#1
bad op wiet is niet zo bijzonder, helemaal niet als je wel is bad bent gegaan op een tripmiddel.
Je voelt je gewoon ziek, nogal kut, ligt of zit ergens, kotst een keer, zweet een beetje, drinkt wat en dan ist meestal wel weg. 1x toen k beginner was wel is echt bad gegaan op wiet. Dat ik echt dacht als ik dit overleef stop ik :P 2uur zwetend en kotsend op een wc gezeten die 10cm breed en 10meter hoog leek, achteraf wel grappig, haha
Je voelt je gewoon ziek, nogal kut, ligt of zit ergens, kotst een keer, zweet een beetje, drinkt wat en dan ist meestal wel weg. 1x toen k beginner was wel is echt bad gegaan op wiet. Dat ik echt dacht als ik dit overleef stop ik :P 2uur zwetend en kotsend op een wc gezeten die 10cm breed en 10meter hoog leek, achteraf wel grappig, haha


