#1
Maat van mij had ook een keer wiet iets te lang bewaard, was toen bruin geworden.
Misschien dat je het voor tabak aanzag?
"Wiet blijft altijd maar 3 dagen goed, daarna kun je het weggooien." Roken dus! :P
Misschien dat je het voor tabak aanzag?
"Wiet blijft altijd maar 3 dagen goed, daarna kun je het weggooien." Roken dus! :P