Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOok NIET blowers op DF?

Ook NIET blowers op DF?

66 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyShit zei:
Ik verander wat ik neer had gezet. Ik blow auch nicht..
Ik zit op DF en gebruik helemaal geen drugs voorlopig. Kan ook nog :P
Klik om te vergroten...


Wazig :P

Weer een jointje te veel op? :wink:


Pak Suiker zei:
Ik ben een niet-blower en zit op DF, maar ik ben nogsteeds wel erg nieuwsgierig naar cannabis, dus wil het binnekort wel eens proberen. :grin:
Maarja... dan moet ik eerst eens knap leren te inhaleren, ik kan dat nogsteeds niet, het resulteert altijd in hoesten en proesten. :P
Klik om te vergroten...

PakSuiker... je hoeft niet met alles te experimenteren hoor :wink:
Blijf van die joint af is mijn advies!

Maarja, wie ben ik :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Qocaïne zei:
Pak Suiker zei:
Ik ben een niet-blower en zit op DF, maar ik ben nogsteeds wel erg nieuwsgierig naar cannabis, dus wil het binnekort wel eens proberen. :grin:
Maarja... dan moet ik eerst eens knap leren te inhaleren, ik kan dat nogsteeds niet, het resulteert altijd in hoesten en proesten. :P
Klik om te vergroten...

PakSuiker... je hoeft niet met alles te experimenteren hoor :wink:
Blijf van die joint af is mijn advies!

Maarja, wie ben ik :P
Klik om te vergroten...

Maar ik ben zo nieuwsgierig! :openmouth: :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik begrijp het ook wel! :)

Maar als je moeite hebt met roken van nicotine o.i.d. zal het roken van cannabis je nog meer tegenvallen!

Misschien moet je er cake van maken, dat geeft ook een leuk effect!
O
OpenmindedLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 jaar lang regelmatige wiet gebruiker geweest, vandaag 1 september gestopt en dat probeer ik zo lang mogelijk vol te houden :sunglasses:
J
Jeany_dijkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik blow ook niet.. Om eerlijk te zijn is mijn eenige drugs een sigaret in de morgen.. ben alleen supper geintreseerd...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blow al meer dan een half jaar niet meer :). Ik mis het niet, geen behoefte aan. Vind er eerlijk gezegd geen reet meer aan, geef mij maar andere middelen.
s
scheetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik rook ook niet, maar mijn man blowt helaas wel. ben hier om wat informatie en meningen te vinden...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb 3 jaar aan een stuk door geblowt.
tot mijn ouders mij in verschillende instellingen stoken.
vandaar ben ik gestopt met blowen. maar doe nu veel meer lsd , paddo's , mdma , coke etc.
omdat dat allemaal niet zo lang in mijn pis zit. weed blijft veel te lang aantoonbaar en dat is niet de bedoeling voor mijn testen.
als ik nu nog eens een joint rook , dan ben ik echt rete scheef. ik ben dat niet meer gewoon

greetz. Endor
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zo'n 6 jaar dagelijks flink geblowt (gram of 4 per dag (8-10 joints)), maar ben gestopt. Afgelopen jaar gaan minderen naar een paar keer per week, toen naar één keer per week, en nu nog af en toe één keer per maand één hijsje of zo. Gewoon om de smaak weer even te proeven. Dát vind ik namelijk nog wel lekker, de smaak.
Het stoned zijn vond ik geen zak meer aan, ik begon me te beseffen dat ik er ongelooflijk lui, saai, en voorspelbaar van werd. Doordat ik dat besef had, voelde ik me niet meer lekker als ik stoned was, alsof ik mezelf niet meer kon zijn.. Dat was dus een goede rede om te stoppen.
Als ik nu naar m'n vrienden kijk (die nog steeds dagelijks flink blowen) ben ik blij dat ik er van af ben.
Dagelijks veel blowen is gewoon de grootste onzin die er is.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dubz zei:
Ik heb zo'n 6 jaar dagelijks flink geblowt (gram of 4 per dag (8-10 joints)), maar ben gestopt. Afgelopen jaar gaan minderen naar een paar keer per week, toen naar één keer per week, en nu nog af en toe één keer per maand één hijsje of zo. Gewoon om de smaak weer even te proeven. Dát vind ik namelijk nog wel lekker, de smaak.
Het stoned zijn vond ik geen zak meer aan, ik begon me te beseffen dat ik er ongelooflijk lui, saai, en voorspelbaar van werd. Doordat ik dat besef had, voelde ik me niet meer lekker als ik stoned was, alsof ik mezelf niet meer kon zijn.. Dat was dus een goede rede om te stoppen.
Als ik nu naar m'n vrienden kijk (die nog steeds dagelijks flink blowen) ben ik blij dat ik er van af ben.
Dagelijks veel blowen is gewoon de grootste onzin die er is.
Klik om te vergroten...

Ik snap echt perfect wat je bedoeld , als ik nu weer een joint rook , schaam ik mezelf te pletter en word ik associaal en lui.
Ik voel me beter als ik mijzelf kan zijn.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iedereen hier op DF blijkt het normaal te vinden om iedere dag, of regelmatig een blowtje te roken... uiteraard moet iedereen dat lekker zelf weten, en ben ik zeker niet degene die het afkeurd. Maar zijn er ook DF'ers die niet blowen?

Of ben ik gewoon de enige? :grin:
Ik raak het niet aan, ik vind er helemaal niets aan en moet er daarnaast altijd van kotsen!

Meer mensen?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik blow erg weinig, alleen op feestjes en af en toe als ik andere drugs gebruik. Elke dag (of week) een blowtje doe ik zeker niet. Ik blowde vroeger bijna elke dag, ben toen gestopt, nu vind ik dat af en toe wel kan, maar elke dag blowen heb ik absoluut geen behoefte aan.
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik rook NIET :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
hallo :grin: ik rook nog steeds niet :wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rook en blow nu ongeveer 5 1/2 maand niet meer, zonder uitzonderingen. En dat ga ik zo houden :wink:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#16
paar maanden geleden gestopt met wiet, was niet chill meer.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
ik blow wel, en behoorlijk veel :rolleyes:

ben ik dan de enige?
Klik om te vergroten...

Geen zorgen ik ben ook nog steeds grootverbruiker...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier nog een... :flushed: :)

Maar op DF zitten niet alleen blower, alle soorten drugs worden hier door verschillende gebruikers gebruikt.

De een blowt niet maar gebruikt lsd, terwijl de ander juist weer een pilletje slikt.
Ook zijn er die het gewoon allemaal doen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Hier nog een... :flushed: :)

Maar op DF zitten niet alleen blower, alle soorten drugs worden hier door verschillende gebruikers gebruikt.

De een blowt niet maar gebruikt lsd, terwijl de ander juist weer een pilletje slikt.
Ook zijn er die het gewoon allemaal doen.
Klik om te vergroten...

A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik rook ook niet :P . Nooit gedaan ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."