Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswhite widow

white widow

51 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
GabberSnoePie zei:
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
Klik om te vergroten...

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd
snap niet hoe mensen namen aan een plant kunnen geven...
kunnen ze net zo goed 1 2 3 4 of 5 noemen:L :wink: :wave:
Klik om te vergroten...


Ik zeg toch; 'vind ik' de shop waar ik white widow haal is t gwn altijd goeie wiet.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Als je niet gewend bent aan tabak kan je beter puur roken. De effecten die jij beschijft zijn van de combinatie: opgefokte kutwiet & tabak.

Hasj & wiet met xtc vergelijken gaat helemaal nergens over, die gaan nooit op elkaar lijken.

Dus ik raad aan om een pijpje met wat hasj te proberen, dat is geconcentreerder spul, dus je krijgt minder onnodig rotzooi binnen waar je zo bad van gaat.
Klik om te vergroten...

^^^^^^^


Een vriend van mij had ook nooit gerookt, toen een avondje van mijn zware shag gerookt, eerst helemaal niks, daarna ook over zn nek gegaan. :P
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk dan niet goed geinalleerd. Volgende keer nog maar een keer proberen kijken als het dan wel werkt :P
V
Vinnie PazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een voorgedraaide joint :wave:

Wss teveel tabak binnen gehad :grin:
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gisteren dus weer een pure white widow gesmoked en deze keer geprobeerd goed te innaleren. Nou ik heb het geweten :) Heb hem voor de helft gerookt omdat ik op een gegeven moment flink moest hoesten. Ook ging hij redelijk vaak uit. Daarna even wat gaan drinken om de hoest weg te krijgen. Ben daarna op de bank gaan zitten en ik denk na een kwartiertje/half uurtje had ik toch het gevoel dat ik aan het trippen/spacen was. Alles draaide om me heen en als ik me ogen dicht deed kreeg ik heel veel verschillende gedachtes. Dat gebeurde ook als ik me concentreerde op 1 bepaald punt.
Ook begon me lichaam overal tetintelen. Was echt een heel lekker gevoel beetje herkenbaar toch als XTC.
Om dit gevoel nog eens te versterken besloot ik even twee snuifjes poppers te nemen nou dit werkte perfect !!! doe dit ook wel eens als ik Xtc heb geslikt. Ik wist constant dat ik aan het trippen was want als ik me tong over me tanden liet gaan dus langzaam een rondje maken dan voelde dit heeel raar aaan. Ook dit was weer een apart gevoel. Was alleen constant bang dat ik geen controlen zou hebben over me tong en misschien die zou kunnen inslikken.
Daarna lekker in me bed gaan liggen met wat muziek aan en het voelde nog steeds heeerlijk constant div. gedachten trintillingen etc.
Toen bedacht ik me opeens dat ik nog moest gaan douchen en ben dat toen ook gaan doen. En zelfs daar voelde ik dat ik aan het trippen was. Zeker aan te bevellen om dan te gaan douchen echt een hele aparte ervaring. Daarna weer terug in me bed met muziek aan het gevoel is nog zeker 1 1/2 uur gebleven. Daarna heerlijk in slaap gevallen. En 's morgens wakker worden zonder droge mond en geen last van me kaken. Is weer eens wat anders. :wink:
Dit wil ik uiteraard nog wel vaker meemaken.

Wat is er nu gebeurd ??? ben ik gaan trippen door de wiet ??
Was dit nu high zijn ????
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
echt trippen zal het niet geweest zijn denk ik (toch niet van weed)
maar als het je eerste keer is dan kun je er idd wel zeer hard van gaan (had ik ook) en kan het wel op trippen lijken...
maar als je het vaker gaat doen gaat dit gevoel weg hoor omdat je het dan gewoon bent he, dan ben je gewoon stoned/high...
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha max,

je ontdekt het spacey gevoel van canabis.

