Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraaag over wietsoort

Vraaag over wietsoort

67 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel toevallig zijn zowel mijn vriendin als ik immuun voor wiet? :)

De vorige keer werd ik helemaal leijp dus dat lijkt me sterk.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus toch nog één pure erbij halen.

Want van die voorgedraaide met tabak van 4.50 ga ik nu dus nauwelijks effect krijgen-.-?

Zelfde merk of betere aanraders om high te worden?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een bullshit allemaal. Je wordt gewoon stoned van een jointje, ookal zit er tabak in. En wat dan nog als het bijv. hooguit 30 minuten van die 3-4 uur afhaalt?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag weer een pure G13 Haze geprobeerd. Dit was echt de allersterkste die de coffeeshop had. Dit keer wel echt goed geïnhaleerd.Nu voelde ik wel een beetje effect. Gewoon relaxed, lacherig en merkte het lichamelijk ook wel: eerst was ik heel energiek, daarna zware ledematen enzo.

Toch was het lang niet zo spacend als de vorige keer. Toen waren we wel met z'n 3en, was toch iets meer sfeer. Mja toen had ik ook geen tijdsbesef enzo.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Damien0124 zei:
Wat een bullshit allemaal. Je wordt gewoon stoned van een jointje, ookal zit er tabak in. En wat dan nog als het bijv. hooguit 30 minuten van die 3-4 uur afhaalt?
Klik om te vergroten...

Ik ben geen 3-4 uur stoned hoor.. eerder 3 tot 5 kwartier, dus dan zou die 30 minuten veel uitmaken. Hoewel ik er ook mijn twijfels bij zet.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@ maddo17

Volgens mij heb je niet goed geinhaleerd , want anders moest je toch echt wel voor je 2de x goed stoned zijn .
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk maar uit met die shit, toen ik pas begon te blowen voelde ik ook nooit iets van een jointje, plots kreeg ik een goeie amnesia joint in men handen en dacht ja wat nou, ik voel toch nooit iets.. laat 'k lekker deur teugen..Die avond wil ik liefst voor goed vergeten, zooo paranoia en raar, kwam op als een bom en het was de eerste keer dat ik echt voelde wat stoned zijn was, hoewel het toch al de 10de ofzo was..
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er wordt ook wel eens gezegt dat wanneer je begint te blowen, je eerst het gevoel moet 'leren voelen'?
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#9
SittaMan zei:
Er wordt ook wel eens gezegt dat wanneer je begint te blowen, je eerst het gevoel moet 'leren voelen'?
Klik om te vergroten...

Dat kan best wel kloppen, de eerste keer voelde ik ook niks. De 2e keer voelde ik me raar, niet wetend hoe ik het gevoel moet plaatsen. Nu ben ik gewoon lkkr stoned als ik smoke :stoned:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben zelf begonnen met jointjes roken, merkte de eerste paar keren helemaal niks behalve dat ik een beetje een droge mond kreeg. Ben toen met de bong gaan experimenteren, leek net een dikke trip de eerste paar keren, zooo'n goed gevoel en zoo high dat ik was. Muziek leek uit verschillende lagen te zijn opgebouwd, eten kreeg smaken die je nog nooit geproefd had, hele lichaam voelde zoo soepel aan, alsof alles op kleine gladde schijfjes was opgebouwd. Ik voelde all mijn organen werken. Maar in ieder geval. Daarna heb ik lange tijd geen joint gerookt omdat ik dacht dat ik daar dus echt niet stoned van werd. Toch weer een keer geprobeert en ja hoor, ik werd aardig stoned van een joint. Ik denk dus dat je het gevoel van stoned zijn moet leren kennen, in het begin zal je van een joint niks merken (niet altijd zo hoor) maar je gaat het gevoel langzaam herkennen. Op ten duur kun je echt flink stoned worden van een joint.

gr!
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik ken wel meerdere mensen die de eerste paar keren niks voelden..
Probeer gewoon zo chill mogelijk te zitten en je echt te ontspannen, en het allerbelangrijkste is dat je je niet concentreert op of je nu iets voelt of niet..

Gewoon chillen en roken, sterk of niet sterk maakt op dit moment voor jou niets uit.
Als je je niet concentreert op of je nu iets voelt of niet en gewoon rookt en bv een filmpje kijkt ben je stoned voordat je het weet :wave:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@ Mindslicer. Was die amnesia joint zelf gedraaid? Dat ga ik dus echt snel doen. Misschien was mijn 1e joint ook wel amnesia. Aangezien ik m toen ook echt spacede, ik kon niet eens meer normaal praten. Toch raar dat je pas de 10e keer wat voelt. Rookte je daarvoor misschien alleen zwakke wiet of voorgedraaide..?

