#1
Heel toevallig zijn zowel mijn vriendin als ik immuun voor wiet?
De vorige keer werd ik helemaal leijp dus dat lijkt me sterk.
De vorige keer werd ik helemaal leijp dus dat lijkt me sterk.
Damien0124 zei:Wat een bullshit allemaal. Je wordt gewoon stoned van een jointje, ookal zit er tabak in. En wat dan nog als het bijv. hooguit 30 minuten van die 3-4 uur afhaalt?
SittaMan zei:Er wordt ook wel eens gezegt dat wanneer je begint te blowen, je eerst het gevoel moet 'leren voelen'?


Maddo17 zei:Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.
Het is echt niks vergeleken met xtc![]()
Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen![]()
Asitis zei:Met blowen is het sowieso ook erg hoe je er zelf in staat. Je hebt veel van die mensen die denken "Kuuuuut! Kut! Kuut! Ik voel niihiikss!". Ja, dat is gewoon niet relaxt. Ik vind het sowieso al raar dat je je hier druk om maakt eigenlijk.
Ik blow dagelijks, ook vaak voor school/werk. Niet omdat ik dan zo sta te 'spacen', maar omdat ik er gewoon relaxt van word, ik blijf dan ook gewoon functioneren in het dagelijks leven :P Niemand die het merkt.
En dan heb ik soms een jointje op een vrijdagavond in de shop, en dan lig ik te trillen en zweten als een otterTis maar net hoe die binnenkomt.
Edit: Mijn punt is; doe er niet zo spastisch over. Doe gewoon je ding, rook lekker die joints en maak je niet te druk of het dan wel of niet werkt, dan zul je zien, als je gewoon relaxt bent en je eens flink hijst, dat ie zeker wel aanpakt.
PepTalk zei:Maddo17 zei:Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.
Het is echt niks vergeleken met xtc![]()
Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen![]()
Dat kan ook, dat je teveel van wiet verwachtte.
Over het algemeen zal het geen dikke trip zijn, je gaat er ook niet van stuiteren of dingen doen die je nuchter niet zou doen.
Dat wiet echt niks is vergeleken met XTC vind ik vrij subjectief.
Deze 2 drugs kun je op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."