Ik denk dat het de eerste keer slecht bij je viel omdat je in je achterhoofd had dat je vriendin opgehaald moest worden, je moest misschien rijden, dingen opruimen etc. Dat soort zaken zorgt voor een onrust, en je kon je niet echt overgeven aan het spacen. Je was ook alleen, dat is een grote confrontatie.

Puur smoken is ok, ikzelf prefereer een dikke stick, met een malboro erin. Dat is wel een zwaardere kick. Ikzelf heb na 7 jaar elke dag blowen deze drugs heel erg onderschat. Dat vind ik ook een leuke ontdekking.

IDD, stoned onder de douche is erg grappig. VETTE mindtrips, en zodra je de douche uitzet houdt het geluid van het water op en besef je dat je de hele tijd stond te spacen. Dit heb ik altijd onder de douche :wave:

Pas ook een beetje op dat je niet net als ik opeens elke dag er zin in hebt. Elke dag blowen kan, maar dan als periode in je leven....vind ik.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mulholland Drive zei:
Ik denk dat het de eerste keer slecht bij je viel omdat je in je achterhoofd had dat je vriendin opgehaald moest worden, je moest misschien rijden, dingen opruimen etc. Dat soort zaken zorgt voor een onrust, en je kon je niet echt overgeven aan het spacen. Je was ook alleen, dat is een grote confrontatie.
Klik om te vergroten...

Blowen moet je onder relaxte omstandigheden doen vind ik zelf, anders is het gewoon niet relaxt.
Dus niet met het voorruitzicht dat je binnen een uur of een tweede nog iets moet doen, of stiekem blowen, of wat dan ook, maar alleen als alles een beetje relaxt is. En zoals hier boven ergens ook staat, op het gemakje roken. Niet op 2 minuten heel zo een ding weg roken.

Verder is een nadeel van buiten blowen, de kou. Althans, daar heb ik altijd moeite mee, en mijn bewegingen worden dan ook moe en lam.

Eerste paar keer blowen vond ik ook niet echt fijn maar ook niet kut ofzo. Je moet een beetje wennen aan het gevoel denk ik.
Klik om te vergroten...
Vind ik ook wel.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#9
helemaal eens met het bovenstaande :P
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen weekend twee capsules geslikt met kristallen.
Hier eigenlijk heel weinig van gevoeld alleen dat ik niet echt moe was en ik begon na een tijdje heel erg te zweten. Maar totaal niet lopen spacen :cry: waren toch capsules met elk 125 mg.
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Als ik dit binnenkort weer ga doen zal ik dan weer gaan spacen of moet je net zoals bij XTC een tijdje wachten voordat je weer wat neemt ?

MAX
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou van die tong moet je maar een proberen als jij ook weer aan het trippen bent. En laat me dan nog even wat je er van vond ?
Echt heel apart gevoel.

Bedankt voor je tip zal nog wel even wachten (wat moeilijk zal zijn) en dan kijken als ik weer zo geweldig kan gaan trippen :stoned: :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MAX zei:
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Dit gepaard met het idee dat alles wat je inbeeld en voelt in 3 pixels ofzo is.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook :sunglasses:


Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZI09 zei:
MAX zei:
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Dit gepaard met het idee dat alles wat je inbeeld en voelt in 3 pixels ofzo is.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook :sunglasses:


Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.
Klik om te vergroten...

Vette shit :grin:

Dat je zulke trips hebt van wiet. Blow je vaak? En hoeveel wiet doe je in een joint?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mulholland Drive zei:
ZI09 zei:
MAX zei:
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Dit gepaard met het idee dat alles wat je inbeeld en voelt in 3 pixels ofzo is.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook :sunglasses:


Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.
Klik om te vergroten...

Vette shit :grin:

Dat je zulke trips hebt van wiet. Blow je vaak? En hoeveel wiet doe je in een joint?
Klik om te vergroten...

