#1
Bwah, het speelt zeker wel mee denk ik. Maar niet in die mate dat je gewoon "ongevoelig" bent voor drugs...Pammer zei:Misschien omdat ik groot & breed ben. Ik weet dat dat bij alcohol een verschil maakt maar met andere drugs?
Bwah, het speelt zeker wel mee denk ik. Maar niet in die mate dat je gewoon "ongevoelig" bent voor drugs...Pammer zei:Misschien omdat ik groot & breed ben. Ik weet dat dat bij alcohol een verschil maakt maar met andere drugs?
We zien wel na de reacties van morgen wat ze nog te zeggen hebbenKoxBox zei:Bwah, het speelt zeker wel mee denk ik. Maar niet in die mate dat je gewoon "ongevoelig" bent voor drugs...Pammer zei:Misschien omdat ik groot & breed ben. Ik weet dat dat bij alcohol een verschil maakt maar met andere drugs?
Haha, je moet dat nog aanpassen. Staat waarschijnlijk nog op winter uur.Pammer zei:We zien wel na de reacties van morgen wat ze nog te zeggen hebbenKoxBox zei:Bwah, het speelt zeker wel mee denk ik. Maar niet in die mate dat je gewoon "ongevoelig" bent voor drugs...Pammer zei:Misschien omdat ik groot & breed ben. Ik weet dat dat bij alcohol een verschil maakt maar met andere drugs?.
Off-Topic: Is het 0:30 of 23:30 ? Want het forum zegt 23:30 o_O?

Nja meestal 'space' ik buiten. Dan rollen we zo'n 5 jointjes en geven die door in een groepje van 3. We praten dan wat en gaan dan (zoals vandaag, nu het goed weer was) even liggen op een bergje en genieten van de zonDutchCookie zei:gewoon meer blowen lijkt me
koop een bong, teug deze een paar keer leeg, zet wat leipe lampjes met mooie kleurtjes in de kamer en dan space je hem wel.
goede muziek helpt ook, shpongle of infected mushroom
of ga andere dingen doen tijdens je space. ikzelf klim vaak in dingen zoals bomen of op gebouwen. je krijgt er echt zo'n adrenaline-rush van als je knetter bent en dan dat soort redelijk gevaarlijke dingen gaat doen. als je 5 jaar lang elk weekend stoned op de bank zit tv te kijken o.i.d. dan kan ik me voorstellen dat het nooit echt heel erg leip word
edit: ik weet natuurlijk niet of je dit wel of niet doet![]()
. Wat grappige dingen verteld enzo... en dan een filmpje zien ^^.DutchCookie zei:gewoon meer blowen lijkt me
koop een bong, teug deze een paar keer leeg, zet wat leipe lampjes met mooie kleurtjes in de kamer en dan space je hem wel.
goede muziek helpt ook, shpongle of infected mushroom
of ga andere dingen doen tijdens je space. ikzelf klim vaak in dingen zoals bomen of op gebouwen. je krijgt er echt zo'n adrenaline-rush van als je knetter bent en dan dat soort redelijk gevaarlijke dingen gaat doen. als je 5 jaar lang elk weekend stoned op de bank zit tv te kijken o.i.d. dan kan ik me voorstellen dat het nooit echt heel erg leip word
edit: ik weet natuurlijk niet of je dit wel of niet doet![]()
Fidge zei:Puur roken in een pijpje is een simpele oplossing, voordaat je met bongs enzo aan de gang gaat. Belangrijk is idd dat het goed verkleind , dus grinden. Zorg voor een goede grote vlam van je aansteker zodat je pijpje goed doortrekt. En dan zonder eerst de rook in je mond te trekken direct inhaleren tot je bijna een hoestbui krijgt. Dat je de rook dan kwijt bent is niet erg, de werkzame stoffen worden erg snel opgenomen.

Fidge zei:te heet en het verbrand in de kop van je pijp.
En stel, je woont in Nijmegen (voor mijn belgische vrienden: vlak bij Gendt in Nederland) pak je dan de trein naar Amsterdam om een bong te kopen.....tot zover.
Maar ik vraag me af of TS niet te veel verwacht van wiet, het is geen LSD....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."