Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp welke manieren heb jij wiet/hash geconsumeerd?

Op welke manieren heb jij wiet/hash geconsumeerd?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe hebben jullie je wiet of hasj wel eens gerookt of gegeten? Bijna iedereen die blowt heeft wel eens een jointje gerookt (tabak, vloei, tip en wiet/hasj) maar hoe zit het met de wat exotischere vormen van blowen?

Ik heb blunts op (puur zonder tip & met tabak en tip), niks speciaals, maar ook wel eens een Jamaicaanse spliff; vloei, tabaksblaadje (pure tabak), wiet. Hij was lekker, want je proefde de wiet heel goed en brandde lekker langzaam. :stoned: Heb nog een bong en rookte "vroeger" wel eens een pijpje. Een van de vaagste dingen was wel een windmill.

Nog nooit spacecake of vaporizer gedaan, al lijkt me dat wel vet.

EDIT: Ben zelfgemaakte Green Dragon vergeten, maar volgens mij werkte het niet.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gegeten in spacecake, muffins, chocolademelk.
Gerookt in pijpjes, bongs, vloetjes, grote jointjes, kleine joints, blunts, tulp enz.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet gerookt: normaal, blunts, waterpijp, bong, sigaren.
Wiet gegeten: Alleen cake
Hasj gerookt: Zelfde als wiet alleen blunts en sigaren als cocktail dan.
Hasj gegeten: Zelfgemaakte hasjmuffins.

TAAAh
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#4
(ik steel even lekker de onderverdeling van Trippyshit)
wiet gerookt: Gewone joints (en alle draaimanieren die je kan bedenken (tulp, bigstick, vlecht,...), blunts, puurpijpje, bong, waterpijp,
wiet gegeten: Cake, pizza (tsja, eenmaal je de boter hebt)
wiet gedronken: Thee en ice-tea
hasj: op alle manieren als wiet gerookt (al kan ik me geen bong herinneren, dus dat misschien nog niet), gegeten in muffins en gedronken in hasj-chocomelk.
Een vaporizer komt een dezer weken eens langs.

Alles bijeen plots toch een leuke opsomming.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Gerookt in kleine vloeitjes.
-Gerookt in lange vloei.
-Gerookt in blunt vloei.
-Wiet op een mcDonalds burger gestrooid en toen opgegeten.
-THC korreltjes gesnoven.
-Gewoon gelikt en opgegeten (geen aanrader, het blijft tussen je tanden zitten XD).
-Door middel van een bong.

Dat was het volgens mij wel, ook al heb ik 't gevoel dat ik iets vergeet...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
J0S zei:
THC korreltjes gesnoven.
Klik om te vergroten...

Dude... :tearsofjoy:

Ik hasj en wiet gerookt in grote vloei,kleine vloei, puur en met tabak, in een pijpje, met een bong, als blunt met zo'n phillies sigaar en met van die blunt vloei,tulp,verschillende formaten joints.

Gegeten als cake, pannenkoek, door de yoghurt en als shivaball.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Wiet gerookt: normaal, blunts, waterpijp, bong, sigaren, windmills, tulpen & all that shit. Wah denkte!?
Wiet gegeten: Alleen cake / tosti, werkte niet
Hasj gerookt: Zelfde als wiet alleen blunts en sigaren als cocktail dan.
Hasj gegeten: Zelfgemaakte hasjmuffins.

TAAAh
Klik om te vergroten...
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jointjes, puur en met tabak. (Stickies, normale, L'etje en F)
Spacecake
Space muffins
Pijpje
Bong
Waterpijp
Wietthee
Ohja en nog door een WC rol.. had ik op een site gelezen.
(1 kant van de lege wc rol afdekken, 3 gaten met daarin de tipjes van 3 joints, geheel afdekken met een strook van een 4'tje [Wel die gaatjes nog even doorprikken ook door t papier] en dan hijsen door het enige gat. Werd er wel goed stoned van)

Chillste vind ik toch wel de normale joint (hoe groter hoe beter) , spacecake en spacemuffins viel toch wel tegen opzich. Of in de zomer ergens chill in t zonnetje met de waterpijp. :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik mijn manieren zou noemen zou ik in herhaling vallen,alles is al genoemd :grin:

maar vind een sticky tog het flexte, van Potlood grote
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon via de joint
s
stuffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ook idd de begenoemde dingen als spacecake/koekjes etc.

enige wat ik niet heb zien staan ( als ik het goed heb ) is Hasjmelk. we hadden gelezen dat Franse kunstenaar dat vroeger deden voor inspiratie en shit maar helaas mertke we er niet veel van.. misschien volgende keer wat meer hasj gebruikten ofzo..
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
J0S zei:
Wiet op een mcDonalds burger gestrooid en toen opgegeten.
Klik om te vergroten...

Dude... hardcore! :rock:

Maar lijkt me wel smerig.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Joint
Stickie
Blunt
L.
Grote L.
Bong
Waterpijp
Shotje
Puurpijp

Spacecake

Ohja en zo'n bucket, zo'n trekzak, die was wel nice. :smoke:
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Damien0124 zei:
J0S zei:
Wiet op een mcDonalds burger gestrooid en toen opgegeten.
Klik om te vergroten...

Dude... hardcore! :rock:

Maar lijkt me wel smerig.
Klik om te vergroten...

Haha idd, werkte het wel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."