#1
Gratis heb ik ook nog niet meegemaakt, vaak hebben ze wel speciale voordeel zakken van 5 gram. Geen topkwaliteit ofzo maar wel gewoon degelijk om lekker de dag door te stomen.
Tripper zei:Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.
Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi.![]()
![]()
![]()
Beanhead zei:Tripper zei:Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.
Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi.![]()
![]()
![]()
Voetbal, de homosport bij uitsték.
En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat ie dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.
Kon toch, gierigaards :P
Tripper zei:Beanhead zei:Tripper zei:Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.
Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi.![]()
![]()
![]()
Voetbal, de homosport bij uitsték.
En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat ie dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.
Kon toch, gierigaards :P
Ik moet wel zeggen dat het lang geleden is dat ik heb betaald voor mijn wiet.
Je hebt allemaal van die spelletjes op Koninginnendag. Een van die spelletjes is dat je voor 5 euro ofzo een greep uit een grabbelton mag doen. Waarschijnlijk is er iemand geweest die een goeie greep had. Het zal ook wel niet van die denderende wiet zijn geweest.

Argulas zei:Misschien in de meer zuidelijk gelegen shops van Nederland..? Het zou me ook wel verbazen dat in Amsterdam gratis wordt uitgedeeld..
Ah, mja, het klonk al te mooi om waar te zijn. We zulle wel zien wat er ons tegemoet komt
@Wietje: Bedankt voor de aanraders, ik ga ze zeker eens uitchecken! Nog tips zijn altijd welkom natuurlijk![]()
cropp zei:Gratis wiet
Bestaat niet!
zou het 9 Juni proberencobhc zei:Je verward dit met de actie over het stemmen.
Als je 3 juni gaat stemmen kun je in de coffeeshop een gratis joint ophalen l
Argulas zei:Misschien in de meer zuidelijk gelegen shops van Nederland..? Het zou me ook wel verbazen dat in Amsterdam gratis wordt uitgedeeld..
Ah, mja, het klonk al te mooi om waar te zijn. We zulle wel zien wat er ons tegemoet komt
@Wietje: Bedankt voor de aanraders, ik ga ze zeker eens uitchecken! Nog tips zijn altijd welkom natuurlijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."