Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOok NIET blowers op DF?

Ook NIET blowers op DF?

66 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik blow erg weinig, alleen op feestjes en af en toe als ik andere drugs gebruik. Elke dag (of week) een blowtje doe ik zeker niet. Ik blowde vroeger bijna elke dag, ben toen gestopt, nu vind ik dat af en toe wel kan, maar elke dag blowen heb ik absoluut geen behoefte aan.
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook NIET :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo :grin: ik rook nog steeds niet :wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik rook en blow nu ongeveer 5 1/2 maand niet meer, zonder uitzonderingen. En dat ga ik zo houden :wink:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#5
paar maanden geleden gestopt met wiet, was niet chill meer.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
ik blow wel, en behoorlijk veel :rolleyes:

ben ik dan de enige?
Klik om te vergroten...

Geen zorgen ik ben ook nog steeds grootverbruiker...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier nog een... :flushed: :)

Maar op DF zitten niet alleen blower, alle soorten drugs worden hier door verschillende gebruikers gebruikt.

De een blowt niet maar gebruikt lsd, terwijl de ander juist weer een pilletje slikt.
Ook zijn er die het gewoon allemaal doen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Hier nog een... :flushed: :)

Maar op DF zitten niet alleen blower, alle soorten drugs worden hier door verschillende gebruikers gebruikt.

De een blowt niet maar gebruikt lsd, terwijl de ander juist weer een pilletje slikt.
Ook zijn er die het gewoon allemaal doen.
Klik om te vergroten...

A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik rook ook niet :P . Nooit gedaan ook.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben een af en toe eens roker. Gewoon omdat ik er soms zin in heb
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Ik rook ook niet :P . Nooit gedaan ook.
Klik om te vergroten...

ExceptionalInsight zei:
:wave:
Klik om te vergroten...

Zo, van jullie had ik het helemaal niet verwacht! :grin:

Heerlijk, er zijn dus gewoon nog echte 'niet' rokers op DF ^.^

Voor iedereen die aan het stoppen is, héél veel sterkte!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
Zo, van jullie had ik het helemaal niet verwacht! :grin:
Klik om te vergroten...
Wel veel gedaan though. Te veel, daarom is het nu niet fijn meer (:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik blow wel maar rook niet
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
PepTalk zei:
Hier nog een... :flushed: :)

Maar op DF zitten niet alleen blower, alle soorten drugs worden hier door verschillende gebruikers gebruikt.

De een blowt niet maar gebruikt lsd, terwijl de ander juist weer een pilletje slikt.
Ook zijn er die het gewoon allemaal doen.
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Haha die is fucking vet xD

Ja, op zich blow en rook ik best veel, dus bij mij moet je niet zijn :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
De niet rokers/blowers,

roken jullie dan wel salvia bijvoorbeeld en dmt?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
De niet rokers/blowers,

roken jullie dan wel salvia bijvoorbeeld en dmt?
Klik om te vergroten...

Ik wel =].
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik blow niet, rook wel.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mr.Vanderkart zei:
Ik blow wel maar rook niet
Klik om te vergroten...

Stoppen met blowen lukt maar niet.. :( Ik slaap heel slecht en wordt er agressief van en dat terwijl ik gemiddeld 1,5 hasjjoints rook. Ik zie het nut van stoppen ook niet echt in, behalve dat het slecht is voor mn gezondheid..
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#19
mja ik blow wel minstens een keer per week en blijf er plezier in hebben zolang het maar niet uit verveling gedaan wordt.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik rook niet en blow heel weinig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."