#1
mja ik blow wel minstens een keer per week en blijf er plezier in hebben zolang het maar niet uit verveling gedaan wordt.
Amaranth zei:Haha die is fucking vet xDcropp zei:
cropp zei:Amaranth zei:Haha die is fucking vet xDcropp zei:
nou, rechter muisknop, opslaan als en dan op enter..
Haha, ik weet niet eens hoe ik moet reageren.GanjaLove zei:Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af![]()
want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje![]()
GanjaLove zei:Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af![]()
want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje![]()

PepTalk zei:Hoe bedoel je grapje? Ik ben sirieus? Of was je post helemaal niet op mij bedoeld:P
Ik vind iig dat als je bijv. DMT hebt gebruikt, je toch behoorlijk in je schoenen moet staan. ( of je moet heel dom en ontwetend zomaar wat aangepakt en genomen hebben)
:P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."