Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe joint die ermee stopte?

De joint die ermee stopte?

54 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo zie je maar weer dat tabak een frisse en gezonde zaak is.

*steekt een zware brandaris op.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het klinkt allemaal erg logisch.. Maar toch vind ik het bizar dat die wiet helemaal bruin en kleverig was geworden.. echt té smerig gewoon.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat had ik dus laatst ook voor het eerst. Halverwege krijg ik der in ene geen rook meer uit. Zit dat hele tipje verstopt met gore bruin/zwarte troep :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb me nou toch iets ranzigs gevonden! Ik kan nergens vinden wat het is, dus ik hoop jullie wel (:
Ik was vandaag een jointje aan het roken en halverwege besluit die joint dat 'ie er mee kapt. Kwam geen rook meer doorheen :rolleyes: Tipje eruit gepeuterd, helemaal zwart en kleverig aan de bovenkant.. eigenwijs, nieuw tipje gedraaid, er in gestopt, weer aangestoken. Niet veel verder stopt 'ie er weer mee, weer helemaal zwart, ik gaf het op. Maar ik moest weten wat het was, opengemaakt, het hele mengels van wiet en tabak was 1 bruin kleverig goedje geworden.. nu is mijn vraag.. WTF :confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat heb ik zelf wel eens gehad met hele slechte hasj, met goede hasj en wiet gebeurd het me echt nooit, hoewel.. ik gooide hemg ewoon weg als hij niet meer wilde roken of scheurde er een stuk af.. maar het gebeurd neit meer sinds ik goede kwaliteit heb.
Wat zat er in de joint dan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Wat zat er in de joint dan?
Klik om te vergroten...
Gewoon wiet. In vergelijking met wat er in die coffeshop normaal verkocht wordt, nog best goeie ook. Haal altijd 4 gram en er zit nu nog genoeg in voor 1 joint en de rest was gewoon goed..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
Wat zat er in de joint dan?
Klik om te vergroten...
Gewoon wiet. In vergelijking met wat er in die coffeshop normaal verkocht wordt, nog best goeie ook. Haal altijd 4 gram en er zit nu nog genoeg in voor 1 joint en de rest was gewoon goed..
Klik om te vergroten...

Oke dat is dan best raar.. en bovendien best smerig.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dat ook wel is maar dat heeft niets met de kwaliteit te maken.

Het is gewoon een verstopt filtertje bij mij vol geteert met ellende.


Stonie
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nicotine tips, gotta hate it.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#11
De baap dacht gewoon dit:

Fuck it, let's go bowling...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vraag ik me wel af waar dat aan ligt, ik blow een jaartje of 6 (met de bekende pauzes:þ), ik had nog nooit zoiets gezien :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het ligt waarschijnlijk aan een tabaksverdeling in de joint die niet helemaal juist/tactisch/optimaal/luchtig is.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
zorgen dat er tabak voor de tip zit en niet teveel wiet/hasj anders slipt ie dicht.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eier zei:
De baap dacht gewoon dit:

Fuck it, let's go bowling...
Klik om te vergroten...

Dude?
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Ik heb me nou toch iets ranzigs gevonden! Ik kan nergens vinden wat het is, dus ik hoop jullie wel (:
Ik was vandaag een jointje aan het roken en halverwege besluit die joint dat 'ie er mee kapt. Kwam geen rook meer doorheen :rolleyes: Tipje eruit gepeuterd, helemaal zwart en kleverig aan de bovenkant.. eigenwijs, nieuw tipje gedraaid, er in gestopt, weer aangestoken. Niet veel verder stopt 'ie er weer mee, weer helemaal zwart, ik gaf het op. Maar ik moest weten wat het was, opengemaakt, het hele mengels van wiet en tabak was 1 bruin kleverig goedje geworden.. nu is mijn vraag.. WTF :confused:
Klik om te vergroten...

lijkt me best kut als dat met je laatste wiet gebeurt :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
Het ligt waarschijnlijk aan een tabaksverdeling in de joint die niet helemaal juist/tactisch/optimaal/luchtig is.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik niet eens gek veel tabak, met 1 sigaret doe ik 3 soms 4 keer, en ja.. gewoon, er doorheen:þ

spacekonijn zei:
zorgen dat er tabak voor de tip zit en niet teveel wiet/hasj anders slipt ie dicht.
Klik om te vergroten...
Altijd tabak aan het begin, komt de smaak ook ten goede.. schijnt..

Armani7 zei:
lijkt me best kut als dat met je laatste wiet gebeurt :P
Klik om te vergroten...
Dat was gelukkig niet zo, maar ik rook maar 1 jointje per dag (anders weet ik het wel weer, als het 2 wordt, wordt het 3..4..5..), dus nog eentje draaien zat er niet in :þ
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Eier zei:
De baap dacht gewoon dit:

Fuck it, let's go bowling...
Klik om te vergroten...

Dude?
Klik om te vergroten...
I just want my rug back, it really tied the room together.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb ik ook al gehad, maar kdenk dat dat aan de gruistabak lag, want mijn maat had het ook
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
LIGT NIET AAN DE TABAK. DIT LIGT AAN DE ROTZOOI DIE ZE OP DE WIET SPUITEN. IK ROOK PUUR EN HEB HET OOK AF EN TOE EN MEESTAL ALS IK MINDER KWALITEIT (lees goedkopere) WIET HEB;
DEZE IS MEESTAL OOK EEN BEETJE PLAKKERIG ALS IE NOG NAT IS...

ik heb dit ook meermaals meegemaakt en idd zoooo frustrerend. en als ik die peuk dan uitdruk in de asbak dan kan ik met de peuk asbak en al optillen... dus ligt aan de slechte wiet...in de toekomst beter effe voelen of ie niet te kleverig is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."