Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoninginnedag

Koninginnedag

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gratis heb ik ook nog niet meegemaakt, vaak hebben ze wel speciale voordeel zakken van 5 gram. Geen topkwaliteit ofzo maar wel gewoon degelijk om lekker de dag door te stomen.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey!

Ik ga morgen met een paar vrienden naar Nederland, Amsterdam om te gaan feesten! Schijnbaar is daar veel leuks te doen op Koninginnedag! Ook heb ik opgevangen dat ze dan gratis wiet uitdelen in coffeeshops?! Kan er iemand mij wat meer info geven over dit gerucht ? Het zou alleszins wel leuk zijn natuurlijk! ^^

Peace!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha gratis? In Nederland? I wouldn't count on it :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 jaar terug was er eens een coffeeshop die gratis een grammetje ofzo uitdeelde, maar was er maar 1 hoor, tis ni daje ineens overal wiet naar je kop gesmeten krijgt :)

Amuzeer u anyway, amsterdam is AWESOME :grin:

(Zeker een keer in bluebird, greenhouse en den dampkring gaan!)

peace!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien in de meer zuidelijk gelegen shops van Nederland..? Het zou me ook wel verbazen dat in Amsterdam gratis wordt uitgedeeld..
Ah, mja, het klonk al te mooi om waar te zijn. We zulle wel zien wat er ons tegemoet komt :)
@Wietje: Bedankt voor de aanraders, ik ga ze zeker eens uitchecken! Nog tips zijn altijd welkom natuurlijk :wink:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Argulas zei:
Misschien in de meer zuidelijk gelegen shops van Nederland..? Het zou me ook wel verbazen dat in Amsterdam gratis wordt uitgedeeld..
Ah, mja, het klonk al te mooi om waar te zijn. We zulle wel zien wat er ons tegemoet komt :)
@Wietje: Bedankt voor de aanraders, ik ga ze zeker eens uitchecken! Nog tips zijn altijd welkom natuurlijk :wink:
Klik om te vergroten...

Je kan altijd eens in het sex of wiet museum gaan kijken ^^

Sexmuseum is aan het Centraal station ergens, lijkt me wel lachen als je goed gaar bent :grin:

Ja verder is het gewoon leuk om daar rond te lopen :tongueout:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 't nog nooit zien gebeuren.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gratis wiet zie ik niet in amsterdam :wink:
Maar amsterdam is wel cool komende nacht / morgen / afterparty het weekend
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahaha dan heeft iemand je toch goed voor de gek gehouden als je echt denkt dat dr gratis wiet word uitgedeelt. n groenteboer deelt toch ook geen gratis groente uit.

anyway: Koninginnedag is eerder n feest om goed te zuipen en gek doen en je te verkleden als je dat wil (want dan vinden de hollanders het opeens wel leuk terwijl ze dat met carnaval verschrikkelijk vinden maar dat terzijde)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker weten, het word een gekkenhuis :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is dat eigenlijk een fabeltje... Ik hoorde zo wel eens dat je indertijd voor 10-20 euro een grabbel mocht doen op Koninginnedag.

Nou daar ken ik de geknipte reus voor omdat te doen :tearsofjoy:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.

Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht in voetbal zijn? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi. :tearsofjoy:

:hearteyes: :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tripper zei:
Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.

Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi. :tearsofjoy:

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Voetbal, de homosport bij uitsték.

En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.

Kon toch, gierigaards :P
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beanhead zei:
Tripper zei:
Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.

Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi. :tearsofjoy:

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Voetbal, de homosport bij uitsték.

En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat ie dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.

Kon toch, gierigaards :P
Klik om te vergroten...

Ik moet wel zeggen dat het lang geleden is dat ik heb betaald voor mijn wiet.

Je hebt allemaal van die spelletjes op Koninginnendag. Een van die spelletjes is dat je voor 5 euro ofzo een greep uit een grabbelton mag doen. Waarschijnlijk is er iemand geweest die een goeie greep had. Het zal ook wel niet van die denderende wiet zijn geweest.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripper zei:
Beanhead zei:
Tripper zei:
Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.

Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi. :tearsofjoy:

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Voetbal, de homosport bij uitsték.

En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat ie dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.

Kon toch, gierigaards :P
Klik om te vergroten...

Ik moet wel zeggen dat het lang geleden is dat ik heb betaald voor mijn wiet.

Je hebt allemaal van die spelletjes op Koninginnendag. Een van die spelletjes is dat je voor 5 euro ofzo een greep uit een grabbelton mag doen. Waarschijnlijk is er iemand geweest die een goeie greep had. Het zal ook wel niet van die denderende wiet zijn geweest.
Klik om te vergroten...

Leuk he gratis wiet :grin: . Ja 't zal wel zoiets in de aard zijn. Héh WAT DOE JIJ OP DF hup HUP! ga je koningin vieren :rock:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga al!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Argulas zei:
Misschien in de meer zuidelijk gelegen shops van Nederland..? Het zou me ook wel verbazen dat in Amsterdam gratis wordt uitgedeeld..
Ah, mja, het klonk al te mooi om waar te zijn. We zulle wel zien wat er ons tegemoet komt :)
@Wietje: Bedankt voor de aanraders, ik ga ze zeker eens uitchecken! Nog tips zijn altijd welkom natuurlijk :wink:
Klik om te vergroten...

Waarom denk je dat we het hier wel gratis weggeven? :P
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je verward dit met de actie over het stemmen.

Als je 3 juni gaat stemmen kun je in de coffeeshop een gratis joint ophalen Was eergister op het nieuws
Weet niet meer welke plaats tho
Edit:
VOila http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... sdag.dhtml
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gratis wiet




















Bestaat niet!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was het maar zo :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."