Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOude joints

Oude joints

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Maat van mij had ook een keer wiet iets te lang bewaard, was toen bruin geworden.
Misschien dat je het voor tabak aanzag?

"Wiet blijft altijd maar 3 dagen goed, daarna kun je het weggooien." Roken dus! :P
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#2
whyme zei:
Zazuu. zei:
smerig. Of zijn ze nog niet aangestoken?
Klik om te vergroten...
Nee, ze zijn nog niet aangestoken, dat is namelijk wel ranzig.. Had hier ook nog eentje van Nieuwjaar liggen waar maar een klein stuk van was opgerookt(toen was iedereen al zo gaar dat we met moeite het huis waar we verbleven weer konden terugvinden) en die stonk echt enorm, durfde 'm al niet meer aan te steken :kots:

Had 'm gisteren opengemaakt en de geur die daar uitkwam kun je je nauwelijks voorstellen.. En de wiet die er nog in zou moeten zitten was ook verdwenen :confused:
Klik om te vergroten...
ja als ie al aan is geweest is het inderdaad heel erg smerig.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens wiet gerookt dat helemaal bruin en oud was geworden was prima te doen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zazuu. zei:
Maat van mij had ook een keer wiet iets te lang bewaard, was toen bruin geworden.
Misschien dat je het voor tabak aanzag?

"Wiet blijft altijd maar 3 dagen goed, daarna kun je het weggooien." Roken dus! :P
Klik om te vergroten...

Die laatste zin meen je toch niet he? :sunglasses:

whyme zei:
Zazuu. zei:
smerig. Of zijn ze nog niet aangestoken?
Klik om te vergroten...
Nee, ze zijn nog niet aangestoken, dat is namelijk wel ranzig.. Had hier ook nog eentje van Nieuwjaar liggen waar maar een klein stuk van was opgerookt(toen was iedereen al zo gaar dat we met moeite het huis waar we verbleven weer konden terugvinden) en die stonk echt enorm, durfde 'm al niet meer aan te steken :kots:

Had 'm gisteren opengemaakt en de geur die daar uitkwam kun je je nauwelijks voorstellen.. En de wiet die er nog in zou moeten zitten was ook verdwenen :confused:
Klik om te vergroten...

Hij zou net zo ranzig zijn dan wanneer je er s'avonds eentje aansteekt, die een nachtje laat liggen en de volgende dag opsteekt. Is altijd alstie aan is geweest..
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zazuu. zei:
Maat van mij had ook een keer wiet iets te lang bewaard, was toen bruin geworden.
Misschien dat je het voor tabak aanzag?

"Wiet blijft altijd maar 3 dagen goed, daarna kun je het weggooien." Roken dus! :P
Klik om te vergroten...
hmm, nouja, ik ben geen junkie die iedere milligram nodig heeft, pech gehad :tearsofjoy:

Die laatste zin is bullshit :stoned:


PepTalk zei:
whyme zei:
Zazuu. zei:
smerig. Of zijn ze nog niet aangestoken?
Klik om te vergroten...
Nee, ze zijn nog niet aangestoken, dat is namelijk wel ranzig.. Had hier ook nog eentje van Nieuwjaar liggen waar maar een klein stuk van was opgerookt(toen was iedereen al zo gaar dat we met moeite het huis waar we verbleven weer konden terugvinden) en die stonk echt enorm, durfde 'm al niet meer aan te steken :kots:

Had 'm gisteren opengemaakt en de geur die daar uitkwam kun je je nauwelijks voorstellen.. En de wiet die er nog in zou moeten zitten was ook verdwenen :confused:
Klik om te vergroten...

Hij zou net zo ranzig zijn dan wanneer je er s'avonds eentje aansteekt, die een nachtje laat liggen en de volgende dag opsteekt. Is altijd alstie aan is geweest..
Klik om te vergroten...
Ja, eigenlijk wel. Zaterdagavond nog een deel gerookt, en 1 uur later verder gerookt, was ook niet meer zo smakelijk..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mn zus had een keer wiet gekregen maar deed er niks mee. Zat een jaar in een boterhamzakje. Het was flink droog maar voor de rest niks mee aan de hand. Prima te roken en net zo stoned.. Als je al gedraaide jointjes hebt zal de tabak idd droog en oud zijn. Dat rookt iets minder lekker, beetje scherp & misschien zurig alst echt oud is.. Het zal je lekkerste joint niet zijn, maar stoned wordt je zowiezo wel..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vooral de eerste hijs vind ik minder lekker.

Gewoon aansteken zonder te hijssen verhelpt dit redelijk, moet je de vlam er wel echt een tijdje bijhouden..
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Gewoon aansteken zonder te hijssen verhelpt dit redelijk, moet je de vlam er wel echt een tijdje bijhouden..
Klik om te vergroten...
Voordat je m wegsteekt niet uitdrukken scheelkt ook veel, en sowieso ff een halve cm van de as/tabak eruit krummelen, gewoon weer dicht draaien en hij smaakt vrijwel als nieuw :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Zazuu. zei:
Maat van mij had ook een keer wiet iets te lang bewaard, was toen bruin geworden.
Misschien dat je het voor tabak aanzag?

"Wiet blijft altijd maar 3 dagen goed, daarna kun je het weggooien." Roken dus! :P
Klik om te vergroten...

Die laatste zin meen je toch niet he? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nee :wink:
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Delcasa88 zei:
Voordat je m wegsteekt niet uitdrukken scheelkt ook veel, en sowieso ff een halve cm van de as/tabak eruit krummelen, gewoon weer dicht draaien en hij smaakt vrijwel als nieuw :)
Klik om te vergroten...
Amen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."