Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe joint die ermee stopte?

De joint die ermee stopte?

54 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo zie je maar weer dat tabak een frisse en gezonde zaak is.

*steekt een zware brandaris op.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat had ik dus laatst ook voor het eerst. Halverwege krijg ik der in ene geen rook meer uit. Zit dat hele tipje verstopt met gore bruin/zwarte troep :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
Had je ooit eerder een joint open gemaakt?
Klik om te vergroten...

As if. :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?
Klik om te vergroten...
Touché.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#7
bdk zei:
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
Klik om te vergroten...
kut opmerking maar grappig genoeg krijg je van (pure) wiet rook geen kanker. Blame tabak, dus deze zin lijkt onzin. Ook 4x slechter, in welk opzicht?
azgaza zei:
Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?
Klik om te vergroten...
Ik heb toevallig gister een stukje joint (die ik al op had, maar ik stop meestal 0,5 cm voor de tip) eens open gepeuterd om te kijken hoe 't eruit ziet. Niet echt bijzonder (in dit geval iig) gewoon tabak maar iets droger ofzo.
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt me ranzig, zo'n plakzooi in mijn joint heb het zelf in de jaren nooit gehad :angry: mja ik zou 'm gewoon wegflikkeren :wave:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#9
precies en gwn nog eentje draaien :hearteyes: :smoke:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo'n plakkerige zooi krijg je alleen maar als je uw joint zo los draait dat de teersappen een weg kunnen vinden naar beneden.
Hoe strakker, hoe beter die ook zal smaken en hoe minder er teer naar beneden gaat meevloeien.
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mischien was die J nat ofzo :confused:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.

@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.

gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.

@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.

gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...
Klik om te vergroten...
Ik ga daar maar bij mee (:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Doodkapje zei:
@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.

@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.

gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...
Klik om te vergroten...
Ik ga daar maar bij mee (:
Klik om te vergroten...

Thank god somebody sees the light!!!
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#15
bdk zei:
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
Klik om te vergroten...
Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eier zei:
bdk zei:
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
Klik om te vergroten...
Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!
Klik om te vergroten...
which is stupid enough in itself. But then again, andré rouvoet....
r
radical ratLid
01-01-2024, 00:00
#17
teertipie

ik geloof dat ik weet wat de oorzaak is van zo'n teertip. het heeft met meerdere dingen te maken denk ik. ik denk dat het uitmaakt hoe strak de tip is gedraaid, want in rook zitten natuurlijk teerdeeltjes. als het tipje te dun is dan gaat het teer zich ophopen, omdat het niet genoeg teer kan verwerken en zorgt uiteindelijk voor blokering. je ziet het ook als je je shaggie te strak draaid, dan vormen zich een soort pareltjes van teer in het vloei. maar een shaggie kan ook een teer tip hebben. dat komt voor als je te nat rookt bijvoorbeeld. dat smaakt echt kanker goor. ik had toen ik net begon met wiet roken heel vaak een teertip. uit die tijd stamt ook het begrip teertip in mijn woordenboek. ik denk dat het net als een inburner een fout van de draaier is.
het heeft niet te maken met de wiet of tabak het is gewoon een draai-fail. ik denk dat juist de open stukjes in je joint een teertip tegen gaan.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien klinkt dit echt heel dom. In dat geval kan ik er ook nix aan doen, blond he?! :P

Maar ik heb dat ook wel eens. En heb het idee dat dat komt omdat er dan een "licht stukje tabak" voor je tip zit.

Als je een sigaret uit elkaar sloopt zie je meerdere kleuren tabak. Die lichte stukkies zijn soms wat breder. En als die dan voor je tip zitten, krijg je dat vieze zwarte teer in je tip.

Maar wat ik al zei... het kan ook heel blond klinken :flushed:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Over die teer zooi enzo weet ik niets maar mijn ervaringen bevestigen deze quote;

Osi` zei:
Hoe strakker, hoe beter die ook zal smaken.
Klik om te vergroten...

Daarom is aanstampen voor mij een kunst.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: teertipie

radical rat zei:
heel verhaal
Klik om te vergroten...
Ik draai ze altijd op dezelfde manier :rolleyes:
Het smaakte ook anders dan normaal, ik denk toch bespoten dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."