#1


Tipje eruit gepeuterd, helemaal zwart en kleverig aan de bovenkant.. eigenwijs, nieuw tipje gedraaid, er in gestopt, weer aangestoken. Niet veel verder stopt 'ie er weer mee, weer helemaal zwart, ik gaf het op. Maar ik moest weten wat het was, opengemaakt, het hele mengels van wiet en tabak was 1 bruin kleverig goedje geworden.. nu is mijn vraag.. WTF Gewoon wiet. In vergelijking met wat er in die coffeshop normaal verkocht wordt, nog best goeie ook. Haal altijd 4 gram en er zit nu nog genoeg in voor 1 joint en de rest was gewoon goed..azgaza zei:Wat zat er in de joint dan?
ExceptionalInsight zei:Gewoon wiet. In vergelijking met wat er in die coffeshop normaal verkocht wordt, nog best goeie ook. Haal altijd 4 gram en er zit nu nog genoeg in voor 1 joint en de rest was gewoon goed..azgaza zei:Wat zat er in de joint dan?

Eier zei:De baap dacht gewoon dit:
Fuck it, let's go bowling...
ExceptionalInsight zei:Ik heb me nou toch iets ranzigs gevonden! Ik kan nergens vinden wat het is, dus ik hoop jullie wel (:
Ik was vandaag een jointje aan het roken en halverwege besluit die joint dat 'ie er mee kapt. Kwam geen rook meer doorheenTipje eruit gepeuterd, helemaal zwart en kleverig aan de bovenkant.. eigenwijs, nieuw tipje gedraaid, er in gestopt, weer aangestoken. Niet veel verder stopt 'ie er weer mee, weer helemaal zwart, ik gaf het op. Maar ik moest weten wat het was, opengemaakt, het hele mengels van wiet en tabak was 1 bruin kleverig goedje geworden.. nu is mijn vraag.. WTF
![]()
Ik gebruik niet eens gek veel tabak, met 1 sigaret doe ik 3 soms 4 keer, en ja.. gewoon, er doorheen:þMetaalKonijn zei:Het ligt waarschijnlijk aan een tabaksverdeling in de joint die niet helemaal juist/tactisch/optimaal/luchtig is.
Altijd tabak aan het begin, komt de smaak ook ten goede.. schijnt..spacekonijn zei:zorgen dat er tabak voor de tip zit en niet teveel wiet/hasj anders slipt ie dicht.
Dat was gelukkig niet zo, maar ik rook maar 1 jointje per dag (anders weet ik het wel weer, als het 2 wordt, wordt het 3..4..5..), dus nog eentje draaien zat er niet in :þArmani7 zei:lijkt me best kut als dat met je laatste wiet gebeurt :P
I just want my rug back, it really tied the room together.azgaza zei:Eier zei:De baap dacht gewoon dit:
Fuck it, let's go bowling...
Dude?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."