Ik vraag me af wat voor wiet je rookt? Ik wil t ook... trippen van weed? in mn eigen wereldje leven? Van de planeet afgaan? Met weed?
Tering.. of ik ben extreem ongevoelig voor t spul, of jij heel gevoelig... ik heb dat echt niet.
Ik wordt er relaxt van, maar ervaar, zie of hoor niets anders dan nuchter, alleen ben ik wat lacheriger, rustiger, en ja... 'chiller' op weed.
Ik rook niet extreem veel en niet extreem weinig, denk dat ik met 10 euro per week aardig doorkom (anderhalve gram) en ik rook dan ook white widow. Ik rook niet elke dag, meestal als ik stressie ben of niet kan slapen, of gewoon gezellig onder vrienden ben, als we met de 'clan' bij elkaar zijn dan is het wel zo dat er flink meer gerookt wordt, dan moet ik meestal ff langs de shop om zo'n 10 euro extra te halen die dan in 1 avond op gaat.
Op zn tijd vind ik t lekker om n pijp te roken (waterpijpje) en af en toe maken we voor de humor een eenorme joint. Leuk is dat, eerst lachkicks tijdens bouwen, dan lachkicks met m opsteken, dan lachkicks met t roken ervan, dan achteraf heb je nog altijd lachkicks over wat je gedaan hebt met zn allen. Best geinig. Maar ik kan niet zeggen dat t de werkelijkheid ook maar enig beetje heeft aangepast voor me.
Ook soms als t n verkankerde dag is op t werk ga ik ff pauze houden en smoke ik me n halve J ofzo buiten, dan bomt t me allemaal ff niet zo veel allemaal en is mn dag wat draaglijker en sneller voorbij.
