#1
25euro voor 5g?? Dat kan nooit goed zijn. Maar dat ter zijde, probeer het eens puur te roken uit een pijpje ofzo. Enja anders spacecake... Of 10x zoveel roken.
Ja misschien in dit topic...PepTalk zei:KoxBox zei:Gast, doe eens een beetje moeite aub! Elke post is gewoon gebrabbel, ga wat rukken ofzo als je spastische handjes krijgt.Pammer zei:I know. The allereerste keer verw ik veel vnne ervan.
maar nu weetikdaguj ni moe verwagt nr iet ubergoed effect....
maar ik had soms ammerjnr iets ander geviel
Behalve die post, zijn al z'n posts in dit topic goed te lezen hoor?
Dat dacht ik al ja.Pammer zei:Excuseer. Ik doe altijd zoveel mogelijk moeite om correct te typpen. Ik was gisterenavond redelijk .. waus & herinner me niet veel meer van gisteren.... Sorry.
Koxbox.. Ik doe in elk topic zo veel mogelijk moeite om correct te schrijven. Natuurlijk lukt dat niet altijd maar je zegt dat ik enkel 'in dit topic' goed schrijf :'(.
Wat ik dus zei is "I know. The allereerste keer verwachtte ik er teveel van. Maar nu weet ik dat ik niet zoveel moet verwachten dat je een "kweetnihoehard" effect hebt. De high's bij anderen leken gewoon intenser dan bij mij en dat ervaar ik precies niet zo hard.
Nogmaals, excuses voor het onverstaanbaar bericht..
KoxBox zei:25euro voor 5g?? Dat kan nooit goed zijn. Maar dat ter zijde, probeer het eens puur te roken uit een pijpje ofzo. Enja anders spacecake... Of 10x zoveel roken.
Je wel goed inlezen over spacecake (of dergelijke) want het kan nogal eens verkeerd vallen.Pammer zei:KoxBox zei:25euro voor 5g?? Dat kan nooit goed zijn. Maar dat ter zijde, probeer het eens puur te roken uit een pijpje ofzo. Enja anders spacecake... Of 10x zoveel roken.
Wel 25 euro voor 5 gram is meestal zelfkweek die niet zo goede effect heeft. De 4 gram voor 25 is iets beter maar de beste blijft degene die ik voor 3 gram koop voor die prijs. Van die 3 gram heb ik al eens 3 joints gerookt. Ik word er gewoon kalmer en kalmer van.
Ik zal eens spacemuffins maken en zien hoe ik daarop reageer.
Bedankt voor de tips.
KoxBox zei:Je wel goed inlezen over spacecake (of dergelijke) want het kan nogal eens verkeerd vallen.
Eum, ik heb daar zelf geen ervaring mee. Maar ik denk dat 1g wel moet lukken.Pammer zei:KoxBox zei:Je wel goed inlezen over spacecake (of dergelijke) want het kan nogal eens verkeerd vallen.
Bedoel je kans op een bad trip?
Aangezien ik een relatief ervaren blower ben, hoeveel gram wiet raad je me dan aan voor een 1-persoonsmuffin? Ik dacht aan 1 gram.
Wel ik dacht eerst 0,75g aan te raden maar dacht dan dat 1g ook wel zou lukken.PepTalk zei:Lang wachten hoeft niet
Ik zou 2 brownies/muffins enz. maken met beide 0,5 gram erin.
Neem eerst die ene, op een zo nuchtere maag mogelijk. ( liefst 4 uur of meer niets gegeten)
Merk je na een uur nog niets, neem dan die andere.
Je zegt zelf een ervaren blower te zijn, maar je hebt de ''echte effecten'' van wiet nog nooit ervaren. Orale inname kan je nog verrassen, maar natuurlijk ook flink teleurstellen.
Zoek wat recepten op het internet, wat je ook maakt: Maak het met wietboter en niet rechtsstreeks door het beslag.
Succes!
ps. Koxbox, nog nooit space cake oid. gedaan?
PepTalk zei:Lang wachten hoeft niet
Ik zou 2 brownies/muffins enz. maken met beide 0,5 gram erin.
Neem eerst die ene, op een zo nuchtere maag mogelijk. ( liefst 4 uur of meer niets gegeten)
Merk je na een uur nog niets, neem dan die andere.
Je zegt zelf een ervaren blower te zijn, maar je hebt de ''echte effecten'' van wiet nog nooit ervaren. Orale inname kan je nog verrassen, maar natuurlijk ook flink teleurstellen.
Zoek wat recepten op het internet, wat je ook maakt: Maak het met wietboter en niet rechtsstreeks door het beslag.
Succes!
ps. Koxbox, nog nooit space cake oid. gedaan?
Bwah, het speelt zeker wel mee denk ik. Maar niet in die mate dat je gewoon "ongevoelig" bent voor drugs...Pammer zei:Misschien omdat ik groot & breed ben. Ik weet dat dat bij alcohol een verschil maakt maar met andere drugs?
We zien wel na de reacties van morgen wat ze nog te zeggen hebbenKoxBox zei:Bwah, het speelt zeker wel mee denk ik. Maar niet in die mate dat je gewoon "ongevoelig" bent voor drugs...Pammer zei:Misschien omdat ik groot & breed ben. Ik weet dat dat bij alcohol een verschil maakt maar met andere drugs?
Haha, je moet dat nog aanpassen. Staat waarschijnlijk nog op winter uur.Pammer zei:We zien wel na de reacties van morgen wat ze nog te zeggen hebbenKoxBox zei:Bwah, het speelt zeker wel mee denk ik. Maar niet in die mate dat je gewoon "ongevoelig" bent voor drugs...Pammer zei:Misschien omdat ik groot & breed ben. Ik weet dat dat bij alcohol een verschil maakt maar met andere drugs?.
Off-Topic: Is het 0:30 of 23:30 ? Want het forum zegt 23:30 o_O?

Nja meestal 'space' ik buiten. Dan rollen we zo'n 5 jointjes en geven die door in een groepje van 3. We praten dan wat en gaan dan (zoals vandaag, nu het goed weer was) even liggen op een bergje en genieten van de zonDutchCookie zei:gewoon meer blowen lijkt me
koop een bong, teug deze een paar keer leeg, zet wat leipe lampjes met mooie kleurtjes in de kamer en dan space je hem wel.
goede muziek helpt ook, shpongle of infected mushroom
of ga andere dingen doen tijdens je space. ikzelf klim vaak in dingen zoals bomen of op gebouwen. je krijgt er echt zo'n adrenaline-rush van als je knetter bent en dan dat soort redelijk gevaarlijke dingen gaat doen. als je 5 jaar lang elk weekend stoned op de bank zit tv te kijken o.i.d. dan kan ik me voorstellen dat het nooit echt heel erg leip word
edit: ik weet natuurlijk niet of je dit wel of niet doet![]()
. Wat grappige dingen verteld enzo... en dan een filmpje zien ^^."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."