@ Spacebilly. Eten wordt wel echt lekkerder ja! Alleen een bong is dus meer voor thuis..beetje onhandig om er mee te gaan rondlopen. Moet je niet erg hoesten daarvan trouwens? Zo'n klein pijpje is misschien ook wel chill. Alleen mijn 1e keer wiet was echt geweldig! Zo jammer dat ik niet weet wat voor spul het was en van welke coffeeshop het kwam. Die vriend zei alleen dat het puur was, en heel zwaar spul. Het was echt onwerkelijk allemaal, zoveel intenser-xD

@ &joy. Ja, grappig is dat ik mijn 1e keer wel heel erg gek werd. Toen was ik alleen maar benieuwd tijdens het roken, op gegeven moment dacht ik zelf: Oke het is mislukt. Maar toen begon het ineens zwaar in te werken...al weigerde ik toen nog steeds te geloven dat ik high was. Als ik eerder had geblowd was het effect wss nog wel erger geweest, want bij een vriend was het echt een stuk erger.
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met blowen is het sowieso ook erg hoe je er zelf in staat. Je hebt veel van die mensen die denken "Kuuuuut! Kut! Kuut! Ik voel niihiikss!". Ja, dat is gewoon niet relaxt. Ik vind het sowieso al raar dat je je hier druk om maakt eigenlijk.

Ik blow dagelijks, ook vaak voor school/werk. Niet omdat ik dan zo sta te 'spacen', maar omdat ik er gewoon relaxt van word, ik blijf dan ook gewoon functioneren in het dagelijks leven :P Niemand die het merkt.
En dan heb ik soms een jointje op een vrijdagavond in de shop, en dan lig ik te trillen en zweten als een otter :wink: Tis maar net hoe die binnenkomt.

Edit: Mijn punt is; doe er niet zo spastisch over. Doe gewoon je ding, rook lekker die joints en maak je niet te druk of het dan wel of niet werkt, dan zul je zien, als je gewoon relaxt bent en je eens flink hijst, dat ie zeker wel aanpakt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maddo17 zei:
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat kan ook, dat je teveel van wiet verwachtte.
Over het algemeen zal het geen dikke trip zijn, je gaat er ook niet van stuiteren of dingen doen die je nuchter niet zou doen.

Dat wiet echt niks is vergeleken met XTC vind ik vrij subjectief.
Deze 2 drugs kun je op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.
G
GaneshLid
01-01-2024, 00:00
#15
Asitis zei:
Met blowen is het sowieso ook erg hoe je er zelf in staat. Je hebt veel van die mensen die denken "Kuuuuut! Kut! Kuut! Ik voel niihiikss!". Ja, dat is gewoon niet relaxt. Ik vind het sowieso al raar dat je je hier druk om maakt eigenlijk.

Ik blow dagelijks, ook vaak voor school/werk. Niet omdat ik dan zo sta te 'spacen', maar omdat ik er gewoon relaxt van word, ik blijf dan ook gewoon functioneren in het dagelijks leven :P Niemand die het merkt.
En dan heb ik soms een jointje op een vrijdagavond in de shop, en dan lig ik te trillen en zweten als een otter :wink: Tis maar net hoe die binnenkomt.

Edit: Mijn punt is; doe er niet zo spastisch over. Doe gewoon je ding, rook lekker die joints en maak je niet te druk of het dan wel of niet werkt, dan zul je zien, als je gewoon relaxt bent en je eens flink hijst, dat ie zeker wel aanpakt.
Klik om te vergroten...

Ben het hier helemaal mee eens haha, doe gewoon chill.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Maddo17 zei:
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat kan ook, dat je teveel van wiet verwachtte.
Over het algemeen zal het geen dikke trip zijn, je gaat er ook niet van stuiteren of dingen doen die je nuchter niet zou doen.

Dat wiet echt niks is vergeleken met XTC vind ik vrij subjectief.
Deze 2 drugs kun je op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.
Klik om te vergroten...

Nee dat heb ik gemerkt, het is ook maar soft.

Het is ook subjectief, het is mijn mening. Mijn eerste keer wiet was erg nice, maar X was echt geweldig! Ik vergelijk ze op grond van de gevoelens die ze bij mij opbrengen.

Dat heb ik nog nooit gehoord, en ken veel mensen die het doen. Misschien heb jij het over mensen die het erg vaak doen. Ik ga het hooguit 3(/4) keer per jaar doen, dus dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Weet wel dat er sprake is van tolerantie, dus dat je iets meer moet gebruiken om hetzelfde effect te krijgen. Maar de sterktes verschillen ook per pil dus dat zie ik dan wel. Ik denk zeker wel dat ik het net zo leuk kan hebben als toen of zelfs leuker! Het hangt namelijk ook van de omgeving/verwachting enzo af toch.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klopt heb je helemaal gelijk in.
Maar surf maar een beetje over het internet, veel mensen 'zeuren' erover dat 'het noot meer word zoals de eerste keer x.' En natuurlijk heeft het veel te maken met de omgeving en dosis, maar de eerste keer mdma is gewoon speciaal.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
kerel blijf lekker voorgedraaide roken en leer niet zelf draaien
bespaard je een verslaving als je eenmal zelf draait ga je meer blowen

zelf word ik nooit stoned van een voorgedraaide ,soms licht stoned maar nooit de knockout van me zelfgedraaide joiuntjes


:stoned:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@hellraiser, Volgens mij is maddo gene kerel :wink: :P

Wat betreft voorgedraaide joints en niet stoned worden...

Toen ik nog niet zo vaak blowde haalde ik ook wellis een voorgedraaide en had hetzelfde probleem, soms sloeg ie in als een bom, soms pafte ik er 2 in mn eentje weg en voelde nog niks :confused: Volgens mij zijn voorgedraaide in veel shops echt gewoon troep...

En je kan best leren draaien... Gewoon niet alleen gaan blowen! Dát is waar de verslaving vandaan komt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."