#1
Ik zou zoals eerder gezegd een tas met je wiet erin boven in de bagagerekken leggen. Als ze dan toch de bus controleren, weten ze niet dat het van jou is. (Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat mede passagiers niet weten dat die tas van jou is)
![:wink:]()