#1
Ja dat bedoel ik dus, dat je na het eerste stuk heel stoned bent omdat de thc steeds meer aan het opwarmen is en dat je van de andere 3 kwart minder merkt. Maar dat zal zeker gering zijn zoals iemand al zei.
Als de thc al verbrand is, kan het zich niet meer hechten aan de rest van de joint. Tenminste, dat is wat ik aan neem.drugsgebruiker zei:Misschien is het tegenovergestelde wel waar, dat de joint sterker wordt op het einde.
Ben geen expert, maar de THC gaat langs alle wiet die nog niet is verbrand en zou zich hier aan kunnen hechten.
Ik rook niet graag een joint, omdat ik geen tabak wil roken rook ik puur en ik vind het laatste stukje joint ook zwaar kut roken. Omdat ik geen wiet wil weggooien rook ik sinds kort met een vaporizer, daarvoor met een ijs-bong. de sterkte is dan over je hele portie hetzelfde

iSmokex zei:Als de thc al verbrand is, kan het zich niet meer hechten aan de rest van de joint. Tenminste, dat is wat ik aan neem.drugsgebruiker zei:Misschien is het tegenovergestelde wel waar, dat de joint sterker wordt op het einde.
Ben geen expert, maar de THC gaat langs alle wiet die nog niet is verbrand en zou zich hier aan kunnen hechten.
Ik rook niet graag een joint, omdat ik geen tabak wil roken rook ik puur en ik vind het laatste stukje joint ook zwaar kut roken. Omdat ik geen wiet wil weggooien rook ik sinds kort met een vaporizer, daarvoor met een ijs-bong. de sterkte is dan over je hele portie hetzelfde
iSmokex zei:Maar als er echt veel wiet verspilt zou worden, was de joint denk ik niet zo'n populaire rook methode.
SmokeMe zei:Water doet niks met THC hoor![]()
thc is een vette stof, en over het algemeen blijft dat niet in water ``plakken``SittaMan zei:SmokeMe zei:Water doet niks met THC hoor![]()
Toch blijft er een heel groot deel (ik dacht iets van een 30%) in het water plakken...
cropp zei:thc is een vette stof, en over het algemeen blijft dat niet in water ``plakken``SittaMan zei:SmokeMe zei:Water doet niks met THC hoor![]()
Toch blijft er een heel groot deel (ik dacht iets van een 30%) in het water plakken...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."