#1
TrippyShit zei:Ik verander wat ik neer had gezet. Ik blow auch nicht..
Ik zit op DF en gebruik helemaal geen drugs voorlopig. Kan ook nog :P
Wazig :P
Weer een jointje te veel op?
Pak Suiker zei:Ik ben een niet-blower en zit op DF, maar ik ben nogsteeds wel erg nieuwsgierig naar cannabis, dus wil het binnekort wel eens proberen.![]()
Maarja... dan moet ik eerst eens knap leren te inhaleren, ik kan dat nogsteeds niet, het resulteert altijd in hoesten en proesten. :P
PakSuiker... je hoeft niet met alles te experimenteren hoor
Blijf van die joint af is mijn advies!
Maarja, wie ben ik :P