Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe joint die ermee stopte?

De joint die ermee stopte?

54 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het ligt waarschijnlijk aan een tabaksverdeling in de joint die niet helemaal juist/tactisch/optimaal/luchtig is.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
zorgen dat er tabak voor de tip zit en niet teveel wiet/hasj anders slipt ie dicht.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eier zei:
De baap dacht gewoon dit:

Fuck it, let's go bowling...
Klik om te vergroten...

Dude?
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Ik heb me nou toch iets ranzigs gevonden! Ik kan nergens vinden wat het is, dus ik hoop jullie wel (:
Ik was vandaag een jointje aan het roken en halverwege besluit die joint dat 'ie er mee kapt. Kwam geen rook meer doorheen :rolleyes: Tipje eruit gepeuterd, helemaal zwart en kleverig aan de bovenkant.. eigenwijs, nieuw tipje gedraaid, er in gestopt, weer aangestoken. Niet veel verder stopt 'ie er weer mee, weer helemaal zwart, ik gaf het op. Maar ik moest weten wat het was, opengemaakt, het hele mengels van wiet en tabak was 1 bruin kleverig goedje geworden.. nu is mijn vraag.. WTF :confused:
Klik om te vergroten...

lijkt me best kut als dat met je laatste wiet gebeurt :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Het ligt waarschijnlijk aan een tabaksverdeling in de joint die niet helemaal juist/tactisch/optimaal/luchtig is.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik niet eens gek veel tabak, met 1 sigaret doe ik 3 soms 4 keer, en ja.. gewoon, er doorheen:þ

spacekonijn zei:
zorgen dat er tabak voor de tip zit en niet teveel wiet/hasj anders slipt ie dicht.
Klik om te vergroten...
Altijd tabak aan het begin, komt de smaak ook ten goede.. schijnt..

Armani7 zei:
lijkt me best kut als dat met je laatste wiet gebeurt :P
Klik om te vergroten...
Dat was gelukkig niet zo, maar ik rook maar 1 jointje per dag (anders weet ik het wel weer, als het 2 wordt, wordt het 3..4..5..), dus nog eentje draaien zat er niet in :þ
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Eier zei:
De baap dacht gewoon dit:

Fuck it, let's go bowling...
Klik om te vergroten...

Dude?
Klik om te vergroten...
I just want my rug back, it really tied the room together.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb ik ook al gehad, maar kdenk dat dat aan de gruistabak lag, want mijn maat had het ook
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
LIGT NIET AAN DE TABAK. DIT LIGT AAN DE ROTZOOI DIE ZE OP DE WIET SPUITEN. IK ROOK PUUR EN HEB HET OOK AF EN TOE EN MEESTAL ALS IK MINDER KWALITEIT (lees goedkopere) WIET HEB;
DEZE IS MEESTAL OOK EEN BEETJE PLAKKERIG ALS IE NOG NAT IS...

ik heb dit ook meermaals meegemaakt en idd zoooo frustrerend. en als ik die peuk dan uitdruk in de asbak dan kan ik met de peuk asbak en al optillen... dus ligt aan de slechte wiet...in de toekomst beter effe voelen of ie niet te kleverig is...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doodkapje zei:
ik heb dit ook meermaals meegemaakt en idd zoooo frustrerend. en als ik die peuk dan uitdruk in de asbak dan kan ik met de peuk asbak en al optillen... dus ligt aan de slechte wiet...in de toekomst beter effe voelen of ie niet te kleverig is...
Klik om te vergroten...
Ik woon in Spijkenisse en die gangsterass coffeeshop heeft altijd wel een beetje plakkerige wiet, maar ik word er wel stoned van! Omfg :openmouth:
Dat verhaal van die asbak is wel een beetje ranzig :þ
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
@exceptional insight : ja stoned word je er inderdaad wel van maar gezond vind ik zo iets toch niet.

OT : het kan ook een beetje aan je filtertje liggen zoals Lysergine25 eerder zei. (ik heb ook al meegemaakt dat de teer gewoon uit men tipje droop, toen besloot ik ermee op te houden)

:wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Osi` zei:
Dat is als je de joint wss te los draait of te snel. En er zeker een paar open plekjes zijn (zachte plekken die je zo kunt induwen?)
Klik om te vergroten...

Helemaal juust.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doodkapje zei:
@exceptional insight : ja stoned word je er inderdaad wel van maar gezond vind ik zo iets toch niet.

OT : het kan ook een beetje aan je filtertje liggen zoals Lysergine25 eerder zei. (ik heb ook al meegemaakt dat de teer gewoon uit men tipje droop, toen besloot ik ermee op te houden)

:wave:
Klik om te vergroten...
Ach, ik doe wel meer dingen die niet gezond zijn, what's one more? En ja, dat heb ik ook wel eens gehad, toen we een joint van 2 vloeitjes hadden gedraaid, dat was echt echt te smerig.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had ook wel eens teer uit mijn tipje, maar dat heb ik al lang niet gehad en ik rook nu alleen nog top kwaliteit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
paupie zei:
Ja dat had ik dus laatst ook voor het eerst. Halverwege krijg ik der in ene geen rook meer uit. Zit dat hele tipje verstopt met gore bruin/zwarte troep :(
Klik om te vergroten...
En dat is alleen de troep die is blijven hangen :þ
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is als je de joint wss te los draait of te snel. En er zeker een paar open plekjes zijn (zachte plekken die je zo kunt induwen?)

Heb het ook. Als ik m'n joint rustig en tegoei rolt, proef ik die vieze teer amper bijna dus niet (met wiet dus hé)

Maar de donderdag was ik keisnel aan't rolle om m'n bus te halen en zo smokend al wandelend naar het station te kunnen gaan. Gevolg dat 1/3de van die joint (bij het tipje) al vies smaakte en mocht het al weggooien.

Mss zoiets? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."