Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOok NIET blowers op DF?

Ook NIET blowers op DF?

66 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
mja ik blow wel minstens een keer per week en blijf er plezier in hebben zolang het maar niet uit verveling gedaan wordt.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik rook niet en blow heel weinig.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amaranth zei:
cropp zei:
Klik om te vergroten...
Haha die is fucking vet xD
Klik om te vergroten...

nou, rechter muisknop, opslaan als en dan op enter..
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Amaranth zei:
cropp zei:
Klik om te vergroten...
Haha die is fucking vet xD
Klik om te vergroten...

nou, rechter muisknop, opslaan als en dan op enter..
Klik om te vergroten...
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af :stoned:

want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
GanjaLove zei:
Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af :stoned:

want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, ik weet niet eens hoe ik moet reageren.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#7
GanjaLove zei:
Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af :stoned:

want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje :grin:
Klik om te vergroten...

nee.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blow niet, nooit gedaan ook. Vind het eerlijk gezegd gewoon stikken en moet er niet aan denken, door die geur, om het te roken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind die weeige zoete geur juist heerlijk :)
Alleen vind ik het vreemd dat je die zoete geur van wiet alleen krijgt als je het in een jointje oprookt.

Bij puur roken, ruikt het totaal anders, meer een 'er ruikt hier iets verbrands' luchtje.
Kan aan mij liggen hoor.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mietjes.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik rook/blow niet
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik rook en blow niet.
Vind er niks aan, een beetje moe en para worden...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom mietjes? Als ik Debris zijn/haar lijstje zie, vind ik dat niet echt mietig ( voor hoever drugs gebruik al 'stoer' is.)

Ieder z'n eigen ding..
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ga dr van uit dat dat een grapje was :mrgreen:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe bedoel je grapje? Ik ben sirieus? Of was je post helemaal niet op mij bedoeld:P

Ik vind iig dat als je bijv. DMT hebt gebruikt, je toch behoorlijk stevig in je schoenen moet staan. ( of je moet heel dom en ontwetend zomaar wat aangepakt en genomen hebben)
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Hoe bedoel je grapje? Ik ben sirieus? Of was je post helemaal niet op mij bedoeld:P

Ik vind iig dat als je bijv. DMT hebt gebruikt, je toch behoorlijk in je schoenen moet staan. ( of je moet heel dom en ontwetend zomaar wat aangepakt en genomen hebben)
Klik om te vergroten...

Nee naar acidboy natuurlijk. Mietje als je geen wiet rookt, sommige mensen... :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
acidboy zei:
Mietjes.
Klik om te vergroten...


:flushed:

wiet is gewoon een stap te ver voor mij...



:')
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
was sarcastisch bedoeld vandaar de " :') "

Ik heb het gewoon niet zo op blowen/roken..
geef mij maar de 'echte' drugs :rock: :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ah okee, wiet is dus eigenlijk een stapje te ver terug voor jou? :P
Maar voor mij persoonlijk is een goede orale dosis thc ( spacecake/brownie/pannekoek/chocomelk enz.) vaak toch nog meer het 'echte' drugs gevoel dan waneer ik bijv. speed of coke heb gebruikt. Dit is niet zo erg aanwezig:P

Maarja ieder z'n ding toch:wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Present.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."