#1
Zo zie je maar weer dat tabak een frisse en gezonde zaak is.
*steekt een zware brandaris op.
*steekt een zware brandaris op.
Touché.azgaza zei:Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?
kut opmerking maar grappig genoeg krijg je van (pure) wiet rook geen kanker. Blame tabak, dus deze zin lijkt onzin. Ook 4x slechter, in welk opzicht?bdk zei:tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret![]()
Ik heb toevallig gister een stukje joint (die ik al op had, maar ik stop meestal 0,5 cm voor de tip) eens open gepeuterd om te kijken hoe 't eruit ziet. Niet echt bijzonder (in dit geval iig) gewoon tabak maar iets droger ofzo.azgaza zei:Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?


Ik ga daar maar bij mee (:Doodkapje zei:@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.
@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.
gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...
ExceptionalInsight zei:Ik ga daar maar bij mee (:Doodkapje zei:@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.
@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.
gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...
Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!bdk zei:tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret![]()
which is stupid enough in itself. But then again, andré rouvoet....Eier zei:Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!bdk zei:tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret![]()
Osi` zei:Hoe strakker, hoe beter die ook zal smaken.
Ik draai ze altijd op dezelfde manierradical rat zei:heel verhaal
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."