Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe joint die ermee stopte?

De joint die ermee stopte?

54 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
@exceptional insight : ja stoned word je er inderdaad wel van maar gezond vind ik zo iets toch niet.

OT : het kan ook een beetje aan je filtertje liggen zoals Lysergine25 eerder zei. (ik heb ook al meegemaakt dat de teer gewoon uit men tipje droop, toen besloot ik ermee op te houden)

:wave:
Klik om te vergroten...
Ach, ik doe wel meer dingen die niet gezond zijn, what's one more? En ja, dat heb ik ook wel eens gehad, toen we een joint van 2 vloeitjes hadden gedraaid, dat was echt echt te smerig.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had ook wel eens teer uit mijn tipje, maar dat heb ik al lang niet gehad en ik rook nu alleen nog top kwaliteit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
paupie zei:
Ja dat had ik dus laatst ook voor het eerst. Halverwege krijg ik der in ene geen rook meer uit. Zit dat hele tipje verstopt met gore bruin/zwarte troep :(
Klik om te vergroten...
En dat is alleen de troep die is blijven hangen :þ
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is als je de joint wss te los draait of te snel. En er zeker een paar open plekjes zijn (zachte plekken die je zo kunt induwen?)

Heb het ook. Als ik m'n joint rustig en tegoei rolt, proef ik die vieze teer amper bijna dus niet (met wiet dus hé)

Maar de donderdag was ik keisnel aan't rolle om m'n bus te halen en zo smokend al wandelend naar het station te kunnen gaan. Gevolg dat 1/3de van die joint (bij het tipje) al vies smaakte en mocht het al weggooien.

Mss zoiets? :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Osi` zei:
Dat is als je de joint wss te los draait of te snel. En er zeker een paar open plekjes zijn (zachte plekken die je zo kunt induwen?)
Klik om te vergroten...

Helemaal juust.
Klik om te vergroten...

helemaal verkeerd volgens mij. ik draai met mijn machientje altijd even vaste jointjes dus daar zal het niet aan liggen...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
't Kan 2 kanten op, óf de joint is te strak, of er zitten fuckedup plekken in zoals Osi hierboven beschrijft.

Maar toch blijft het vaag, volgens mij is het tipje toch de grote boosdoener.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
nu ja denk ervan wat je wil, volges mij de wiet!!
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Owke de tip was een afgescheurd treinkaartje met een wolligrandje, hij was A. te strak of B. te los, de joint werd in een hoog tempo opgesmoord dus hij werd extreem heet en zacht waardoor hij niet meer dampte...

Volgende keer beter draaien en de wiet niet zo mishandellen, wiet heeft ook gevoel hoor...

^ peter r. de vries heeft dat ff voor me uitgediept. :wink:

:stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het gebeurd bij slechte kwaliteit wiet/hasj of hele strakke joints, of bij hele brakke joints, dan kan het ook. Ook te grote stukken erin of te strak rond de tip veroorzaakt het effect. Denk ik.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo zie je maar weer dat tabak een frisse en gezonde zaak is.

*steekt een zware brandaris op.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dat had ik dus laatst ook voor het eerst. Halverwege krijg ik der in ene geen rook meer uit. Zit dat hele tipje verstopt met gore bruin/zwarte troep :(
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Had je ooit eerder een joint open gemaakt?
Klik om te vergroten...

As if. :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?
Klik om te vergroten...
Touché.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#17
bdk zei:
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
Klik om te vergroten...
kut opmerking maar grappig genoeg krijg je van (pure) wiet rook geen kanker. Blame tabak, dus deze zin lijkt onzin. Ook 4x slechter, in welk opzicht?
azgaza zei:
Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit?
Klik om te vergroten...
Ik heb toevallig gister een stukje joint (die ik al op had, maar ik stop meestal 0,5 cm voor de tip) eens open gepeuterd om te kijken hoe 't eruit ziet. Niet echt bijzonder (in dit geval iig) gewoon tabak maar iets droger ofzo.
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lijkt me ranzig, zo'n plakzooi in mijn joint heb het zelf in de jaren nooit gehad :angry: mja ik zou 'm gewoon wegflikkeren :wave:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#19
precies en gwn nog eentje draaien :hearteyes: :smoke:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo'n plakkerige zooi krijg je alleen maar als je uw joint zo los draait dat de teersappen een weg kunnen vinden naar beneden.
Hoe strakker, hoe beter die ook zal smaken en hoe minder er teer naar beneden gaat meevloeien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."