Dat ik zo stom ben geweest om te beginnen met blowen in de 2e, heeft m'n hele school verneukt.
Nouja, dat nog niet zo zeer, maar het blowen onder schooltijd wel.
Ik begon op tweetalig VWO, in het 2e jaar ben ik begonnen met blowen en sindsdien boeide het me geen fuck meer.
Het enige wat me boeide was hoe ik aan 5 euro kon komen om in de pauze ff snel wat wiet te kopen.
Na m'n 2e jaar ben ik gezakt naar tweetalig HAVO, ook dit heb ik verneukt.
Ik kan goed leren en het was voor mij ook totaal niet moeilijk, alleen had ik dus geen zin om huiswerk te maken of te leren voor toetsen, zat te vaak stoned in de klas en ben m'n concentratie volledig kwijtgeraakt.
Uiteindelijk heb ik m'n VMBO t/g diploma gehaald, baal er nog steeds van dat ik niet beter m'n best heb gedaan.
Ben nu gestopt met de kappersopleiding, omdat het simpelweg beneden mijn niveau ligt, en ik mijn theorie in een half jaar al had afgerond voor mijn hele opleiding

.
Ik wil zo graag iets met psychologie doen, maarja dan moet ik nu eerst weer 4/5 jaar verder leren, en daarna kan ik dan pas iets gaan doen wat ik écht leuk vind.
Nu ga ik in februari SPW 3 starten, wat waarschijnlijk ook weer geen flikker aan word, maar omdat ik 18 ben en geen HAVO diploma heb, kan ik niet met SPH beginnen, wat ik eigenlijk graag wil.
Maarja, wie z'n billen brand, moet op de blaren zitten