#1
Hoe hebben jullie je wiet of hasj wel eens gerookt of gegeten? Bijna iedereen die blowt heeft wel eens een jointje gerookt (tabak, vloei, tip en wiet/hasj) maar hoe zit het met de wat exotischere vormen van blowen?
Ik heb blunts op (puur zonder tip & met tabak en tip), niks speciaals, maar ook wel eens een Jamaicaanse spliff; vloei, tabaksblaadje (pure tabak), wiet. Hij was lekker, want je proefde de wiet heel goed en brandde lekker langzaam.
Heb nog een bong en rookte "vroeger" wel eens een pijpje. Een van de vaagste dingen was wel een windmill.
Nog nooit spacecake of vaporizer gedaan, al lijkt me dat wel vet.
EDIT: Ben zelfgemaakte Green Dragon vergeten, maar volgens mij werkte het niet.
Ik heb blunts op (puur zonder tip & met tabak en tip), niks speciaals, maar ook wel eens een Jamaicaanse spliff; vloei, tabaksblaadje (pure tabak), wiet. Hij was lekker, want je proefde de wiet heel goed en brandde lekker langzaam.
Heb nog een bong en rookte "vroeger" wel eens een pijpje. Een van de vaagste dingen was wel een windmill.Nog nooit spacecake of vaporizer gedaan, al lijkt me dat wel vet.
EDIT: Ben zelfgemaakte Green Dragon vergeten, maar volgens mij werkte het niet.
