! Doe het gewoon in een luchtdicht zakje en niemand die jouw wiet zal vinden...

Zo deed de maffia dat vroeger met coke maar dan met visblikken:wink:
S
SuperLativeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb gehoord dat er soms politie met honden op bussen stappen aan de grens van het land, wat als deze jou betrappen? En gebeurd dit vaak?
Welk is de dichtsbijzijnde shop nabij Postel?
Dank u. :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
In elk geval, niet in je broekzak bewaren.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou voor de zekerheid gewoon 1 zakje in je zak douwe ( als ze met honden komen ruiken ze het toch al zit ut ergens waar ik het persoonlijk niet hoef) Dan verstop je bijv je grote zak ergens anders.. Komen ze bij jou, geef je het kleine zakje af en grote kans dat ze dan stoppen met zoeken bij jou..
S
SuperLativeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is het niet zo dat zilverpapier de geur neutraliseert, en de honden dit niet meer zullen ruiken dan?
En ook, wat als je gepakt word, moet je dan niet mee naar het bureau en dergelijke? Heb echt geen zin om thuis weer een papier van de politie aan te krijgen..
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou zoals eerder gezegd een tas met je wiet erin boven in de bagagerekken leggen. Als ze dan toch de bus controleren, weten ze niet dat het van jou is. (Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat mede passagiers niet weten dat die tas van jou is)

:wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
SuperLative zei:
Is het niet zo dat zilverpapier de geur neutraliseert, en de honden dit niet meer zullen ruiken dan?
Klik om te vergroten...
Heel kort, nee.


PepTalk zei:
Ik zou voor de zekerheid gewoon 1 zakje in je zak douwe ( als ze met honden komen ruiken ze het toch al zit ut ergens waar ik het persoonlijk niet hoef) Dan verstop je bijv je grote zak ergens anders.. Komen ze bij jou, geef je het kleine zakje af en grote kans dat ze dan stoppen met zoeken bij jou..
Klik om te vergroten...
Dit vind ik opzich een goeie.. of het werkt weet ik niet maar zo wel, kan je beter een 5je kwijt zijn dan een 20euro zak ofzo natuurlijk.. Het zal wel heel toevallig zijn als het zou gebeuren maarja, zekere voor het onzekere nemen..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
DailySmoker zei:
Ik zou zoals eerder gezegd een tas met je wiet erin boven in de bagagerekken leggen. Als ze dan toch de bus controleren, weten ze niet dat het van jou is. (Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat mede passagiers niet weten dat die tas van jou is)

:wink:
Klik om te vergroten...

en alsnog een beetje goed verbergen, je zou het ook onder de bus kunnen tapen of zo
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je minderjarig bent, treden ze in Belgie ( volgens een hoop vlaamse klasgenoten van mij) redelijk fel op.

Zo niet, ( volgens me klasgenoten) word het ook redelijk gedoogd in belgie.
Dus als je zoals je zegt idd 1 jointje wilt mee nemen denk ik niet dat ALS ze je pakken je dan een boete krijgt, laat staan een strafblad. Wel zul je het altijd moeten inleveren vrees ik...

Maar dit geeft geen garantie ofzo natuurlijk, dat jij dadelijk met je zakje wiet die bus in duikt en toch gepakt word en er juridische gevolgen zijn.. Maar zover die kerels uit m'n klas vertellen ( meeste zijn doorgewinterde blowers) word het in Belgie redelijk gedoogd.

Trouwens om risoco's op drugscontrole flink te verminderen, ken je niemand die met de auto zou willen rijden? Is volgens mij een heeeel stuk 'veiliger' wat betreft controle..
T
ThislyingworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
De shop die zich het dichtste bevind by Postel zal zich tochwel in Eindhoven bevinden denk ik.

& als je onder de drie gram blijft, kan de politie je normaal niets doen.
dat hebben ze zelf toch tegen me gezegd :tongueout:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik plakte het wel eens op de bus met duktape.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kan ook een stashbox maken van een blikje:
Je snijdt met een blikopener de bovenkant eraf, je neem een klein jampotje en doet die in het blikje. Dan plak je de dop van het potje aan de bovenkant van het blikje en draait de dop op het potje. Luchtdicht en makkelijk te maken! Je moet trouwens wel iets van zand ofzo in doen anders merk je het natuurlijk wel aan het gewicht.
S
SuperLativeLid
01-01-2024, 00:00
#18
plakke onder je stoel met ducktape/plakband? lol wat is daar het nut van?
die fles snap ik niet :tongueout:
en 3 gram mag niet meer in belgie, dat is afgeschaft naar het schijnt
w
wildromanceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet onder jouw stoel du-uh ! :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ga het vanavond proberen
potje salvia en wat wiet over de grens , en misschien nog een portie truffels
wish me luck :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."