Uhm, maar drie keer zo ver geweest.
-Keer 1: De eerste (eigenlijk 2e) keer dat ik blowde. 5 biertjes gedronken + een voorgedraaide reefer (5 bier doet normaal niet veel, maar dat maakt niet zo uit als je er wiet bij rookt ben ik al achter :mrgreen:
-Tweede keer was met voorgedraaide hasj joints.
-Derde keer toen we iets nieuws gingen proberen. Plukjes wiet in de waterpijp steken. (Zo een van plastic, weegt weinig, makkelijk mee te nemen in de fietstas) dat knalde redelijk het hoofd in. Ik schat het een hijs of 4-6. (Geen idee welke wiet, ik had NLX en Jack Horror op zak, en een maat had ik weet niet wat. Kan alles geweest zijn.)

Blowen sinds een half jaartje, opgebouwd van 1 keer per 2 weken tot 4 keer per week, en inmiddels terug naar 3 keer. (Uitzonderingen daar gelaten). En een vulling van 0,2 tot 0,3 gram ongeveer.
Maargoed, dat is niet van toepassing op deze gekke verhalen, want dat was nog met de bier + voorgedraaide joints combo.
Ik vind het ook niet altijd relaxt zo ver te zijn. De bewoonde wereld moet je er in ieder geval niet mee in. Dat zag ik niet meer zitten.
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vraag me af wat voor wiet je rookt? Ik wil t ook... trippen van weed? in mn eigen wereldje leven? Van de planeet afgaan? Met weed?

Tering.. of ik ben extreem ongevoelig voor t spul, of jij heel gevoelig... ik heb dat echt niet.

Ik wordt er relaxt van, maar ervaar, zie of hoor niets anders dan nuchter, alleen ben ik wat lacheriger, rustiger, en ja... 'chiller' op weed.

Ik rook niet extreem veel en niet extreem weinig, denk dat ik met 10 euro per week aardig doorkom (anderhalve gram) en ik rook dan ook white widow. Ik rook niet elke dag, meestal als ik stressie ben of niet kan slapen, of gewoon gezellig onder vrienden ben, als we met de 'clan' bij elkaar zijn dan is het wel zo dat er flink meer gerookt wordt, dan moet ik meestal ff langs de shop om zo'n 10 euro extra te halen die dan in 1 avond op gaat.

Op zn tijd vind ik t lekker om n pijp te roken (waterpijpje) en af en toe maken we voor de humor een eenorme joint. Leuk is dat, eerst lachkicks tijdens bouwen, dan lachkicks met m opsteken, dan lachkicks met t roken ervan, dan achteraf heb je nog altijd lachkicks over wat je gedaan hebt met zn allen. Best geinig. Maar ik kan niet zeggen dat t de werkelijkheid ook maar enig beetje heeft aangepast voor me.

Ook soms als t n verkankerde dag is op t werk ga ik ff pauze houden en smoke ik me n halve J ofzo buiten, dan bomt t me allemaal ff niet zo veel allemaal en is mn dag wat draaglijker en sneller voorbij. :smoke:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mulholland Drive zei:
Je bedoelt: Stoned de bewoonde wereld ingaan? Maar dan ook werk, of school?

Dat is heftig ja... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Als je zover bent als waar we het over hadden, dan kan je beter niet te veel doen. Een beetje rustige omgeving is wel goed te doen, maar echt door een dorp/stad lopen met meer mensen, mij niet gezien.

Als ik gewoon, relaxt stoned ben gaat me dat wel wat beter af. Werk ga (ging) ik niet stoned heen.

School zal niet lang duren.
Moeten ze me ook maar geen 4,5 uur tussenuur geven op een fokking vrijdag. Tijd genoeg om vanaf school naar de shop te lopen (20 minuten) wat moois te draaien en onderweg naar school op te roken.

De terugweg zou wel eens wat langer kunnen gaan duren.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daar ben ik het wel mee eens ja, alhoewel mensenmassas ook wel een kick kunnen geven. Midden door een drukke straat lopen met al die mensen om je heen en denken: Fuckit, ik ben KNETTER :grin:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
Klik om te vergroten...

Whahahahaha!


komt mij ook zooo bekend voor :grin:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#20
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
Klik om te vergroten...

woah te heftig!

Dat heb ik nog nooit meegemaakt! :grin: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."