Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswhite widow

white widow

51 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
Klik om te vergroten...

Whahahahaha!


komt mij ook zooo bekend voor :grin:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#3
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
Klik om te vergroten...

woah te heftig!

Dat heb ik nog nooit meegemaakt! :grin: :tearsofjoy:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Holy shit :mrgreen:


Een vrije dag is dan weer chill. Wederom het bewijs dat blowen toch gezond is.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
Klik om te vergroten...
Zo ver ging het nog niet bij mij, wel dak toen de pauze voorbij was, dak nog met ne joint in m'n handen in de rij ga staan en verder zit te paffe, ma gelukkig zit iemand me dan wel snel aan te wijzen van, doe die joint uit enal zodat de leerkrachten het niet zien :')
G
GaneshLid
01-01-2024, 00:00
#6
avondje, net 5/6 joints met white whidow op, die voel je zeker als je het goed doet, hij knalllllllde erin zeg, holy jesus haha.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, alle white widow is echt de oppermachtige onder de wietachtigen.
De schepper van de hemel en de aarde, van alles wat heilig danwel niet heilig is.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou Nou Nou wat word WW toch weer hoog geprijsd, weten jullie ook dat dit vaak powerplant is ipv ww of een pp kruising
maar serieus gast trippen van wiet :openmouth: Lucky you! Kijk er wel mee uit, mensen die zo heftig op n wietje reageren hebben vaak wat moeite met de maat ermee houden.

Om half 9 hasj chocomel gemaakt, 0,5gr ketama + een theelepel roomboter. Ik heb er echt van genoten, Appart lekker smaakje
Het begint nu ook aardig rustig te worden im mijn bovenkamer :stoned:
S
SchoenlepelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grappig om te lezen dat er nog iemand zo hard gaat op een jointje. Dat heb ik namelijk ook, vooral als ik thuis alleen gebruik. Met kameraden is het gezellig, lekker kletsen, jeugdherinneringen ophalen en dergelijken.

Maar als ik thuis rook ga ik echt helemaal van de planeet, mindfucks op en top aanwezig, niet meer beseffen dat je een mens bent, geheugen van 5 secondne, tijdsbesef en dergelijken helemaal weg. Alles moet in hokjes geplaatst worden, alles is logisch en diepgaand.

vooral
"Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo."
komt me erg bekend voor. Heerlijk. Ook bij muziek lijkt stukken te missen. Alsof het stotterd.
VOlgens mij werken mijn hersenen dat zo hard dat het gewoon bepaalde prikkels niet verwerkt waardoor ik maar gewoon 1/3de van de prikkels verwerk en waarneem.

Ik ben zoweiso erg overgevoelig voor drugs net als alcohol.
Ik rook trouwens een kantenklare joint, en ik heb geen flauw idee wat ik rook, maar hard ga ik wel :stoned: :stoned: :stoned:

Ik heb dan ook altijd 3 dagen nodig om bij te komen. Vaak ook gepaard met een flinke kater en hoofdpijn de volgende dag. :xtc:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
[quote="

Ik heb dan ook altijd 3 dagen nodig om bij te komen. Vaak ook gepaard met een flinke kater en hoofdpijn de volgende dag. :xtc:[/quote]


ik wou dat ik dat nog zo stoned kon worden,,weet je zeker dat het geen crack is wat je rookt??? :tearsofjoy:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Frisko zei:
GabberSnoePie zei:
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
Klik om te vergroten...

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd
snap niet hoe mensen namen aan een plant kunnen geven...
kunnen ze net zo goed 1 2 3 4 of 5 noemen:L :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

waarom geven ze dan mensen namen?
Uiteindelijk is het ook maar om een onderscheid te kunnen maken he..
Je kan moeilijk iederen "ey gij!" noemen ^^
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Omdat elk mens andere eigenschappen heeft.
Zo verdient ook elke wiet zijn eigen naam, maar elke white widow is niet hetzelfde.
Net als elke Henk niet hetzelfde is, wat eveneens geld voor een Anne of wie dan ook..

Iedere mens en dus ook elke wiet ( wietsoort, en batch) heeft eigen eigenschappen.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, ik kan me ook wel voorstellen dat je als kweker je zelfgekruiste soortje een flexe naam wil geven. Lijkt me ook leuk, soort maken, naam geven, kom je ergens in de coffeeshop, verkopen ze dat:P
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien te snel gerookt? Niet te snel te veel hijsen achter elkaar nemen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat het is, maar je weet maar nooit :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hebt nog nooit geblowd en je rookt in 1x een hele joint op.

DUH?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat je te vlug teveel gerookt hebt omdat je dacht dat het niet werkte.
Als je een paar trekjes neemt, hem effe weg legt, na een klein tijdje nog een paar trekjes enzovoorts, dan is ie lekkerder en voel je hem beter opkomen, dus weet je ook wanneer je genoeg hebt.
Het is net als een schaaltje borrelnootjes op tafel, dan neem je ook elke keer een handje, ipv het hele bakje ineens leeg te vreten.

Overdag doe ik het ook zo. Ik steek er 1 op, pak een paar hijsen, leg ´m op de aanrecht. Ga m´n ding doen, en gaandeweg de ochtend gaat ie wel op.

Maar bij jou ook, als je buiten zit en ineens opstaat en dan nog van koud naar warm gaat ook, kan ie lekker inploffen ja. :grin:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#17
normaal zou je een pure joint white whidow wel moeten voelen...
ben je zeker dat je goed hebt geïnhaleerd?
als je het niet gewoon bent om te roken (tabak) en je rookt een pure joint, dan zou je als je het inhaleerdt zeker de rook moeten voelen prikken in je keel...
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
MAX zei:
Nou gisteren een pure joint gedraait (White Widow) maar helemaal niks van gevoelt ??? Dus met tabak ging het helemaal fout en dus nu een pure joint en daar voel ik helemaal niks van. Hoe kan dat nu ??
Klik om te vergroten...

Als je met tabak rookt wordt je meer knetterstoned, als je een joint puur rookt wordt je high (net zoals bij hasjish)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
Klik om te vergroten...

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
GabberSnoePie zei:
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
Klik om te vergroten...

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd
snap niet hoe mensen namen aan een plant kunnen geven...
kunnen ze net zo goed 1 2 3 4 of 5 noemen:L :wink: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."